Cafedeki Yildiz

18 1 0
                                    

Oturuyoduk Kerem'le kerem bana yeni nisanlacagini anlatıyordu o günü sabirsizlikla beklediğini söyleyip duruyordu ama ben onu dinleyemiyodum dikkatimi toplayamiyodum söylediği cümleler kısa cevaplar veriyodum .Kız sanki beni hapsetmişti, alamayidom göz lerimi ondan Kerem'i iki saniyeliğine susuturdum kızı gösterdim bu kız kimki acaba dedim . Kerem ise "orospudur burda böyleleri çok dedi " ve güldü keremin boğazından tuttum " ne diyosun sen " dedim. Bi anda napiyorum ben dedim kendi kendime hemen toparlandim . Kerem 'in morali bozulmuştu . Sadece şaka yapmak istemiştim diyip duruyordu özür diliyodu aslında umrumda değildi ne dedi kız hakkında konuşmaya başlamıştık. Ben bu kadar güzel bi kız görmemistim diyordum kerem ise hagla siniri yüzünden kötülüyodu kızı , bi anda ayağa kalktim kizin yanina doğru yürümeye başladım sanki kizin yanina gittikçe kız dahada güzellesiyordu .Kıza sakince yanında oturabilirmiyim dedim. Kendi kendime nerden geldi bu cesaret napiyorum ben diyodum çarşı iznide bitmek üzereydi . Kerem'in gözleri açılmıştı .Kiz beni süzdükten sonra sakince tabiki de dedi . Anlamadım beni begenmismiydi yoksa dalgamı geçmek istiyordu , pardon isminizi öğrene bilirmiyim dedim . Kız yine mütavazi bi dille " İdil" dedi, sonra "Sizin isminiz neydi acaba dedi ?"ben sadece Allahım bu ne güzel ses tonu bu ne güzel gülümeseme karnimda uçan kelebeklerde nerden geldi . Bende " Görkem " ama kısaca "Gök" diyebilirsiniz dedim . Kız bi anda gülümsemeye başladı , yanaklarındaki gamzesi gözüme ateş gibi çarpimisti ,terlemeye başlamıştim. Kız "neden acaba kendinize öyle hitap ediyorsunuz" dedi.
Ben"pardon yanlış biseymi söyledim , dedim "
Kız " saka yapıyorum, kusura bakmayın dedi " içimden sen gülde istedigin kadar benle dalga geçebilirsin diyordum . Konusmamiz tatli bi hal almıştı , soru -cevap ve onun gülümsemesi seklinde devam ediyordu.

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin