𝚃 𝚘𝚛 𝙳 𝚗𝚘.9 (18+)

409 27 16
                                    

חברים, אני מרגישה שהספפר ממש בירידה
בגלל החוסר בתגובות והצבעות,
המשך קריאה נעימה❤

"תמצוץ לי" הוא קבע וטאהיונג ישר ציית, מוריד את מכנסיו של גאנגקוק עם הבוקסר שלו. הוא נחרד לגודלו של גאנגקוק, עוצם את העיניים בכאב לדמיון שלו.
הוא התחיל ללקק את הכיפה של גאנגקוק ונישק אותה נשיקות קטנות. "אני מקווה שאני עושה את זה טוב" מילמל טאהיונג כשלקח אוויר והכניס את כל אורכו של גאנגקוק לפיו, מרגיש שעומד להיחנק, אך המשיך , מוצץ מהר יותר ,מלקק יותר , עושה הכל כדי לענג את גאנגקוק.
גאנגקוק גנח לראשונה וטאהיונג הרגיש שהוא הוכיח משהו, אבל לא ידע מה. הוא המשיך לגנוח קצת וטאהיונג הרגיש מסופק מאוד מהרעיון שהאחר גונח מהפעולות שלו, הוא עזב את הזין שלו ועבר להיות על ארבע, מבליט את הישבן שלו בזמן שהוא מעשה את זה איברו של גאנגקוק. משפשף מהר יותר ולוחץ טיפה גם. גאנגקוק גנח והוציא מאיברו קדם שפיך. מרגיש מסופק מטאהיונג. וכשהיה בתנוחה כל כך מגרה לא יכל שלא לגמור בידיו.
טאהיונג חייך וגאנגקוק שוב הפך את המעמדות, לוקח חומר סיכה בידו , "תבליט כמו שהבלטת מקודם" גאנגקוק אמר וליטף את ישבנו של טאהיונג עם ידו החמה. טאהיונג הבליט כמה שיכל, וגאנגקוק חייך לתגובתו,
בעוד האחר שם חומר סיכה על אצבעותיו טאהיונג התכונן נפשית לכאב.
"אני מכניס" גאנגקוק הכניס אצבע אחת "וואו אתה ממש הדוק" הוא גיחך וטאהיונג הרגיש ממש חשוף ברגע שאמר שהוא מכניס את אצבעותיו.
"אאהה~" גניחת הפתעה פרצה ללא גבולות מפיו של טאהיונג
הוא הרגיש שהאוויר יוצא מריאותיו, ההרגשה לא הייתה מוכרת לו וכאבה במיוחד.
גאנגקוק החל להניע את האצבע שלו בפנים. טאהיונג החל להתנשף, הכאב היה משהו נורא אבל הוא החל להתרגל עם הזמן שחלף.
טאהיונג החל להזיז את ישבנו אל כיוון של גאנגקוק , רעב לעוד.
גאנגקוק עוד שתי אצבעות לתוכו וזז מהיר בתוכו,
"אני רוצה אותך" אמר טאהיונג הוא הסתובב לראות את פניו של גאנגקוק והסתכל עליו בעיניים גדולות "גאנגקוק"
גאנקוק מיקם את איברו בפתח ישבנו של האחר וחדר אליו במהירות ובחוזקה,
טאהיונג התמכר לתחושה, רוצה עוד.
"מהר יותר" אמר וגאנגקוק עשה זאת, מזיין אותו מהר וחזק, מחזיק בפטמות שלו וצובט אותם "אא..~" טאהיונג גנח גניחה גבוהה וטיפה קולנית. גאנגקוק החל להצליף לישבנו של טאהיונג עד שהפך אדום,
טאהיונג אומנם הרגיש את הכאב ואת העונג אבל הוא אהב את זה יותר מכל דבר באותם רגעים. "גאנגקוק!" הוא כמעט וצעק כשהוא פגע בנקודה הרגישה שלו.
גאנגקוק המשיך להחדיר במהירות שיא את הזין שלו לתוך החור הקטן של טאהיונג. מרגיש סיפוק מטורף,
זה לא כמו שאר האנשים שהוא שכב איתם,
משהו בטאהיונג גרם לו לסיפוק גדול, הוא לא ידע להסביר את זה
אבל זה הרגיש מדהים.
גאנגקוק המשיך לחדור אליו ולצבוט את הפטמות שלו, נהנה מלשמוע את הגניחות שלו, מנגינה לאוזניו. גאנגקוק החל לשפשף את איברו של טאהיונג באיטיות , מה שגרם לשני להרגיש באופוריה מטורפת, טאהיוניג התנפל על שפתיו של גאנגקוק והביט בו באהבה, "תגרום לי לא ללכת חודש" אמר טאהיונג ונשך את שפתיו. "אני ע-עומד לגמור" אמר טאהיונג ואחרי כמה חדירות אגרסיביות הוא גמר בידו של גאנגקוק.
בעוד גאנגקוק ממשיך לחדור אליו בקצב מכאיב, טאהיונג התנשף ומרגיש את החדירות יותר ויותר , האורגזמה שחווה ברגעים האלו היו יותר מדי שהוא גמר עוד פעם.
הוא הסמיק, ועיניו כמעט ונקרעו לרווחה כשגאנגקוק גמר בתוכו.
מרגיש נוזל חם וסמיך נשפך מחורו החוצה, כשגאנגקוק יצא ממנו. "זה היה סקס מדהים" אמר גאנגקוק וטאהיונג נישק אותו ואז חיבק אותו. ושניהם נשכבו על המיטה.
"אני שמח שאתה זה שלקח את הפעם הראשונה שלי"

Truth or Dare// Teakook ✔︎Where stories live. Discover now