𝙷𝙸𝚂𝙳𝙰𝚁𝙺𝚂𝙸𝙳𝙴 || 24 || H•S

603 27 1
                                    

Spencer tersenyum jahat. Trevon juga turut tertawa.

"Puas hati aku, dapat hapuskan diaorang perlahan-lahan."
"Job aku dah selesai, so aku gerak dulu! Tapi, jangan lupa bunuh isteri si Edric faham?" Spencer tersenyum sinis.

"Ah come on! This me lah Spencer! Pasti berjalan dengan lancar punyalah!" Trevon hanya tersenyum sinis dan berlalu pergi.

Wanita itu hanya tersenyum.

Spencer mengelus pipi wanita itu.
"Thanks naughty girl. Without you, plan i ni takkan berjalan dengan lancar." ujar Spencer dan menghadiahkan satu ciuman di bibir wanita seksi itu.

"My pleasure, anythinh for you. I sanggup, lagipun i jijik tengok isteri sepupu u tu bahagia. Ikutkan hati i, i nak terus je bunuh isteri sepupu u. Tak payah perlu korbankan isteri sepupu u sorang tu." Spencer tersenyum, tangannya ligat bermain di peha gebu wanita itu yang terdedah.

"My naughty girl, kalau aku terus bunuh isteri dia tak best lah kan? Ending cerita jadi tak best. More interesting, kita perlu buat pengorbanan baru best!" wanita itu tertawa.
"Jadi sekarang apa perlu kita buat?" soal wanita itu. Spencer tersenyum miang.
"Kita raihkan kemenangan kita." ujar Spencer dan mendukung wanita itu masuk ke dalam bilik. Senyuman tidak pernah pudar dari bibir si jejaka dan juga wanita itu.

xxx

Herry memandang Siera yang tidur di buai mimpi.

"Cute. "

Dia memperbetulkan sarung tangan Siera yang hendak terbuka. Dia melihat Lucas berpulas di tepi Siera. Manakala Adam dan Edward tertidur di sofa. Terukir senyuman manis di bibir Herry.

"Siera sayang.. Ramai yang sayangkan kamu, abah harap kamu tetap kuat okey? Abah janji abah akan lindungi anak perempuan abah. Abah tak kisah kalau abah perlu berkorban nyawa untuk Siera Raviosa, asalkan Siera abah selamat." bisik Herry penuh syahdu. Dapat dia rasakan kehadiran isterinya sambil tersenyum manis.

"Bidadari biy.. Bersemadi dengan tenang di sana sayang.. Jangan banyak fikir okey? Pasal Siera, biy akan jaga dengan sebaik mungkin."

Tok! Tok!

"Nok, nok! May i abah?" soal Aaron. Herry tersenyum dan mengangguk.
"Kenapa Aaron datang ni?"

Aaron menggeleng.

"Saja.. Nak tengok my babygirl. " Herry tersenyum.
"Babygirl? Do you call her babygirl? " soal Herry. Aaron mengangguk.
"Kalau Arryan, dia panggil Siera. Little girl. "

Anak mata Aaron tertumpu ke arah bawah katil. Aaron berdiri dan menunduk.

"Abah apa ni?" soal Aaron dan menyerahkan satu surat yang berlumuran darah.
Herry mengerutkan dahinya.
"Abah pun taktahu, abah mana sedar kalau Aaron tak tunjukkan dengan abah." Aaron hanya diam.

Herry membuka surat tersebut.

Lepas ni giliran adik kau pula untuk aku bunuh! Have fun bro!

Herry menggenggam surat itu. Spencer!

"Aaron, jaga Siera okey? Abah nak jumpa daddy. Mana daddy?" tanya Herry.
"Tadi Aaron nampak, daddy dekat dalam bilik kerja dia dengan uncle Sebastian." Herry hanya sekadar mengangguk dan berlalu pergi.

Hatinya kian membara, dia berjanji akan membalas dendam atas kematian isterinya. Dan dia perlu selamatkan nyawa adik kembarnya Hazel Ainshley.

Herry masuk ke dalam bilik Ryan, dia melihat Sebastian bersamanya.

Mrs. Eskandar Ryan : His Dark SideWhere stories live. Discover now