Helvetin Tunteet

292 9 0
                                    

~OLLI~
Herään aamulla herätykseeni. Helvetti en jaksaisi nousta haluaisin vaan jäädä tänne piiloutua maailmalta, mutta ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole kuin sammuttaa herätys. Katson kelloa ja sehän näyttää yhdeksää aamulla ja treenit alkaisivat klo 12 päätän nousta ylös kävelen keittiöön otan lasin ja täytän sen vedellä, kun olen juonut vesilasin tyhjäksi jätän sen keittiön tasolle ja raahaudun suihkuun. Riisun vaatteeni lattialle ja laitan suihkun päälle menen suihkun alle ja tunnen kuinka lämmin vesi valuu pitkin kroppaani.

Kun olen käynyt suihkussa puen vaatteet ja päädyn valitsemaan bokserit, sukat, mustan hupparin ja mustat kollarit olenpas taas värikkäällä päällä:) Kuivaan hiukseni jonka jälkeen yritän tehdä niille jotain siinä kuitenkaan onnistumatta hiukseni ovat sitten ihan sekaisin en jaksa välittää. Menen keittiöön keitän kahvia ja teen aamupalaa istun keittiön pöydän ääreen syömään ja selaan somejani samalla avaan instagramin ja ensimmäinen asia minkä näen on aleksin uusi julkaisu tykkään kuvasta hän näyttää suloiselta kuten aina, kyllä olen kusessa aleksiin ollut jo jonkin aikaa vaikka tiedän että ei hän koskaan voisi tykätä minusta hänhän on heterokin ainakin tietääkseni itse olen tullut kaapista jo aikoja sitten.

Saan syötyä ja katson jälleen kelloa näyttää puoli yhtätoista, kauanko oikeen söin ja tuijottelin aleksin kuvaa ilmeisesti ainakin puoli tuntia. Menen sohvalle ja alan katsoa jotain random sarjaa netflixistä en edes jaksa kunnolla keskittyä sarjaan kun mielessäni pyörii vain aleksi, hän on täydellinen kaikin puolin en muuttaisi hänessä mitään odotan vain päivää jolloin saan kutsua häntä poikaystäväkseni, vaikka tiedän odottavani turhaan.

Havahdun ajatuksistani kun kuulen telkkarista jonkun huutavan katson kelloa tasan yksitoista. Sammutan telkkarin puen kengät ja takin päälleni otan puhelimen ja vaimet taskuuni ja lähden kävelemään studiolla tiedän olevani ajoissa sillä eihän minun kämpältäni kovin pitkä matka ole studiolle, mutta en kotonakaan jaksanut olla. Tajusin että en sitten pessyt edes hampaita no ihan sama ehkä se ei maailmaa kaada.

Saavun studiolle ja huomaan jonkun kengät eteisessä en ole varma kenen ne ovat eikä oikeastaan kiinnosta kunnes huomaan tuon mustatukkaisen pörröpään istumassa sohvalla miten joku voikin olla noin täydellinen.

~ALEKSI~
Kuulen kun ovi käy ja joku tulee studiolle hän ottaa kengät pois ja riisuu takin tunnistan henkilön olliksi. Helvetti pitikin katsoa tuota suoraan silmiin ja saada katsekontakti nyt tunnen kuinka perhoset vatsassani alkavat pitämään jotain juhlia. "Moi" kuulen ollin sanovan "Moi" vastaan takaisin. Olli tulee viereeni istumaan "Mitäs sä täällä näin aikasin?" Kysyn "En tiiä en jaksanu kotonakaa olla" hän vastaa "Okei, jääkaapis on red bullia jos haluut" sanon tuolle basistille joka vieressäni istuu.

Pian Olli palaa keittiöstä red bull tölkki kädessä katson häntä ja vain hymyilen. Hetkonen miten Olli saa perhosia vatsaani ei en voi olla. En voi olla kusessa Olliin hän on paras ystäväni en voi ihastua häneen. Helvetin tunteet miksi tunteiden pitääkin olla näin monimutaksia. Havahdun kun kuulen jonkun korjaan joidenkin tulevan studiolle ne jotkut ovat Niko ja Tommi "Mooi" he huutavat eteisestä ja ottavat kengät pois "Moi" vastaan "Missä Joel ja Joonas?" Olli kysyy "Ei vitunkaa hajuu varmaa panemas jomman kumman luona" Niko vastaa kaikki alamme nauraa. En yhtään ihmettelesi vaikka tuo olisikin totta sillä joelilla ja joonaksella on ollut jonkin näköistä säätöä viime aikoina.

—————————————
Sanoja 509
Tosiaan tää olis mun eka kirja ja tottaki oleksia, koska rakastan ite lukee oleksi tarinoita hehe mut ei saa tuomita onhan tää vasta mun ekan kirjan eka luku xdd

Oleksi || Love you more than myselfWhere stories live. Discover now