טאהיונג קום כבר!" גאנגקוק לקח את הכרית של טאהיונג וזרק על ראשו.
"אני ער חתיכת מעצבן" טאהיונג אמר בקולו העמוק, גאנגקוק עדיין לא התרגל לזה שלפרצוף העדין הזה יש קול כל כך עמוק,
השיער האפור של טאהיונג היה מבולגן מהרגיל, והוא פיהק והתמתח, "אני כל כך עייף" מילמל , וגאנגקוק יצא החוצה, שוטף פנים ומצחצח שיניים.
"קח" אמר גאנגקוק , מביא לטאהיונג מברשת שיניים מחבילה. "תודה" חייך טאהיונג וגאנגקוק רק גילגל עיניים.
גאנגקוק לבש על עצמו גופייה שחורה ומכנסי גינס כחולים משופשפים.
טאהיונג לא ידע מה הוא מרגיש כלפי גאנגקוק והוא חשב על זה כל הבוקר, הוא יצא אל מחוץ לבית אחרי שגאנגקוק התלבש , "אני אלך עכשיו" אמר לאחר שגאנגקוק רק גילגל את עיניו שוב, "ביי" אמר גאנגקוק ולקח את הסקייטבורד שלו, הוא שונא שאחותו לוקחת את הרכב ראשונה בבקרים. טאהיונג התהלך ברחוב, רואה את גאנגקוק עובר עם הסקייטבורד שלו. הנער הזה משגע אותו כל כך.
גימין התקשר אל טאהיונג,
"הלו?" טאהיונג ענה ביישנוניות,
"טאהיונגי! בבקשה אל תגיד לי שאתה יוצא עם המוזר הזה מהמועדון!"
"וואו אתה כל כך ספציפי, יצאנו לדייט אחד , אבל הוא נראה כל כך נחמד, כאילו הוא כן חתיך אבל הוא דוחה באישיות שלו הוא פשוט מציק" טאהיונג אמר והסכים עם עצמו אחרי שנייה.
"אני גם לא מחבב אותו במיוחד" גימין אמר, "יאללה בוא יש לך משמרת בוקר"
"אני שונא עבודה" טאהיונג התבכיין לטלפון וגירד בעורפו, רואה שתי נערות מצחקקות כשעברו לידו "מה לעזאזל" מילמל. "אני אחזור אליך גימיני" וניתק. טאהיונג כבר הגיע לבית הספר, זה אומר שהדירה שלו לא כל כך ארוכה מפה, סוף סוף. הוא רצה להתקלח , להחליף בגדים ולשכוח מגאנגקוק.
הנערות עצרו ליד טאהיונג וחייכו אחת לשנייה, הן הסתכלו אחת על השנייה ושוב חייכו חיוך צופן סוד. "אתן צריכות עזרה?" שאל טאהיונג ושבר את השקט המעיק שהיה באוויר ,
"חברה שלי רוצה את המספר שלך"
טאהיונג ראה בזווית העין שלו את גאנגקוק על הסקייטבורד יושב על הספסל ליד בית הספר. מה הוא אמור לאמר? הרי הוא כן יוצא לדייט איתו.. אבל הם לא זוג..ווטאפאק אני גיי-
"אני אאלץ לסרב" אמר טאהיונג בנחמדות. הנערה שרצתה את המספר נראתה עצובה, "אני בטוח שאנשים אחרים ירצו לצאת איתך בשמחה" חייך טאהיונג אליה והיא צחקקה בביישנות , "אבל למה אתה לא יכול.." שאלה ושיחקה באצבעותה בלחץ קטן, "אחד, אני גיי. שתיים, אני יוצא לדייט עם מישהו"
גאנגקוק ששמע את השיחה צחק מהצד. הוא באמת חושב שהוא מעוניין בו.
"אתה גיי?! איכ הומו מסריח!" צעקה הנערה שרצתה את המספר וטאהיונג פער את עיניו. גאנגקוק הרים את ראשו אל עבר טאהיונג וראה ושמע את הקללות והעלבונות שהטיחה בו הנערה, לעזור לו?.."היי!" קרא גאנגקוק אל הנערה, וקם מהספסל שלו, עדיין מחזיק את הסקייטבורד שלו בידו. "מה" ענו ביחד וחייכו אל גאנגקוק, איזה שינוי מצב רוח! וואו!
"אני רואה שאתן משועממות שאתן פשוט יורדות עליו" אמר והנערה פערה את פיה, "אתה גם מתרומם?" צחקה האחרת
"ואם כן? מה אכפת לך? לפחות אני לא מקלל אנשים על זה שהם שונים ממני בזה. אז סתמי תפה ולכי זונה" אמר גאנגקוק בחיוך נחמד, "בואי נלך ג'ורג'י , יש כאן יותר מדי מתרוממים" אמר האחת, והשניים הפנו את גבן, והלכו משם.
"אתה הגנת עלי או שאני דמיינתי?"
"אל תתלהב יותר מדי" ענה גאנגקוק בקול קר והלך משם.
טאהיונג הסתכל בחלל הריק שבו עמד גאנגקוק לפני שניות ספורות.
'למה הוא אף פעם לא נחמד אלי?'ומזל טוב! לאדם הכי מדהים בעולם,
_Nicei_
❤🥳מקווה שנהנתם ושהפרק היה לשביעות רצונכם!♡
5הצבעות⭐?
10 תגובות💬?
YOU ARE READING
Truth or Dare// Teakook ✔︎
Romanceכששני אנשים נפגשים, כששני אנשים מתערבים ומתערבים על הדבר הנורא מכל. מתערבים על בן אדם. מה שבן אדם שיכור יכול לאמר , כוחן של מילים באים למעשים. "חובה עליך..." ספר חדש מבית היוצר angelTeakook😉