"אני שמח שאתה זה שלקח את הפעם הראשונה שלי" אאמר טאהיונג ונרדם.
גאנגקוק הרגיש טיפה חרטה על החובה הזאת.
אבל זה הסתיים
מחר הוא פשוט ייעלם מחייו של טאהיונג. הוא יעזוב אותו לנפשו.
גאנגקוק הרגיש צביטה בלב על האנוכיות שלו, מבין עכשיו כמה החובה הזאת הייתה נוראית. הוא התערב על לב של נער.
התערב על הילד הזה..יום למחרת גאנגקוק התעורר כשטאהיונג עליו,
הוא הלך להתארגן, הוא לבש על עצמו גופיה שחורה ומכנס טרנינג אפור. הוא שתה קפה והיה בטלפון שלו.
בזמן שהוא היה בסלון,
טאהיונג התעורר והיה לבדו במיטה. מרגיש עצב מחלחל את ליבו. הוא הלך אחרי שלקח את הפעם הראשונה..
המחשבה הזאת נשארה בראשו של טאהיונג מספר שניות עד שראה את גאנגקוק נכנס אל החדר
"למה לעזאזל אתה בוכה" שאל גאנגקוק בחוסר אכפתיות,
"חשבתי שעזבת אותי אחרי שלקחת לי את הפעם הראשונה.." אמר טאהיונג בביישנות וניסה לקום אך הרגיש כאב חד שפילח את גופו.הוא נפל חזרה למיטה.
גאנגקוק התיישב על המיטה והסתכל על טאהיונג שהתקרב אליו, נשען על חזו וחיבק אותו. "אני אוהב אותך" אמר טאהיונג וחייך.
וגאנגקוק היה אובד עצות...
הוא הרגיש שהפעם הוא הלך רחוק מדי. הוא הרגיש דחף בלתי נשלט לעזור לטאהיונג.
"תשאר פה, אני אביא לך משחה וארוחת בוקר" אמר גאנגקוק.
לא יודע מאיפה זה הגיע. אך לא היה זמן לחשיבה. הוא צריך לעזור לטאהיונג ועכשיו.
טאהיונג חייך והסתכל על האחר בעיניים הגדולות שלו. "אתה יפה" אמר טאהיונג והסתכל על גופו של גאנגקוק.
"גם...גם אתה" אמא גאנגקוג ויצא החוצה , ליבו פועם חזק.
גאנגקוק הכין את ארוחת הבוקר של טאהיונג. היא די השקיע.
הוא הכין לו חביתה. חתך סלט קטן. לקח תפוז מהמקרר וסחט אותו.
"מה אני עושה.." גאנגקוק תפס בשיש ולא ידע מה הרגיש באמת,
"אני משתגע" אמא ואחז בשיערותיו וכמעט תלש אותם.
משהו מתחיל להשתנות.
גאנגקוק החזיק במגש והלך לחדרו, רואה את טאהיונג על המיטה שלו,מנסה לקום אבל הכאב שהרגיש שיתק אותו.
גאנגקוק הניח במהירות שיא את המגש על השולחן והרים את טאהיונג לישיבה על המיטה. "אל תעשה את זה, טאהיונג, כרגע ייכאב לך אם תזוז.
"קח תאכל" הביא גאנגקוק את המגש אל טאהיונג שאכל בתיאבון "זה ממש טעים" הוא אמר בפה מלא. גאנגקוק חייך למראה החמוד שלו.
'מה קורה לי...' הוא חשב והלך אל השידה שלו, מוציא משחה.
"תודה" טאהיונג אמר ולפני שגאנגקוק הניח את ידו עליו, האחר תפס את ידו ומשך אותו אליו.
מנשק אותו, טעמו של טאהיונג היה חמצמץ מתוק בגלל משקה התפוזים ששתה.
אך זה הטריף את כל החושים של גאנגקוק. הוא נישק אותו חזרה.
"טאהיונג" גאנגקוק אמר ברגע שניתק את הנשיקה, "אני שם עכשיו את המשחה בסדר?"
טאהיונג הסמוק הנהן. מרגיש פרפרים בבטן, שגאנגקוק עומד לגעת בו ככה שוב. בצורה כה אינטימית.
גאנגקוק שם כמות נכבדת של משחת הרגעה בידו. הוא על מעל לטאהיונג והוריד ממנו את השמיכה שכיסתה מחצית מרגליו, מסובב את גופו שישבנו יהיה מול פניו.
טאהיונג הרגיש לחץ.
"אני מתחיל" הודיע גאנגקוק , מורח את ישבנו של טאהיונג, לא מפספס מקום אחד.
הוא ליטף את חורו עם אצבעו שהייתה מלאה במשחת ההרגעה.
גניחה ברחה מפיו של טאהיונג שהחל להסמיק בטירוף.
הוא לקח כרית וחיבק אותה , מכסה את פניו. מה שפעם גאנגקוק היה חושב שטאהיונג פתטי ומוזר...
אבל הפעם היה נראה חמוד ומתוק אמיתי בעיניו. הוא מלאך בעיניו.
מה השתנה בי..מה קרה לי..
גאנגקוק לא הפסיק לחשוב ברגע שטאהיונג גנח עוד פעם , גניחה חלשה הפעם. גניחת כאב.
הוא פסק מלחשוב והיה כל כולו מרוכז בלהעיף את הכאב מטאהיונג
תוך כדי שמרח קצת מהחומר הוא ליטף את אגנו של האחר.
גאנגקוק הכניס טיפה את אצבעו אל חורו של טאהיונג.
טאהיונג עצם את עיניו בחוזקה. דמעה ירדה במורד פניו.הייתכן שאני אקפיא את הספר?
לצערי הרב, אולי כן.
YOU ARE READING
Truth or Dare// Teakook ✔︎
Romanceכששני אנשים נפגשים, כששני אנשים מתערבים ומתערבים על הדבר הנורא מכל. מתערבים על בן אדם. מה שבן אדם שיכור יכול לאמר , כוחן של מילים באים למעשים. "חובה עליך..." ספר חדש מבית היוצר angelTeakook😉