~OLLI~
Okei en tiedä miten helvetissä tää meidän ilta kaupungilla juttu on päätyny siihe et ollaan aleksin kaa jossai rannal uimas käytii mun kämpil vaihtaa uimahousuihi ja nyt ollaa tääl jossai rannal kello on ehkä jotai kymmenen illal. Seison laiturilla ja odotan aleksia joka on vedessa tai oli äsken nyt en näe häntä missään mutta ei mene kauaa kun joku tönäsee minut veteen kukas muukaan kuin aleksi joka jää vaa nauramaan lauturille "Jumalauta jätkät täm kyl kostan" sanon ja menen takaisin laiturille otan aleksin syliini ja heitän sen veteen "äää olliiih" aleksi huutaa ennen kuin on vedessä.Uintireissu on takana olemme kävelemässä takaisin minun kämpälleni käsikädessä aleksi ei oo käyny moneen päivän kotonaan, mutta ei kai siinä jos hän kerta viihtyy minun luona paremmin. Pääsemme rapukäytävän ovelle kaivan avaimet taskustani ja avaan oven olen painamassa hissin nappia kunnes kuulen aleksin kysyvän "ööhm v voidaaks mennä portait?" "joo voidaa, mut miks?" haluan tietää miksi aleksi ei tykkää mennä hissillä "noku mua ahistaa mennä hissil ku entä jos se jää jumii tai jotain" aleksi sanoo hieman ahdistuneen kuuloisena "Hei ei se mitää me voidaa mennä portaita se on iha fine" sanon ja lähdemme kävelemään portaita ylös saavumme oikean oven kohdalle ja avaan oven päästän aleksin ensin asuntoon sisälle ja menen itse perässä.
~ALEKSI~
istun sohvalla olimme ollin kanssa uimassa se oli hauskaa mietin et pitäs mennö ehkä suihkuun "Olliii mennäänkö suihkuun?" kysyn tuolta basisilta vieressäni "eks sä pärjää siel ilman mua?" hän kysyy minulta "En vitussa sun pitää tulla mun kaa suihkuun" marisen ollille "okeiokei mä tuun" jes onneksi. Menen suihkuun ensin koska olli jäi jotai tunaamaan pian kuitenkin tunnen kädet vyötärön ympärilläni tunnen myös kun olli painaa kriittistä aluetta hellästi mutta kuitenkin saa minut kovaksi ja saatan päästä pienen huokaisun "Vai tällästä peliä matela" sanon ja virnistän tuolle kännyn ympäri ja tahallani alan hinkkaamaan kriittisiä alueitamme yhteen jonka seurauksen molempien suusta pääsee huokauksia.Seison seinää vasten kun olli ottaa minulta suihin tuntuu vitun hyvält "aahm.. olliih" huokailen hän vain nopeuttaa liikettään jonka seurauksena pääni kaartuu taakseppäin "mä tuun i iha justhh" saan sanotuksi ei mene kauaa kun laukean tuon suuhun ja hän nielee kaiken "mmh" suustani kuuluu kun laukean "Oliskoha nyt mun vuoru saada vähä nautintoo" olli kysyy virnuillen ja nousee ylös "mmh ehkä oot sen ansainnu". Nyt puolestaan olli on seinää vasten menem polvilteen tuon eteen ensin annan pusuja tuon sisäreisillä ja katson tuon anelevaa ilmettä "mm aleksih pliish..." hän anelee teen työtä käskettyä ja otan tuon kalun suuhuni ja alan liikuttaa päätäni ensin hitaasti mutta nopeutan liikettäni kokoajan "mmh aleksiih...pliish äläh lopetaah" kuulen ollin sanovan nopeutan tahtia enemmän ja ennemän kunnen tuo laukeaa varoittamatta suuhuni nielen kaiken ja nousen ylös annan tuolle pusun poskelle ja sanon "semmone suihku hetki sitte ei siin kyl mä ainaki nautin"
"mmh mäki nautin aika paljo" olli vastaa.————————————-
sanoja 466
joo lupasin itelleni etten enää kirjota smuttii mut silti päädyin tähä:D nooh ei voi mitää
YOU ARE READING
Oleksi || Love you more than myself
Fanfiction⚠️TW⚠️ v!!ltelystä puhuminen syömishäiriö k 18 jutut