תגובה והצבעה? ❤
טאהיונג היה בדירתו, ואכל ארוחת ערב כשקיבל הודעה מגאנגקוק, הוא כמעט נחנק כשראה את הכתוב בה .
"תבוא אליי, עכשיו."
גאנגקו שלח לשני גם מיקום
טאהיונג לא ידע למה, אבל הוא הרגיש את פעימות ליבו בכל רמח איבריו.
הוא הניח את המזלג שקירקש בצלחתו כנגע בה.
טאהיונג הלך לחדר שלו ולבש את החולצה הכי יפה שלו ואת המכנסיים שהכי מחמיאים לגופו, אבל בצורה שלא תראה כאילו התאמץ מדי.
הוא יצא מן הבית ונכנס אל הרכב, טאהיונג התיישב במושב הנהג ונאנח. "מה לעזאזל אני מרגיש כלפי גאנגקוק הזה?" טאהיונג החל בנסיעתו.
הוא הגיע אל הרחוב של גאנגקוק והחנה ליד ביתו, יצא מן הרכב והתקדם לדלת הבית של גאנגקוק.
הוא ראה על ידו גומייה שחורה, ומשך את שיערו לקוקו גבוה חלקו האחר של השיער נשאר עדיין על ראשו ולא בקוקו.
גאנגקוק פתח את הדלת וראה את טאהיונג, וטאהיונג חייך בביישנות "היי"
"מה אתה עושה פה?" גאנגקוק שאל ונראה לא במיטבו, משהו לא היה כשורה.
"אתה קראת לי" אמר טאהיונג והרגיש מטומטם.
"לא אני לא"
"כן אתה כן..אל תשאיר אותי בחוץ" אמר טאהיונג ותחינה נשמעה בקולו.
"טוב" גאנגקוק משך בכתפיו והיה עם גופייה לבנה ומכנסיים בצבע שחור. שיערו היה מבולגן קצת. זה השווה לו מראה מושך וחמוד בו זמנית.
טאהיונג נכנס לביתו של גאנגקוק בשקט והתיישב בספה.
"אז... מה אתה רוצה לעשות?" שאל גאנגקוק, "אני לא יודע" ענה
"הקוקו הזה מחמיא לך" אמר גאנגקוק וטאהיונג הסמיק, "תודה"
אני מרגיש לא בנוח פה. מחשבתו של טאהיונג עברה בראשו כמה וכמה פעמים.
גאנגקוק לקח את בקבוק היין החצי ריק שנח על שולחן הסלון ושתה את החצי שנשאר בתכולתו במהירות הוא כמעט מעד. אך סיים את היין. "אאה, החרא הזה חזק" הוא אמר ולקח עוד כמה לגימות. טאהיונג נבהל קצת ולקח ממנו את הבקבוק, "לא ידעתי שגם אתה רוצה" גאנגקוק אמר בחיוך משועשע, "לא נשאר" הוא צחק קצת , וטאהיונג חייך למשמע צחוקו.
"חם פה? או שאני פשוט לוהט" אמר גאנגקוק וצחק שוב. הוא נפל על הספה. ומשך את טאהיונג אליו. כך שהוא עליו ונשען על חזו. גאנגקוק קירב את שפתיו אל הבחור ממולו, "גאנגקוק.. אתה שיכור" אמר טאהיונג וניסה להרחיק את פניו משפתיו של גאנגקוק.
"אני אולי שיכור אבל אני רוצה את הנשיקה שלך" אמר גאנגקוק ועשה פרצוף עצוב מזויף. טאהיונג חייך קצת וגאנגקוק ניצל את השנייה הזאת כדי לנשק אותו.
YOU ARE READING
Truth or Dare// Teakook ✔︎
Romanceכששני אנשים נפגשים, כששני אנשים מתערבים ומתערבים על הדבר הנורא מכל. מתערבים על בן אדם. מה שבן אדם שיכור יכול לאמר , כוחן של מילים באים למעשים. "חובה עליך..." ספר חדש מבית היוצר angelTeakook😉