[3] - [Son Şans]

118 23 32
                                    

JiJisung;

Bugün halledelim bu profesörün görevini
Ve bu arada rahatsız ettiysem özür dilerim. Geç vakitte yazdım..

LKnow;

Hayır hayır sorun değil
Rahatsız etmedin
Sen beni rahatsız edemezsin|
Tamam tabiiki de yapalım
İstersen 1-2 saate okulun yakınındaki cafede buluşalım ?

JiJisung;

Çok iyi olur
Ben hazırlanıcam
Görüşürüz

LKnow;

Görüşürüz

*görüldü*

Bugün üniversitede ortak derslerinin olduğu bir gündü. Jisung, Minho'ya açılmayı düşünüyordu. Bunu çok düşünmüştü. Ve en sonunda cevabı bulmuştu. 'Bu son şansın Jisung..'

İkisi de güzelce giyinip saat 5-6 gibi anlaştıkları üzere okulun yakınındaki cafeye gitmişlerdi.

Jisung siyah deri bir pantolon üstüne lacivert ince bir gömlek giymişti. Ön kısımlarını ise her zaman yaptığı gibi pantolonunun içine sıkıştırmıştı. Aksesuarlarının yanında mavi yuvarlak bir gözlük takmıştı. 'Mavi ona çok yakışıyor' diye geçirdi içinden Minho..

Minho ise her zamanki gibi siyah kumaş bir pantolon giymişti. Üstüne ise lila bir tişört giymişti. Ön kısımlarını Jisung gibi pantololunun içine sıkıştırmıştı.

"Hoş geldin Jisung"

"Hoş buldum. Hemen başlayalım istersen."

Jisung'un hazırlanma süresi biraz fazla uzun sürdüğünden biraz gecikmişti. O yüzden Minho önden gidip masaya kurulmuştu bile. Masada bilgisayarlar, koltukta Jisung ve Minho kod yazmak için bekliyorlardı.

---

Oy vermeyi ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayınızzz <3

impossible love || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin