Syömishäriö

190 7 0
                                    

~OLLI~
Olemme olleet studiolla jo ainakin kaksi tuntia ja olemme yrittäneet saada jotain aikaiseksi, mutta enemmän olemme sählänneet kuin tehnyt töitä.
"Lähetäänkö illal vetää perseet?" Kuulen yllätysyllätys Jolei kysyvän "Joo todellaki" kuulen joonaksen ja nikon huutavan melkein samaan aikaan Tommikin sanoi tulevansa vahtimaan ettemme tee mitään tyhmää "Kai sitä vois tulla" kuulen tuon söpön äänen sanovan ääni kuuluu Aleksille. "Entä sä Olli ootko messis?" kuulen joonaksen kysyvän ja katsovan minuun päin "Joo tottakai" vastaan.

Tässä on vierähtänyt iha kiva tovi sillä kello on neljä iltapäivällä sovimme että näemme vakkari baarin edessä kello kahdeksan tasan. Olemme saaneet äänittettyä joonaksen kitara osuuden ja minun basson seuraavaksi äänitettäisiin Tommin rumpu osuus.

~ALEKSI~
Kello on jo kuusi illalla olemme melkein valmiita tai no kaikki muut ovat paitsi minä, teen vielä jotain hieno säätöjä kunnes en jaksa enään otan kuulokkeet pois painan 'tallenna' nappia suljen koneen ja menen muiden luo sohvalle. Istun Ollin viereen sillä muualla ei ole tilaa katson ollia ja hymyilen hän on nii suloinen. Wait mitä Aleksi ei tämä ei käy et voi olla kusessa parhaaseen ystävääsi, mutta en voi sille mitään Olli vaan on täydellinen.

"Tilataan pitsaa hirvee nälkä" kuulen Joonaksen huutavan kaikki yhtyy ideaan ja sanelevat Joonakselle minkö pitsan haluaa, kaikki paitsi Joel. Katsahdan Joelia hän näyttää hyvin ahdistuneelta menen joonaksen luo joka tekee tilauksia ja sanon tälle että menisin juttelemaan Joelille hän myöntyy ja käskee minun hoitaa tilaus loppuun.

~JOONAS~
Aleksi käski minun mennö juttelemaan Joelille sillä hän ei ole vieläkään sanonut mitä haluaa syödä ja näyttää hyvin ahistuneelta sohvan nurkassa. "Joel tuuks käymää" sanon ja katson kysyvästi Joelia pian hän kuitenki tulee luokseni ja ohjaan hänet eteiseen jottai saisimme jutella rauhassa. "Kui sä et oo sanonu mitä pitsaa haluut?" kysyn tuolta blondilta solistilta "E ei oo nälkä..." hän sopertaa ja näyttää kuin alkaisi kohta itkeä. "Kai sä tiiät että voit puhuu mulle kaikesta?" kysyn "Mm" saan vastaukseksi "Hei nyt kyllä kerrot mulle mä nään että sä et oo okei" katson joelia ja odotan vastausta hän van tuijottaa lattia "Joel?" sanon.

Siinä hän nyt itkee olkapäätäni vasten, en vieläkään ole saanut tältä vastausta kysmykseeni. Otan joelin tiukkaan haliin ja alan silittää hänen selkäänsä, pian hän kuitenkin lopettaa itkemisen ja alkaa puhua "Viime kesänä seurustelin yhen pojan kaa se vaikutti niin mukavalta ja olin korviani myöten rakastunut häneen, mutta yks päivä hän vain kertoi kuinka ei koskaan edes rakastanutkaan mua ja sanoi löytävänsä jonku paljon paremman... noh olin sen jälkeen tosi rikki en ollut syönyt moneen päivään ja lopulta sairastuin syömishäiriöön luulin parantuvani siitä kunnes uuden vuoden aikaan näin tämän samaisen pojan baarissa se ilta oli kauhea sillä tämä entinen poikaystäväni raiskas mut baarin vessas ja noh sen jälkeen en sit ookkaa syönyt säännöllisesti..." Joel kertoo ja katson häntä erittäin huolestuneena otan hänet uudestaan halaukseen.
"Oon nii pahoillani miten kukaan voi tehä noin upeelle ihmiselle tolleen..." sanon "mä yritän parantua, mut se se vaan on niin vaikeeta" Joel sopertaa "Mä tiedän, mutta sä parannut vielä mä lupaan mä autan sua ja oon sun tukena" saan sanotuksi ja erkaannun halista.

——————————————
sanoja 500
tälläne luku tällä kertaa toivottavasti tykkäätte ens luvus olis sitte baari-ilta ja mitäköhän siitä seuraa?

Oleksi || Love you more than myselfWhere stories live. Discover now