KAR

109 30 5
                                    

MERHABA BU BENİM İLK KİTABIM OLACAK KEYİFLİ OKUMALAR. 

YAZARLAR: Night_Queenn_VE elif_nur85



Sabah olmuştu sanırım çünkü annemin Müge anlı izleme sesi geliyordu içerden. Gözümü açıp pencereye baktığımda kar tanelerinin cama vurduğunu gördüm. Kar yağınca sanki içimi bir huzursuzluk kaplıyordu. Nedenini hiçbir zaman bulamamıştım ama aramamıştımda çünkü sıkıntının beni bulmasını istedim hep. Yataktan kalktığım gibi dışarıya baktım her yer kar olmuştu.

 Ardından lavaboya geçtim günlük işlerimi hallettim saçımı dağınık bir topuz yaptım o sırada annemin sesini duydum ''Defne, hadi annecim sofraya gel kahvaltı hazır. ''Ben kendimi tanıtmadım ben Defne Soylu.''Tamam anne geliyorum''Hızlıca lavabodan çıktım ve mutfağa koştum.

 ''Kızım yavaş ol düşeceksin''dedi annem.''Günaydın ev halkı bendeniz Defne bu sabah biraz yorgunum bildiğiniz gibi bu saate uyanan bir insan değilim.''dedim.''Günaydın güzel kızım''dedi babam hemen gidip onu öptüm sonrada annemi''Kızım dur demlik düşecek''dedi annem.''Ah be annem bi tek dert demlik olsa''dedim.Evet ya neden bu dünya da bu kadar dert var insan dertsiz yaşayamaz mı?''Ne oldu Defne neyin var?''dedi babam.''AVM'ye gitmem gerekiyor bu karda kışta.Şimdi annecim sen soracaksın neden niye diye çünkü Miray'ın düğünü var onun için kıyafet bakmaya gideceğiz he bide kıyafetin yokmu dersen var fakat beğendiğim bir kıyafet vardı onu alacağım.'' Annem bi of çekti gözüyle onay verdikten sonra Miray'ı aradım.Saat kaçta gideceğimizi sordum.

Bu arada Miray benim ortaokul arakdaşım olur kendisi çok sevdiğim biridir.Bu ay evleniyor,Cengiz diye bir çocukla evlenecek.Cengizi bir kaç aydır tanyıyorum pek içime sinmedi yani hareketleri falan pek normal değil bunu Miray ile konuştum fakat Miray alışacağımı söyledi.Ona güveniyorum Miray bişey yaparsa doğru yapar.Ortaokuldan beri benim tanıdığım en iyi insanlardan biri böyle insanları bulmak zordur Miray benim için hayattaki en önemli şey diyebilirim.

Miray saat 11 de burada olacağını söyledi.Saatte baktım saat 10.30 gelemsine yarım saat vardı.Hızlıca lavaboya girdim dişlerimi fırçaladım lavabodan çıkıp dolabımın kapağını açtım.Kahve rengi geniş kazağımı giydim altınada gri pantolonumu giydim.Saçımı açıp aynanın karşısına geçtim.İlk saçlarımı bir güzel taradım ardınan hafif bir makyaj yaptım.Ardından korna sesi geldi dışardan Miray gelmiş olmalıydı hızlıca montumu giyip ayakabılarımı aldım.''Anne ben çıkıyorum görüşürüz''diye bağırdım.''Görüşürüz canım kendine dikkat et!''diye karşıllık verdi annem.Hızlıca merdivenlerden indim sitenin kapısını açmamla karla karışık bir havanın olduğunu gördüm.Evet başlıyorduk o his gene başlamıştı bu hissi durdurmak için hızlıca arabaya geçtim.

''Ya kızım bu soğuk havada ne düğünü ya.''diye söylendim.''Defnem hoşgeldin.Söylenme ya bi evleniyoruz ağzımızın tadını bozma.''dedi sırıtarak.''Tamam şampiyon sen evlende bir, bakarız.''aynı şekilde bende sırıttım.Bir insan bence bu hayatta gülmektten vazgeçmemeli çünkü hayata bir kere geliyoruz.Ve biz bunun kıymetini bilmeyen insanarız herşeye hayır diyen veya evet diyen insanlarız hiçbir şeyin kıymetini bilemiyoruz.Ben bunları düşünürken AVM'ye gelmiştik.''Miro burda ne yapıyorlar böyle baksana kocaman''dedim şaşırdığımı belli ederek.''Birincisi Defne bana bir daha miro demeyecektin diye biliyordum.İkinciside AVM de bir tadilat olacakmış.''dedi ''Eee biz neden şimdi giriyoruz  ya da neden farklı bir yere gitmiyoruz.''dedim anlamsızca.''Çünkü balım sadece burada istediğimiz kıyafetler buradan alacağız.''

Biz konuşurken AVM'ye girmiştik bile.İlk olarak birinci kattaki mağzaları gezdik orada birkaç tane kıyafet beğenmiştim fakat Miray düğünde böyle birazda açık renkler olsun dedi.Şimdi soracaksınız neden bir tek senle geldi Miray ailesini küçük yaşta kaybetti.Bir yıl bizde kaldı ardından okulu bıraktı ve dayısına taşındı orada 18 yaşına kadar kaldı yengesiyle çok kavga ettiği için kimi zaman bizde kalırdı.On sekiz yaşına gelince oradan ayrıldı.Bir işe girdi ve kendi geçimini sağladı o nedenle Miray benim idolüm gibi bir kızdır onu kaybetmek istemem.Yani bu durumda Mirayın pek arkadaşı yok aslında varda hiçbiri Miray'la gezmek istemez.Ama ben Mira'ya farklı davranmaya çalışıyorum onu herkesten ayrı tutmaya çalışıyorum çünkü o benim arkadaşım benim dostum onun çektiklerini kendi gözleimle gördüm.Sanki onun hayatı bir sinema idi bir ben bilet almıştım ve bir tek ben izliyecektim.

KARLA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin