• 3 •

147 34 4
                                    

ကိုယ္တို႔ေတြစတင္ေတြ႔ဆံုခဲ့တဲ့ ေႏြရာသီရဲ့ေနာက္ဆံုးေက်ာင္းတက္ရက္...
ေက်ာင္းနဲ႔တစ္မိုင္အကြာမွာရိွတဲ့ Mint Chocolateဆိုင္...
နွစ္ေယာက္လံုး Mint Chocolate Antiျဖစ္ပါရဲ့နဲ႔ ဘာေၾကာင့္ Mint Chocolateဆိုင္မွာေတြ႔လဲဆိုတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းရဲ့တရားခံကေတာ့ ခၽြဲေယာန္ဂၽြန္းနဲ႔ဟ်ဴးနွင္းခါအီပင္...

အေလာင္းအစားမွာရံွဳးခဲ့တဲ့ ထယ္ေဟ်ာန္းက ဟ်ဴးနွင္းနဲ႔အတူ Mint Chocolate ဆိုင္ေရာက္လာရသလို...
ေယာန္ဂၽြန္းရဲ့ "ငါဝယ္ေကၽြးမယ္" ဆိုတဲ့စကားေၾကာင့္ ဆူဘင္းနဲ႔ေဘာမ္ဂယူးမွာလဲ Mint Chocolate ဆိုင္ကိုေရာက္လာရသည္။ Mint Chocolateဝယ္ေကၽြးမယ္မွန္းမသိဘဲနဲ႔ေပါ့

Gyu"ခၽြဲေယာန္ဂၽြန္း ဒါ မင္းသက္သက္ညစ္ပတ္တာ"

Bin"ဟုတ္တယ္ ငါတို႔ Mint Chocolate မၾကိဳက္မွန္းသိရဲ့သားနဲ႔ကြာ"

Jun"မင္းတို႔ဘာသာ ငတ္လို႔လိုက္လာတာဘဲေလ အခုမွငါ့အျပစ္လာတင္မေနနဲ႔"

Gyu"မင္းဘဲ ဝယ္ေကၽြးမယ္ဆို Mint Chocolateဝယ္ေကၽြးမယ္မွန္းမွမသိတာကြ"

Bin"မင္းေကၽြးမယ္ဆိုလို႔ ပိုက္ဆံေတာင္မယူခဲ့တာကို"

Jun"တျခားဟာဝယ္ေကၽြးမယ္လဲ မေျပာမိပါဘူးကြာ ဒီဆိုင္ကအသစ္ဖြင့္တာ ငါတစ္ေယာက္တည္းမလာခ်င္လို႔ မင္းတို႔ကိုေခၚရင္လဲျငင္းမွာသိေနလို႔ တျခားနည္းနဲ႔ေခၚလာတာ"

Bin"ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ကြာ ငါတို႔မေက်နပ္ဘူး"

Jun"မင္းတို႔ကလဲငါကတိေပးထားတဲ့ အတိုင္းဝယ္ေကၽြးမွာပါ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ Mint
Chocolateဘဲစား"

Gyu"ေအးေပါ့ ပိုက္ဆံမွမပါတာ မင္းေကၽြးတာဘဲ စားရမွာေပါ့"

ထိုစဥ္ဆိုင္ထဲဝင္လာတဲ့ ေကာင္ေလးနွစ္ေယာက္...

Bin"ဟင္ ထယ္ေဟ်ာန္းနား"

Tae"Hyung ဘယ္လိုလုပ္ ဒီေရာက္ေနတာလဲ"

Bin"မင္းကေရာဘယ္လိုျဖစ္ျပီး ဒီေရာက္လာတာလဲ"

Tae"ဟ်ဴးနွင္းေၾကာင့္ေလ..."

Kai"မင္းဘဲရံွဳးတာေလ ရံွဳးမွေတာ့လိုက္ခဲ့ရမွာေပါ့"

Bin"ဟင္ ဘယ္လို"

Tae"ဒီလို Hyungရဲ့ ေက်ာင္းေနာက္ဆံုးရက္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက လက္ေဆာင္ရတယ္ေလ အဲ့တာဘယ္သူပိုမ်ားလဲျပိဳင္ၾကတာ နိုင္တဲ့သူကရံွဳးတဲ့သူက ိုၾကိဳက္တာလုပ္ခိုင္းေၾကး အဲ့လိုျပိဳင္တာ"

Recall-Don't Wanna Recall || BEOMTAE [✓] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora