שנצא?" שאל גאנגקוק בחיוך 'אני אשכב איתו ואלך , זה יזרז תהליכים'
"טוב" אמר טאהיונג ושם את הגקט שלו, הכניס את ידיו לכיסיו ויצא לפני גאנגקוק.
"אני רוצה פיצה, הולכים לקנות פיצה" אמר טאהיונג ונכנס אל הרכב של גאנגקוק.
גאנגקוק הסתכל על טאהיונג, הוא כל כך מוזר- אני באמת אמור להיות איתו שבוע?
גאנגקוק התחיל בנסיעה לפצרייה הקרובה וחנה אחרי 10 דקות של נסיעה שקטה.
השניים הלכו לאכול וגאנגקוק הסתכל על טאהיונג "מה יש 'ך?" שאל טאהיונג במבט חסר עניין,
"אתה נחמד" גאנגקוק אמר , לא בדיוק משקר. הבחור שממולו כן נחמד..אבל הוא מעדיף אחרים. מעדיף אנשים טובים יותר.
"אז טאהיונג, ספר לי על עצמך" קולו של גאנגקוק היה חביב.
"אני סטודנט, ואני עובד... אני בן 21.. מה עוד יש לי לאמר?"
הבחור הזה כל כך מתיש. מה הבעיה פשוט לבוא אלי הביתה ,להכנס למיטה שלי וזהו. ההתערבות נגמרה, הוא מעצבן אותי.
"איך אתה?" הוא שאל בחביבות "מה אתה עושה בחיים" הוסיף לאחר שלגם מהשתייה שלו. "אני בכיתה יב, ואני אוהב להתאמן"
"רואים את זה על הגוף השרירי שלך" טאהיונג פלט וטיפה הסמיק
איזה פתטי, שאלוהים יעזור , אין לי כוח אליו יותר. המשכנו לדבר עד שסיימנו לאכול. כשיצאנו מהמסעדה הסתכלתי עליו הוא היה בטלפון. מי בטלפון בדייט- "תגיד טאהיונג.."
"ממ"
"רוצה לבוא אלי?"
"לעשות מה?"
"אנחנו נחשוב על זה כבר" אמרתי ונכנסתי אל הרכב, והוא נכנס אחרי. התחלתי לנסוע אל הבית שלי עם אחותי.
טאהיונג הסתכל בחלון והיה מאוד נינוח, לעומת גאנגקוק שחשב כל רגע על איך הוא מסיים את ההתערבות הזאת.
הנער החנה את הרכב ויצא ממנו. הוא פתח את דלת הבית כשטאהיונג מאחוריו. "היי" אמרה אחותי אלי ואל טאהיונג. "גאנגקוק! מה אמרנו!" היא צעקה עלי וטאהיונג גיחך.
"מה את רוצה" "נמאס לי לעשות את הכביסות של הסדינים שלך! זה מגעיל!"
"מה שתגידי" גילגתי עיניים והסתכלתי על טאהיונג. "בוא". הלכנו אל החדר שלי וסגרתי את הדלת. הוא התיישב על המיטה שלי ואני על הכיסא ''אז..מה אתה רוצה לעשות?" שאל טאהיונג עם רגליים משולבות וידיים גם כן. "אני רוצה אותך" אמרתי בחיוך ממזרי וקמתי מהכיסא. השכבתי אותו כשאני עליו. נישקתי את צווארו והוא העיף אותי ממנו, "מה אתה עושה!?"
"שאלת מה אני רוצה לא?, עניתי" אמרתי וחזרתי לנשק אותו בצוואר, לא מסמן אותו. הוא לא שלי ואני לא שלו. הוא סתם התערבות גרועה של יונגי.גאנגקוקי לא נחמד..
בכל מקרה, כמו בכל פרק ^-^
האם נצליח להגיע ל- 10 הצבעות⭐?
ו- 10 תגובות💬?
YOU ARE READING
Truth or Dare// Teakook ✔︎
Romanceכששני אנשים נפגשים, כששני אנשים מתערבים ומתערבים על הדבר הנורא מכל. מתערבים על בן אדם. מה שבן אדם שיכור יכול לאמר , כוחן של מילים באים למעשים. "חובה עליך..." ספר חדש מבית היוצר angelTeakook😉