Kan'a Yolculuk

34 1 0
                                    

Ablamı evine bırakmistik ve evimize döndüyoruduk ki bi telefon aldı babam " kızınız cinnet geçirdi çabuk buraya gelin diye "abim 11 yaşlarındaydı olayın az çok ne olduğunu biliyordu .Eve vardığımızda ablamın giriş kattaki evinde cam yoktu , bütün camlar dik sokaktan aşşağı gitmişti.Annemle Babam onu eve götürecez diye ikna edip konuşmaya başlamislardi . Annemin yaninda babam ve babamın yanında da abim oturuyordu ablam ve Onur ise babamla annemin tam karşısındaydı ben ise ortalıkta geziniyodum . Ablam bi süreliğine bağırmaya başlamıştı ben ise korkup koltuğun arkasına gizlenmiştim.Evdeki tansiyon artmıştı bagirismalar başlamıştı . Belli bi süre sonra gözümün ucuyla ablamı görmüştüm elinde bicak vardı bıçağı görmemle kafami çekmem bir oldu . evdeki bagirismalar çığlıklara dönmüştü ve " tamam yasemin sakin ol diye bagriyolardi " ve birden sesler kesilmeye başlayıp çığlıklar artıyordu . Sonunda sesler kesildi ve bi kapı sesi geldi , kafamı koltuğun altından eyip baktığımda ise annemin bordo kıyafetleri içinde kana bulandigını gördüm hüngür hüngür ağlamaya başladım. Polisler gelip beni aldıklarında ise dayımı çağırdılar ve dayım ağlayarak "ablan cinnet geçirmiş ve anneni, babanı ,abini ve Onur'u katletmiş dedi " bunu bana niye söyledi anlamıyorum hağla bi açıklamak bekledigimi sandı herhalde ama dayımı bana söylediği her kelime hatta her harfi göğüsüme batmıştı ve sonra bana" hadi artik bende kalicaksin dedi ." bende annemi istiyorum dedi ama beni alıp götürmüştü dayım ne kadar gaddar olsa da seviyodum onu, ailemden tek kalan oydu.Ve bu yaşıma kadar bu başarılarını onun sayesinde almıştım .Olaydan sonra öğrenmiştim ki ablam bi köprüden atlayarak intihar etmişti ne kadar üzüle bilirimki çocuk yasimda ailemi kaybettim.UNUTAMİYCAĞIM VE RUYALARİMA GİREN TEK SEY İSE ANNEMİN O ÜZERİNDEKİ BORDO ELBİSESİNİ KANLA KAPLANMASİYDİ .

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin