⚠️TW! v!!ltelystä puhumine⚠️
~ALEKSI~
Herään jonku päältä ja tiedän sen olevan olli kuka muukaan se olisi hän näyttää söpöltä pian tunnen liikettä olli taisi herätä no eipä tarvis ainakaa sitä ite alkaa herättää "Huomenta" hän sanoo "Huomenta unikeko" vastaan ja pussaan tuota poskelle sitten nousen ylös ja puen housut jalkaan mietin että pitäiskö kysyä ollilta salaako hän samaa asiaa kun minä. menen keittiöön ja laitan kahvinkeittimen päälle pian kuulen askeleita ja tunnen kädet ympärilläni "tuliks jo ikävä" kysyin hymyillen "ehkä vähä ja kylmä koska lähit vaa yhtäkkiä" hän sanoo muka kiukkuisena "anteeks saat tänään sit extra paljon mun läheisyyttä" vastaan kahvi onkin sopivasti valmis.istumme sohvalla katsomassa jotai ohjelmaa ollin pää on sylissäni olemme syöneet aamupalan jokin aika sitten tänään ei olis treenejä sillä ne on yleensä vain jokatoinen päivä. Haluan kysyä ollilta salaako hän jotai "Olli..." aloitan "mmh" hän vastaa "saanks mä nähä sun käsivarret..." kysyn varovasti "m miks sä haluut ne nähä ei niis oo mitää ihmeellistä" olli vastaa "no sit sä varmaa voit ne mulle näyttää" sanon "en mä haluu näytä omas eka" tuo vaatii ehkä se auttaa jos ensin paljastan itse "Okei" sanon päätäväisenä ja nostan hihani molemmmissa käsivarsissa on arpia v!!ltelystä onneksi olen jo sen lopettanut olli katsoo hetken käsiäni jonka jälkee nostaa omat hihansa näen samanlaisia arpia kun omassa kädessäni.
~OLLI~
Tässä minö nyt olin sohvalla istumassa poikaystäväni kanssa esittelemässä käsivarsiani jotka on täynnä arpia yllätyin kuitenkin siitä että aleksin kädet on myös täynnö samanlaisia arpia
"aleksi miks...?" kysyin varovasti "hh se on pitkä juttu voin kertoo sen suo myöhemmi en just nyt haluis puhuu siit" hän vastaa ja ymmärrän häntä täysin "okei etkai pakota mua kertoo miks oon tehny nää?" kysyn "en tietenkää se on sun oma tieto ja jos et haluu sitä kertoo se on mulle okei" aleksi sanoo lempeästi lasken hihani takaisin alas ja aleksi tekee samoin olen helpottunut et aleksi sai tietää tästä sillä sen salailu olisi jossain vaiheessa käynyt hankalaksi.Time skip 2h
Olemme aleksin kanssa lähtemässä kaupungille ajan kuluksi kello on jotai kolme iltapäivällä tähän asti olemme vain maanneet sohvalla kunnes saatii mahtava idea lähtee kaupungille pyöriin.
Itse olen jo valmis ja nyt vain odotan aleksia joka laittaa hiuksiaan "Ne on jo hyvät ja näyttää söpöltä" sanon koska olis ihan kiva päästä lähteen joskus (Btw en ny tiiä mikä vuoden aikana täs on mut sovitaa et on kesä)
"Joo mä tuun" aleksi sanoo ja kävelee eteiseen laittaa kengät jalkaan ja kysyy "lähetääks me?"
"aa joo mennää unohuim vaa tuijottaa sua" vastaan miten joku voikin näyttää noin vitun hyvält "jaaha mennääs sit" kuulen aleksin sanovan ja lähdemme kohti kaupunkia menemme kävellen sillä ei mun kämpilt hirvee pitkä matkaa oo keskustaa. (joo sovitaa et nää on kokoaja ollu ollin kämpil)——————————————————-
sanoja 474
joo voin sanoo et saatan jollai tasol sopeutua aleksin ja ollin rooleihi täs:D
eipä mul muuta nähää ens luvun parissa
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Oleksi || Love you more than myself
Фанфик⚠️TW⚠️ v!!ltelystä puhuminen syömishäiriö k 18 jutut