"Olen vitunmoisessa kusessa Olliin"

129 7 2
                                    

~ALEKSI~
Itkin jonkin aikaa olli vasten pikkuhiljaa ukkonen laantuu samoin itkuni. "O olli" sanon hiljaa "Mitä allu?" hän kysyy "V voinks mä jäädä tänne yöks?" kysyn sillä en tosiaan haluasi mennä kotiin tuossa kaatosessa varsinkaan kun ukkonen ei ole vielä kokonaan loppunut. "Tottakai voit, muista mä suojelen sua tolta ukkoselta" saan vastaukseksi olen iloinen saisin viettää toisen yön ollin vieressä ellei hän pakota minua sohvalle nukkumaan.

Olen edelleen kiinni ollissa sillä tässä on turvallinen olla mutta hieman ärsyttää kun perhoset vatsassani eivät lopeta noita bileitä. Olen tässä miettinyt tunteitani ollia kohtaan tiedän olevani häneen kusessa, mutta tavallaan en ehkä halua myöntää sitä itselleni, okei vitut olli on ihana.söpö.täydellinen ja rakastan miten hän huolehtii. Noniin nyt se on myönnetty olen ihan vitunmoisessa kusessa olliin:)

~OLLI~
Aleksi on edelleen kiinni minussa, lupauduin että hän voisi jäädä tänne vielä yöksi sillä näen kuinka hän tosissaan pelkää ukkosta hän on söpö kun pelkää. Ainii ei helvetti toivon että Aleksi ei eilen puuhisamme nähnyt käsivarttani joo kyllä olen viillellyt mutta nyt minulla on vuosi raittiina olen ylpeä, ja kuitenkin mietitte että miksi, no minä kerron: Sain kuulla vanhempieni erosta ja menetin samalla parisuhteeni joka oli kestänyt yli vuoden silloin tuntui että kaikki menee päin helvettiä kaikki ahdisti ja vitutti onneksi minulla oli porko paras ystäväni jo ala-asteelta saakka hänelle voi aina kertoa kaiken porko on oikea tosi ystävä.

"Aleksi" aloitan "mmh" saan vastaukseksi "Pitäskö meijän tilaa jotai ruoka?  ku ei olla syöty tänää mitää" kysyn emme tosiaan olleet syöneet mitään ensin nukuimme pitkään, hirvee darra ja sitten olemme vain olleet tässä. "Joo vaikka" hän vastaa ja nousee sylistäni "Okei mitä sä haluut?" kysyn tuolta mustahiuksiselta pörröpäältä "Vaikka pitsaa" hän vastaa "Okei mä tilaan, käyks perus kinkku-ananas?" kysyn vielä varmistukseksi "Joo" hän vastaa. Nousen sohvalta ja soitan pitseriaan, kun olen saanut tilattua menen takaisin sohvalle allun viereen hän vain katsoo puhelintaan. "Pitäskö kattoo jotai?" kysyn sillä tämä on hiukan kiusallista. "Joo katotaa vaa" saan vastaukseksi.

~ALEKSI~
Istun sohvalla päätimme tilata pitsaa ja kattoa jotai elokuvaa netflixistä "Mitäs haluut kattoo?" Olli kysyy "Laita vaikka joku komedia" sanon "Okei" Olli vastaa ja laittaa jonkun komedia elokuvan pyörimään. Yhtäkkiä minulle iskee kylmyys ei helvetti toivottavasti en oo tulos kipeeks "Mul on kylmä" valitan "Mä haen peiton ja sit saat tulla mun kainaloon" Olli vastaa ja lähtee hakemaan peittoa. Jes saisin taas olla kiinni Ollissa ainakaan siihen asti kunnes pitsat tulevat.

Pian Olli palaakin peitto mukanaan makkarista ja heittää sen päälleni "Hei toi oli ilkeetä" sanon ja hieman naurahdan "Anteeks, hyvitykses pääset mun kainaloon" Olli sanoo "Okei käy mulle" vastaan ja siirryn ollin kainaloon ja vedän peiton päällemme. Katson hetken elokuvaa kunnes ovikello soi. "Siel on varmaa ne pitsat, mä käyn avaan" Olli sanoo ja nousee kylmyys valtaa taas kehoni.

——————————————————-
Sanoja 453
Tota jos kellää on ehdottaa ideoita tähä kirjaa nii otan vastaa mieluusti ja anteeks ku ei oo tullu jirvee aktiivisesti näit osii mut en ehi kirjottaa ku on menoja nii joo.

Oleksi || Love you more than myselfWhere stories live. Discover now