3.bölüm

8 0 0
                                    

Camdan dışarıya bakıyordum. Ağaçlar nasıl araba hızından tek tek kaybolduğunu, pencereden gelen şiddetli rüzgar nasıl yüzüme çarptığını, saçlarım nasıl her yerde uçuştuğunu.

Çok güzeldi.

Yalnız eve gitmeme izin vermeyen Rıza amca. Yada Rıza baba mı demeliyim? Israr edip beni arabaya bindirmişti.

Ona hala güvenmiyordum. Ama bir kere şans vermekle bir şey olmaz değil mi?

Şimdi arabanın içinde çalan o say you won't let go şarkısını dinliyorduk.

Bütün yol boyunca sesizdik. Tabi buda beni germedi değil.

İlk sesizliği bozan Rıza amca oldu.

"Oğlumla tanışmak seni bu kadar mı geriyor?" Dedi yola bakarken.

"Oğlunuzla değil bu durumdan gerginim." Dedim bende hala pencereden dışarı bakıyordum.

"Düğün ne zaman?" Dedim bundanda bir sorunum vardı.

"2 gün sonra"

"Efendim? Ne!!" Diyip ona döndüm.

İnsan nasıl iki günde bir düğün hazırlar hem ben hazır değilim! Bir sürü planım vardı. Kaçma planları.

   "Duyduğun gibi, zaten ben bunları önceden hazırlıyordum" dedi.

   Allahım insan nasıl olumlu cevap almadan planlara başlar! Mal!

   "Pardon efendim ama ben bir kızım, bazı özel durumlarım falan var yani hazır değilim." Bunu sakin söylemek için neler çektiğimi bir ben bir allah bilir.

   "Kızım, işte evin. İn aşağıya." Beni görmezlikten geldiği için ona bir tane yapıştırmamak için kendimi zor tutum.

   Aşağıya inip. Eve doğru yürüdüm kapıyı açıp içeriye girdim.

                                 🥀
İki gün sonra...

   Hayalimin böyle gerçekleşmesi, aklımın uçundan bile geçmezdi.

   Üstümde olan o yere kadar uzanan gelinlik. Kirpiklerimin üstünde olan o bir kiloluk makyaj, yüzümü kapatan duvakla, aynaya bakıyordum kendime.

   Aman allahım bu benim miyim?

Emire güvenip haledeceğini söyledi günü hatırladım. Haletmeni gördük allahın cezası!

Dar gelinlik nefes alış verişimi zorluyordu. Pek çok Dar değildi ama ben rahat şeylerden hoşlanırım.

Gelinliği anlatacak kadar üşen genim kusurumuza bakmayın sizde böyle hayal edin gelinliği;

   Gelinliği anlatacak kadar üşen genim kusurumuza bakmayın sizde böyle hayal edin gelinliği;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kumaşı çok garipti galiba ipek böceğinden yapılmış.

Kapı iki kere tıklanıp "gel!" Diye seslendim.

Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin