-2-

67 12 0
                                    

Uyandığımda beyaz bir odadaydım.Lanet olsun!Çığırmaya başladım.Sonra gene o acı!Ardından gelen baygınlık.Her uyandığımda çığırıyordum.Böyle kaç defa oldu bilmiyorum.Kaç gün olduğunu da bilmiyorum.Bu beni yormuştu.Adi herif sokmuştu beni buraya.Gözlerimi araladım.Yataktan yavaşça kalktım.Camdan dışarı baktım.Uyuşturucu acısı beni yakıyordu.Almam lazımdı.Dayanamıyordum.Ağlamaya başladım.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum,sonra acı...

Gözlerimi açtım.Bu sefer çığırmadım.Ayağa kalktım.Takvime baktım.1 haftadır buradaydım.Lanet olsun!Yanıyordum.Uyuşturucu almam lazımdı.Bu seferde odayı dağıttım.Yine acı...

-1 hafta sonra-

2 hafta oldu.Yavaş yavaş toparlanıyordum.Ama içimde hala uyuşturucu isteği vardı.1 haftadır normaldim ve ilaçlarımı alıyordum.Elime kağıt kalem aldım.2 yıl ardan sonra şarkı sözleri yazmaya başladım.Ben şarkı sözleri yazardım.Küçük bardada canlı müzik olarak söylerdim.Paraya ihtiyacım yoktu zaten almazdım.Sadece şarkı söylerdim.Bir şarkı daha yazdım.Yazmaya başlamama şaşırıyorum.Müzik mırıldandım.Sonra yatağa uzanıp düşünmeye başladım.Ben ünlü il adamı Edward Hudson ve onun güzeller güzeli karısı Lily Hudson'ın en büyük kızı Lydia Hudson!Ne büyük marifet de mi.Harika!

Bu geçiş bölümü olduğu için kısa oldu ama diğer bölüm uzun .Her gün bölüm gelmeye devam edecek sizi seviyorum :))

The Unbroken Love (Zayn Malik Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin