24 0 0
                                    


...
Her yer karanlikti... Burasi neresi? Daha dogrusu ben kimim? Hic bir sey hatirlamiyorum.

Ben dusuncelerimde bogulurken elim bir mtal parcasina carpti, hafifce ittirdigimde kapi acildi... Bir dolabin icindeydim yere dustum ve hizla yerden kalktim.

Bir sinifin icindeydim ama her yerde sarmasiklar otlar vardi ayrica hic pencere yoktu.

Buraya nasil geldigimi hatirlamaya calistim ama ise yaramiyordu.

Bir cikis bulmak icin sinifin arka tarafina yoneldim.

Arkamdan gelen gicirti sesi ile irkildim hizlica arkami dondum. Tanimadigim birisi ayni benim gibi okul dolabindab dustu yuzu yere egikti ama uzerindeki lise uniformasindan siradan bir liseli ogrenci oldugunu anlayabiliyordum...

Kafasini kaldirirken onu yerden kaldirmak icin elimi uzattim beni fark edince bagirmaya baslayip kendini geri atti artik oturur bi pozisyonda duruyordu.

-"Sen kimsin? Yoksa beni kaciranlardan birisi misin!?"

Garip cocugun soylemesiyle hatirladim. Beni de kacirmislardi...

Sadece normal bir sekilde okuluma dogru ilerlerken biri arkamdan bilegini tuttu ve beni arabanin icine atti her ne kadar ciglik atip bagirsamda kimsenin umrunda bile olmadi... O zaman insanligin ne kadar batmis oldugunu gecirdim icimden...

-"hayir, bende senin gibi siradan bir cocugum beni de kacirdilar."

Rahatlamisa benziyordu.

-"neden burada oldugumuz hakkinda bir fikrin var mi?"

-"hayir, neden beni kacirdiklarini henuz anlamis degilim. Bir yetenegim yok populer degilim ve ailem zengin degil..." Dedim yere bakarken

-"evet aynisi benim icinde gecerli... Bu arada bagirdigim icin ozur dilerim ben sandim ki..."

-"sorun degil... Hm bu arada adin nedir?"

-"B-ben hyunjin... Hwang hyunjin..."

Biraz utangac biri sanirim

-"sormadin ama yinede soyleyeyim ben Kang Tae-hyun kisaca Tae diyebilirsin."

Dedikten sonra gozume sinif kapisi carpti. O onceden orada var miydi ki?

-"sanirim simdi disari cikmaliyiz, belki bizim gibi kacirilan baska insanlarda bulabiliriz."

-"peki..."

Sinif kapisina dogru yurumeye basladik. Kapiyi actim ve cdisari ciktik normal bir okul koridoruna benziyordu fakat ayni siniftaki gibi her yer sarmasiklarla doluydu hayvanat bahcesi resmen.

Karsimiza birden devasa bir robot cikti. Evet devasa bir robot.

Garip bir seyler soylemeye basladi ama ne dedigini ikimizinde anlayamadigi cok acikca ortadaydi.

Yanima donup hyunjin'e baktim. Korkudan titriyordu...

Robot yaklasmaya basladi bende hyunjin'in o korkuyla bir yere kipirdayamayacagini anladigimda bileginden tuttum ve kosmaya basladim.

Nereye kostugumu ve onu nereye surukledigim hakkinda gram fikrim yoktu ama kostum kostum ve kostum.

Bacaklarim yorgunlukyan hareketsiz hale geldiginde herseyin sonuna geldigimizi anlamistim.

O garip gorunumlu buyuk robot bize dogru geldi... Sonrasini hatirlamiyorum...

Gozlerimi actigimda...


Selammm nasilsinizzz
Bende iyiyim oy vermeyi unutmayinn ♡

Liar : Öldürme oyunu ♥︎ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin