Acı...Beni ölüme sürükleyen bir o kadar da haz veren acı...Ben bir uyuşturucu bağımlısıyım ve şu an da uyuşturucuya ihtiyacım var.Kendimi delirecek gibi hissediyorum.Damon'ın evine kendimi zorlukla attım.Kapıya vurmaya başladım."Lydia ne oldu sana ?"
"Bilmiyormuş gibi yapma Damon lütfen biraz ver."
"Bende yok" yalan söylüyordu bunu beni korumak için yapıyordu.
"Damon ikimizde var olduğunu biliyoruz."
"Para ?" diye sordu.
"Olmadığını çok iyi biliyorsun."
"O zaman yok ."dedi ve kapıyı suratıma kapattı.Hayvan!!!Kapıyı yumruklamaya başladım.Ne kadar zaman yumrukladım bilmiyorum ama siren seslerini duyduğumda bıraktım.Polise haber vermişti gerizekalı.Kendimi yangın merdivenine attım.Koşmaya başladım.Ne kadar koştum bilmiyorum ama en sonunda nefesim kesilmişti.Burdan gidip Londra'ya geri dönmem lazımdı.Ama oara gerekliydi.Bende çalmaya karar verdim ne de olsa önceden yapmıştım.Bankta oturan adamın kucağına yanlışlıkla (!) düştüm."Pardon" diyerek kalktım.Para almayı başarmıştım.Yavaş yavaş yürümeye başladım.Köşeyi döndükten sonra ise koştum.Var gücümle koştum.Daha sonra bir yerde soluklanmaya karar verdim ve oturdum.Adamdan arakladığım para Londra'ya gitmeme yeterdi.Hemen havalanına gidip bilet aldım."Londra yolcuları uçağın kalkmasına son 10 dakika lütfen yerlerinizi alınız."sesini duydum ve uçağa bindim.Çok yorgundum ve acıyla başa çıkacak kadar da güçlü değildim ,gözlerimi yumdum ve uyumaya çalıştım.
"Sayın yolcular uçağın inmesine 5 dk kaldı lütfen kemerleriniz bağlayın."Bu sözlerle gözümü açtım.Biraz sonra da uçak indi.Artık Londra daydım.Havalananında oldukça büyük bir kalabalık vardı.Genç kızlar ellerinde pankartlarla çığırıyorlardı.Dikkatli bakınca 5 erkeğin çevresinde olduklarını gördüm.Aslında bu benim işime yarardı paralarını çalsam ruhları duymazdı.Kızların arasına daldım ve elerimi ceplerine aymaya başladım.Tam para alacakken birden herkes çekilmeye başladı.Ne olduğunu anlamamıştım.Herkes çekilmişti bense mal gibi ortada kalmıştım.Birden kendimi yerde buldum.Ne oluyordu lan ?!Biriyle birlikte yere düşmüştüm.O beş salaktan biriydi.Fırsat bı fırsat Lydia!Elimi cebine daldırıp paralarını ve telefonunu aldım.Birisi beni sert bir şekilde kolumdan çekip kaldırdı.Yerdeki aptalda ayağa kalktı ve bana göz kırptı.Avanak tüm parasını almıştım.Kızların arasından sıyrıldım ve yürümee başladım.
"Heyy dur telefonumu geri ver !"
Şimdi naneyi yemiştim.