Yüzleşme

118 12 21
                                    

Yeonjun odasından çıkıp hızlı adımlarla salonda oturan Beomgyu, Taehyun ve Soobin'in yanına gitti.

Yeonjun "Siz bunu bana nasıl yaparsınız?!!" Yeonjun sinirliydi. Beomgyu'nun onu aldattığını öğrenince çok sinirlenmişti ama bilmiyordu ki Taehyun'un da Soobin'le olan ilişkisini bildiğini.

Beomgyu "Yeonjun ne saçmalıyorsun?" Beomgyu ayağa kalktı. Yeonjun üstüne yürüyünce Taehyun Beomgyu'nun önüne geçti, Soobin de Yeonjun'u tutup geri çekti.

Yeonjun "BENİ NASIL ALDATIRSIN BEOMGYU?!! BİDE TAEHYUN'LA ALDATMIŞSIN!!" Soobin şok olmuştu.

Soobin "nE?" Yeonjun Soobin'in kollarından kurtulup Beomgyu'ya saldırmaya çalıştı ama Soobin tüm gücüyle buna engel oluyordu.

Yeonjun "Soobin bırak beni!! Dağıtım şunların yüzünü!!" Soobin kolunu beline sardı.

Soobin "Hyung d-" Taehyun Beomgyu'yu arkasına saklayıp konuştu.

Taehyun "HYUNG MU?" Taehyun bir kahkaha patlattı.

Taehyun "NE ZAMANDAN BERİ SEVİŞTİĞİN İNSANLARA HYUNG DİYORSUN!!" Taehyun'un dediğiyle herkes olduğu yere çakılırken Taehyun Beomgyu'ya dönüp yüzünü kavradı.

Taehyun "Aşkım sakin ol, ben sana her şeyi anlatıcam" Beomgyu şok olmuş gözlerle Yeonjun'a baktı.

Beomgyu "Sen beni mi aldattın?!" Taehyun olacakları önceden anlayıp Beomgyu'yu tutup kendine çekti.

Taehyun "Aşkım sakin" Beomgyu Yeonjun'a doğru gitmeye çalıştı.

Beomgyu "ULAN MADEM SENDE BENİ ALDATIYORDUN NE DİYE BURADA ARTİSLİK YAPIYORSUN!!!" Soobin yerinde hayla çakılı bir şekilde duruyordu, Yeonjun'un da bir farkı yoktu ondan.

Soobin "Sen nereden biliyorsun?" Soobin Taehyun'a baktı. Taehyun yüzünü iğreniyormuş gibi ekşitip baktı.

Taehyun "Hyung sevişmek için restoran tuvaleti kötü seçim" Soobin kafasını yere eğdi, utanmıştı.

Taehyun "Şuan siz daha kötü durumdasınız" Yeonjun kafasını sağa sola salladı.

Yeonjun "Ne alaka?!!" Taehyun sert bakışlarını Yeonjun'a gönderdi.

Taehyun "ULAN BEOMGYU VAR YA SIRF AŞKINA SAYGI DUYDUĞU İÇİN DUDAĞIMDAN BİLE ÖPMEDİ BENİ!! SİZ RESTORAN TUVALETİNDE SEVİŞTİNİZ İNLEYE İNLEYE!!" Soobin elleriyle yüzünü kapattı. Beomgyu Taehyun'un yanına yaklaştı.

Beomgyu "Biz şimdi ayrıldık o zaman" Yeonjun sadece kafasını salladı. Beomgyu Yeonjun'un onaylamasıyla Taehyun'un belini kavrayıp kendine çekti sonra hızlı bir şekilde dudaklarına yapıştı. Beomgyu'nun aniden böyle bir şey yapması Yeonjun ve Soobin'i şaşırtırken, Taehyun aylardır hayalini kurduğu dudaklara kavuşmasının sevincini yaşıyordu. Beomgyu geri geri gidip koltuğa oturdu sonra Taehyun'u da kucağına çekti. Yeonjun donmuş gibi onları izliyordu. Soobin bir süre sonra kendine gelip hemen Yeonjun'u evden çıkardı. Yeonjun ve Soobin gittikten sonra Beomgyu Taehyun'un dudaklarından ayrıldı. 

Taehyun "İyi misin?" Beomgyu Taehyun'un belini okşadı.

Beomgyu "Aylardır hayalini kurduğum dudaklara kavuştum, kötü mü olmalıyım?" Taehyun gülümseyip Beomgyu'nun dudaklarına yapıştı. Beomgyu da Taehyun'u belinden iyice kendine çekip öpüşmelerini derinleştirdi.

Soobin Yeonjun'u evden çıkarıp kendi evine götürdü. Soobin daha mektubunu okumamıştı. Daha doğrusu tek Yeonjun okumuştu. Soobin Yeonjun'u koltuğa oturtup mektubu okudu.

Soobin "Ah Kai gerçekleri bir bilsen bizden de nefret edicekmişsin demek ki" Yeonjun dolu gözlerle Soobin'e baktı. 

Yeonjun "So-Soobin ben kendimi iyi hissetmiyorum" Soobin Yeonjun'un dibine oturup Yeonjun'u göğsüne yatırdı. 

Huening Kai'nin Mektubu/////Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin