După 2 ani....
Erica
Îl urmăresc cu privirea pe idiotul ăsta mare, dar mic , cum tot se laudă și se ridică în slăvi pe el însuși, mă uit la ceasul grozav de mare din fața mea și realizez că ședința se va termina în curând. Oftez zgomotos , iar câteva persoane îmi aruncă niște priviri pline de superioritate, mda, exact cum credeam, de-a dreptul tâmpiți!
Oare chiar cred ca o să li se ofere totul pe tavă? Și să nu mai spun cât de greu este să obții cele trei stele pentru un hotel sau restaurant. Vorbește atât de încrezător și să fiu sinceră, nu prea are cu ce se lăuda, hotel mai dezastruos decât ăsta, n-am mai văzut. Ședința a luat sfârșit așa că nu fac decât să le urez tuturor o zi bună și să îmi iau tălpășița cât de repede pot, e abia ora patru după amiaza, sunt chiar surprinsă că mi-am terminat treaba atât de repede, dar și foarte bucuroasă. Ecranul telefonului pâlpâie, iar când verific să văd cine mă caută, nu îmi pot abține râsul.
Este Alma, sau mă rog , doar telefonul ei, deoarece micul meu nepoțel Alfred a descoperit tehnologia și este foarte curios la vârsta lui de doar un anișor.
Îi răspund și îi văd fețișoara plină de bucurie, tot ce reușesc să aud e doar , gggg și pa pa pa, e incredibil cum un omuleț așa mic te poate face în doar câteva secunde să uiți de toate problemele pe care le ai. Apare și Alma în cadru luând în brațe micul monstruleț.
- Sper că nu te-am deranjat prea tare! Spune râzând, apoi continuă. E atât de rapid, l-am lăsat în pat doar pentru o secundă să merg până la baie și uite ce face el.
- E în regulă, tocmai ce am terminat o ședință, însă eram bucuroasă dacă suna în timpul ei, nu prea mi-a plăcut tipul .
- De ce? E cumva prea atrăgător? Spune ironică.
- Oo draga mea, dacă tu găsești un tip cu burtă și chelie atrăgător, eu nu mai am cuvinte.
Observ cum râde și apoi își strâmbă nasul.
- În fine, lasă asta, acum spune când mai ai de gând să ne vizitezi ? Lui Al îi e foarte dor de tine și nouă la fel.
-Chiar nu știu, sezonul care vine este unul foarte aglomerat după cum bine știi, dar îți promit că fac tot posibilul să ne vedem săptămâna viitoare.
- Super atunci, te las deoarece simt miros de caca ! Spune râzând și închide telefonul .
Dau mai tare radioul și mă bucur de melodia lui Sia - unstoppable în timp ce mă îndrept spre casă.
YOU ARE READING
Supranatural
RomanceCe te face să simți că trăiești? Banii? Averea? Prietenii care nu îți sunt prieteni adevărați? Iubitul perfect care și-o trage cu mama ta vitregă? Obișnuiam să cred că viața e roz și că sunt de neoprit! Obișnuiam să fiu o fata dulce si bună cu orici...