~ALEKSI~
Saimme Ollin kanssa syötyä ja olemme vain makoilleet tässä sohvalla ja katsonet jotai ohjelmaa ollin kainalossa on hyvä olla<3. Haluaisin kertoa ollille tunteistani sillä olen aika varma että olli saattaa tykätä musta ainakin sen käytöksen perusteella ehkä pitäs vaan olla rohkee ja kertoo suoraan totuus. Okei oon rohkee ja kerron "Olli" aloitan "mmh" saan vastaukseseksi "voiks sä laittaa ton hetkeks pauselle?" kysyn "Joo tottakai" hän sanoo ja laittaa ohjelman pauselle "Mun pitäs kertoo sulle yks juttu..." soperran "kerro vaa" Olli sanoo rauhalisella äänellä "m mä tykkään susta e enemmän ku kaverina m mut ymmärrän jos sä et tykkää musta halusin vaa kertoo" sanon pelottaa hieman mitä tuo vastaa.Hetken hiljaisuuden jälkeen päätän kysyä "Olli voitko sanoo jotain" "juttu on niin että en tykkää susta vaan rakastan oon ollu suhun kusessa jo kauan tietäsitpä vaan millasta tuskaa tää on ollu pitää tää omana salaisuutena paitsi joonakselle kerroin tai noh se tavallaa arvas..." Olli sanoo ja tunnen kuinka menen ihan punaiseksi ja niin ilmeisesti ollikin siltä se ainakin näyttää.
~OLLI~
Olen ihan punainen Aleksi juuri myönsi tunteensa minua kohtaan ja itsekkin kerroin tunteistani nyt tähän asuntoon laskeutui kiusallinen hiljaisuus Aleksi kuitenkin päättää rikkoa hiljaisuuden kysymälle "Mitäs me ny tehää täl asialle tai niih?"
"Mä haluun olla sun kaa rakastan sua eniten täs maailmas haluun pitää susta huolta joten haluutko olla mun poikaystävä?" vastaan "Totta vitussa haluan Olli Elias Matela rakastan sinua" hän vastaa ja hyökkää kimppuuni. Vihdoin saan kutsua tuota pörröpäätä poikaystäväkseni.Hetken halailu ja pusuttelu hetken jälkeen nousen ylös ja etsin puhelimeni katson kelloa ja se onkin mukavasti kymmenen illalla miten aika meni näin nopeesti? "Pitäskö mennä nukkuun?" kysyn "Joo ja voit olla varma et nukun sussa kiinni koko yön koska tuola vieläkin sataa kaatamalla ja välillä ukkonen jyrisee" hän vastaa "ihan vapaasti en valita" sanon ja naurahadan tosiaankin tuola vieläkin sataa ja jyrisee välillä en vain ole huomannut sitä sillä kaikki huomioni menee aleksiin.
~ALEKSI~
Olemme menossa nukkumaan aijon nukkua tämä huppari päällä sillä en aijo kertoa ollille viiltelystäni ainakaan vielä haluan vain viettää aikaa ollin kanssa ja nauttia siitä nauttia ollista. "Tuu jo" marisen ollille sillä hän häärää jotain olohuoneessa vieläkin itse olen jo peiton alla koska väsyttää Olli vois laittaa vähän vauhtia "Vittuku en löydä kaukosäädintä" Olli manaa "Vitun pösilö se on sun kädessä" huudan sillä tästä makuuhuoneesta näkee olohuoneeseen ja kaukosäädin on ollin kädessä hän ei vaan tajua sitä
"no olisit aijemmi sanonu" hän huutaa olkkarista
"sori" vastaan ja naurahdan hieman.Ei mene kauaa kun olli on saanut telkkarin sammutettua ja kömpii viereeni myös huppari päällä salaako olli jotain? No ehkä nyt ei ole paras aika kysyä haluan vain nukkua menen kiinni olliin laitan pääni hänen rintakehälle ja kiedon käteni hänen ympärille hän sammuttaa yöpöydällä olevan lampun laittaa peiton päällemme ja sitten kietoo kätensä ympärilleni "Hyvää yötä rakastan sua" kuulen ollin sanovan kunnes nukahdan.
————————————-
Sanoja 470
Tää nyt on tälläne perus luku ei mitää ihmeellistä sori ku ei oo tullu kauhee aktiivisesti näitä osia en vaa oo ehtiny kirjottaa ku oon atm iskäl ja meil on kokoaja jotai menoo pääsen ensviikon jälkee äitille sit mul on enemmä aikaa kirjottaa:D
YOU ARE READING
Oleksi || Love you more than myself
Fanfiction⚠️TW⚠️ v!!ltelystä puhuminen syömishäiriö k 18 jutut