Capitolul 9

3 0 0
                                    

Îmi parchez mașina și primul lucru pe care îl fac atunci când intru în casă este să îmi scot pantofii, of doamne, îi iubesc, dar ei îmi omoară picioarele.
Intru în baie și dau drumu la apă, am nevoie să mă relaxez , așa că încep prin a pune puțină sare de mare, ulei de lavandă și ulei de mentă, am descoperit recent că este super bun  pentru piele, dar și pentru creier.
Îmi las hainele să cadă pe podeaua bine lustruită și pășesc cu grijă în cadă. Minunat! Îmi dau seama că am adormit în momentul în care tresar din cauza unui sunet.
-Ce naiba!
Îmi înfășor un prosop în jurul meu , și mă duc spre locul de unde mi s-a părut că am auzit ceva.
Merg pe hol , lăsând câțiva stropi de apă în urma mea, iar când fac stânga către bucătărie încremenesc. O pisică, grasă și pufoasă se întinde cu spor pe blatul meu.
- Pis pis pis , cum ai intrat tu aici?
Se întoarce cu capul spre mine și sper să nu facă vreo schemă cum am mai văzut prin filme și  să sară direct pe fața mea.
Răsuflu ușurată când începe să toarcă și se apropie ușor de mine.
-Vino aici!
O iau în brațe și o pipăi în zona gâtului sperând că are o zgardă pe care îi e scris numele și spre bucuria mea o găsesc, un pic mai greu deoarece cum am mai spus e o pisică pufoasă.
,,Numele meu e Tom și da , sunt băiat!"
-Deci Tom dragă, cum ai ajuns tu aici ?
Se uită la mine și scoate un mieunat scurt.
- Ce bine ar fi dacă aș înțelege ce înseamnă asta.
Întorc zgarda și observ un număr de telefon și o adresă.
- Deci tom se pare că ești un motănel obraznic și cineva în momentul ăsta e îngrijorat pentru tine.
Merg în dormitor cu el , îl așez între perne , iar el începe să maseze locul cu lăbuțele pentru a se face confortabil.
Zâmbesc în timp ce motănelul se uită plictisit la mine.
Iau telefonul și formez numărul stăpânului sau stăpânei sale, însă intră direct căsuța vocală. Nu pot decât să trimit un mesaj prin care îl/o anunț că o să îl aduc eu pe Tom la adresa respectivă.
Mă îmbrac cu un trening, îmi usuc părul, îl pun într-o cutie pe Tom și după ce pun adresa pe google maps pornesc la drum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Supranatural Where stories live. Discover now