BELA

13 1 0
                                    

Uyandım ve ayağa kalktim , kerem aklımdan çıkmıyordu, Allahım sen bana yardim et .Kolumdaki serum bantlarını çıkardım ve olay yerine gittim . Benim is yerimde, Can dostum, tertipim , kafasını sıkarak vurmuştu. Hüngür hüngür ağlıyorum ama ben bir teymenim TOPARLANMAM LAZIM. Keremin cesedinde bazı tetkikler yaptılar ve simsiyah bi torbaya koyup götürdüler kardeşimi .Ne yapicagimi sasirmistim , o revir e bi daha giremezdim . İstifa mı ? etmem gerekiyordu acaba HAYİR hayalimi adadim bu mesleğe . Revirin kapısına gelmistim .İçeri girilmez yazıyordu . "Allahım sana şükürler olsun" derken

"Serkan" nerde o pislik ?

İdilin canlı bomba olduğunu bildiğine emindim . Serkanin ağzından duyduğum günde bi bomba patladı bu tesadüf olamazdı.
Serkani bulmam lazim..
Hakkımda açılan dava ise umrumda değilde . Hakkımda açılmış dava yüzünden teğmenligim dava sürecince elimden alindi , artik normal askerim (er) . Kurşunumu isabet etti kişi ise %70 bomba yüzünden ölmüştü . Soruşturmadan hakli cikicagima emindim .Bütün koğuş ta Serkani ariyodum .Şerefsiz herif nerde bu Berk tegmenime gittim ve serkanin ortalikda olmadığını söyledim Meyersem Serkan çarşı iznine çıkmış ve bu aksam dönüyormuş . Onu bulduğum an öldürünceme ant içtim .Saatler , dakikalar , saniyeler , saniseler geçmiyordu . O şerefsiz yüzü son defa görücektim .
Akşam olmuştu .
Gelmesi gerekiyordu yoksa asker kaçağı diye ihbar edicektim .(Cümlem bitmeden Serkan kapıdan girmişti) Haysiyetsiz bi yüzle gülüyodu ,içimden saydiriyodum . Her anını gözlüyodum , yatıp uyumuştu . Tabiki de ben uyumadim bu er lerin yaninda bi teğmen gözetlenmeli .((Acı Çektirdiğim Askerler intikam almak isteyebilir)) Saat gece 3 gibi biseydi Ayaklarımı tutamıyodum . dışarıdan gören bi insanin yanlış anlatmaması mümkün değildi . Serkan ayağa kalktı tuvalete doğru gitti . Bende arkasından kalktim" Kader çizgim "adlı bıçağımı aldim. Tuvalete girdi işiyodu pislik , bende arkasından girdim . aynada yüzümü yikadim. Yapicakmiydim ,Onu orda öldürücekmiydim . Kardeşimin için değerdi . Yanıma geldi " Zor olmalı ,erlerle yatmak " sinir den kıpkırmızı olmustum .Sen benim kardeşimi öldürdün ,çektim "kader çizgimi" tutum boynundan Şah damarını dayadim . Yuzundeki ifade naptigin farkındaydı neden diye bile sormadan hayatinimi kararticaksin dedi . (direniyodu) gözlerimi kapattim ve ...

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin