Pazar günü...

23 1 0
                                    

Eeee gelebildik bu günlere çıkabildik kanlı gecmisimden . Neden bu mesleği seçtim biliyomusunuz o olaylardan sonra gaddar olmuştum içimde her zaman bi insani öldürme isteği var di neden böyle bi istek vardı bilmiyorum galiba küçükken yaşadığım aile katliamının hesabını ariyodum...

(YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM)

Oturuydum çay ocağında, sohbet ediyodum tertiple . Çayım bitti yatağıma döndüm geçen antremanlarda bacağımın sakatlanması iyi geldi bana vücudum dinlendiyorum tek kötü olan şey ise bacağımdaki ağrı .Yarın çarşı günüm ne yapıcağımı bilmiyorum bütün arkadaşlarım ailelerini ziyaret edicek azda olsa içimi burkuyo bu olay .Kerem ve Mert en iyi arkadaşlarim benim her zaman yanyanyiz zaten Kerem'le aynı ranzadayız ben altta o üstte ne yapicagimi her zaman anlar ,kötü bisey yapicagim zaman engeller beni (İçimimi okuyor bu çocuk ) .Dün çok yorulmustum yatagima yattıgim gibi geceyi bulmuş uyumam gece yarısı kalktim tuvalete gittim ve elimi yüzümü yikiyodum ,koridorda iki kişinin sesini duydum " Pazar günü bitiryoruz " dedi. Yeni uyandigim için yari kapalı olan gözlerim açıldı ve hemen kim söyledi bunu diye kafami uzattim kapıya ."Aman Allahım Serkan kimle konuşuyordu bu ve neyi planliyodu ". Tuvalette bi süre durduktan sonra yatağima gittim aklımdan çıkmıyordu o sözler "Pazar günü bitiryoruz "neyi kastediydu bu, aklım şaşmisti . Sabah Kerem 'in sarsıntısıyla kalktım ağzimdan ilk kelime ise "Serkan yapti" oldu Kerem ise "ne diyorsun sen salak " dedi Kerem sevinç le anlatmaya başladı . Ailem Almanyaya gitmiş bugün senleyim dostum dedi . İçimde hem sevinç hemde burukluk vardı Serkan neyi planlıyordu . Erkenden giyindim keremle beraber yola çıktık . İlk önce kahvaltı için bi börekciye gittik kürt böğreni yiyince içim açıldı . Bacağımdaki sekme geçmiş gibiydi yarına bisey kalmiycagindan emindim . Mükemmel bi gündü son olarak aksam atistirmasi için güzel bi cafeye gitmiştik .Karşımızda da Sapsarı saçları masmavi gözleriyle oturan bi kız vardı sanki cafenin içinde parliyodu Aman Allahım bune güzellik .

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin