Ayağa doğruldum, ne olduğunu anlamaya çalışıyodum .Kereme doğru gittim yaninda kan ve kemik parçaları vardı .Hayatımda ilk defa içim cız etti ,nasıl bi duygu olduğunu ve neden olduğunu az çok kestiriyodum .
Kerem yerde sol tarafı kapalı şekilde yatıyordu . Keremin çığlığı kesilmişti , ne oldu Kereme elimi uzattim ve onu düz çevirdim ve çevirmemle kusmuştum aslında midemdede fazla bisey yoktu aslinda kahvaltıda etmemistim . Keremin yüzünün sol tarafı tamamen yanmıştı ben bi doktorun ama ne yapacağıma sasirmistim.Onu hemen revire götürüp merhemlerden sürmüştüm . Berk teğmen gelip bana sarışın bi bayanın canlı bombaymis dedi. Hayallerim yikilmisti neden yıkıldığını simdi anlamistim ben aşık olmuştum ama biraz geç olmuştu , kalbimdeki acıyı bi türlü dindiremiyodum .
Olayın üzerinden bi hafta geçmişti.
Keremin sevgilisi ,yüzü yandığı için kerem'i terk etmişti . Kerem her gün her gece çığlıklarla uyaniyodu zaten yüzünden dolayı da bi türlü uyuyamamıştı. Benim silahimdan çıkan kurşun nedeniylede bi bayan hayatini kaybetmişti . Ama benim en çok içimi acıtan şey ise canlı bombanın ilk aşkım olmasıydı ilk defa birini kendine yakin hissetmistim. 3 gündür uyuyamiyorum aklımdan çıkmıyordu idil artik isime dönmenin vaktiydi .
Bi silah sesi patladı herkes sese doğu koşuyordu , sesin revirden geldiğini tahmin edememiştim , revire kosan insanlari görünce aklım saşmisti . Revire girdim yerde kan vardı kafami kaldırdım ise Kerem gördüm AMAN ALLAHIM KEREM İNTİHAR ETMİSTİ VE Bİ ANLİGİNA GÖZUM KARARDİ , KENDİMİ TUTAMADİM ve Bayildim
Arkadaşlar yorumlarınız bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ
ActionHayatın bittiğini düşünen adam aslında hayatinin yeniden başladığını anlar ... Askeri islerin içinde dönen hükmet Ve gecmisden kalan kanlı aile parçaları