2 GÜN SONRA
Yeonjun ve Soobin, Huening Kai'nin mezarına gitti. Yeonjun'un Huening Kai'den özür dilemesi gerekiyordu.
Yeonjun "Kai" Yeonjun Kai'nin toprağından biraz alıp eliyle sıktı.
Yeonjun "Çok özür dilerim" Konuştukça gözleri doluyordu.
Yeonjun "Bende Beomgyu'yu aldattım" Yeonjun'un sesi kısık çıkıyordu.
Yeonjun "Kai şimdi hepimize tiksinerek bakıyorsundur oradan ama ben gerçekten çok pişmanım" Yeonjun Kai'nin mezar taşının yanına gidip sarıldı.
Yeonjun "Özür dilerim ama ben Soobin'e aşığım Kai" Yeonjun ağlamaya başladı. Soobin hemen yanına gelip elini tuttu.
Soobin "Aşkım hani ağlamayacaktın?" Yeonjun Soobin'den uzaklaştı.
Yeonjun "Bilmediğin şeyler var Soobin" Soobin Yeonjun'a yaklaştı fakat Yeonjun Soobin'den kaçıyordu.
Soobin "Neymiş bilmediğim şeyler? ve Neden benden kaçıyorsun?" Yeonjun gözyaşlarını sildi.
Yeonjun "S-Soobin" Soobin ayakta zor duran Yeonjun'un yanına bir adım daha yaklaştı fakat Yeonjun yine kaçtı.
Soobin "Efendim aşkım?" Yeonjun kafasını yere eğdi.
Yeonjun "Aşkım deme bana Soobin, burada aşkım deme bana!!" Yeonjun sesini yükseltmişti, Soobin hala anlam verememişti Yeonjun'un bu davranışlarına.
Soobin "Neden Yeonjun?" Yeonjun kafasını tekrar kaldırdı.
Yeonjun "K-Kai" Soobin Kai'nin mezarına bakıp tekrar Yeonjun'a döndü.
Yeonjun "Kai mektupta bile cesaret edip söyleyememiş Soobin" Soobin hala hiçbir şey anlamıyordu.
Soobin "Neyi söylememiş Yeonjun?" Yeonjun ağlamaya başladı.
Yeonjun "S-Sana aş-şık olduğunu Soobin" Yeonjun daha fazla güçlü kalmaya çalışmadı ve dizlerinin üstüne bıraktı kendini. Soobin şok olmuştu, daha yeni öğreniyordu Kai'nin ona aşık olduğunu. Onlar öyle dururken uzaktan onları duyan Beomgyu ve Taehyun ikilisi ellerindeki çiçekleri yere düşürmüş, şaşkın gözlerle Yeonjun'ları izliyorlardı.
Yeonjun "Soobin ben Kai'ye de ihanet ettim" Yeonjun elleriyle yüzünü kapatıp daha sesli ağlamaya başladı. Soobin mezara baktı, baktı, hiçbir şey demeden sadece baktı. Ne diyeceğini bilmiyordu.
Yeonjun "Soobin bir şey söyle" Soobin ağzını açmıyordu.
Yeonjun "Buna ihtiyacı var, yıllardır senin tepkini merak ediyordu ve artık bunu ona göstermen gerekiyor" Soobin yavaş adımlarla mezara gidip, köşeye oturdu.
Soobin "Kai" Ellerini toprağın üstünde gezdirdi.
Soobin "Bu duyduklarım doğru mu?" Toprağı sıktı.
Soobin "Neden demedin Kai? Deseydin senden uzak durup, umutlanmamanı sağlardım" Soobin sıktığı toprağı bıraktı.
Soobin "Lütfen Kai, diyeceklerim canını yakmasın ama ben Yeonjun'a aşığım" Soobin'in de artık gözlerinden yaş geliyordu.
Soobin "Ben 3 yıldır Yeonjun'u seviyorum Kai" Soobin ayağa kalkıp son kez konuştu.
Soobin "Üzgünüm" Soobin Yeonjun'u yerden kaldırıp hızlı adımlarla mezardan çıktı. Beomgyu ve Taehyun'u fark etmemişlerdi bile. Beomgyu Taehyun'a baktı.
Beomgyu "Gidelim mi yanına?" Taehyun Beomgyu'ya sokuldu, korkuyordu.
Taehyun "Ya bizi istemezse" Beomgyu Taehyun'un yanağını okşadı.
Beomgyu "Kıyamaz o bize, şuan bize ihtiyacı var. Yanında olmalıyız" Taehyun Beomgyu'dan ayrılıp mezara yürümeye başladı, Beomgyu da hemen peşinden gitti. Mezara vardıklarında Taehyun mezar taşına gidip, sarıldı.
Taehyun "Özür dileriz Kai, fark edemedik acı çektiğini" Taehyun ellerini taşın üzerinde gezdirdi.
Beomgyu "Kai bizi belki istemiyorsun ama biz hep senin yanındayız" Beomgyu toprakta ellerini gezdirdi.
Beomgyu "Bizi affetmen için her şeyi yapardım" Beomgyu toprağa eğilip, öptü sonra dudağına yapışan toprağı sildi.
Beomgyu "Seni çok seviyoruz Kai" Taehyun Beomgyu'nun yanına yaklaştı.
Taehyun "Seni hep çok sevicez Kai" Taehyun da toprağı öpüp, aynı işlemleri gerçekleştirdi sonra gidip yeni çiçekler alıp mezarın üstüne koydular.
Beomgyu "Tekrar gelicez" Taehyun Beomgyu'nun elini tuttu.
Taehyun "Her zaman yanındayız" Sonra arkalarını dönüp mezardan çıktılar.
Huening Kai onları çoktan affetmişti ama Yeonjun'u affetmeyecekti. Beomgyu'yu affedebilirdi çünkü Yeonjun da onu aldatmıştı. Taehyun'u affedebilirdi çünkü Taehyun sadece yanlış kişiye kaptırmıştı kendini. Soobin'i affedebilirdi çünküSoobin yanlış kişiye aşık olmuştu ama Yeonjun'u affedemezdi çünkü Yeonjun, Kai'nin Soobin'e aşık olduğunu bile bile onunla sevgili olmuştu. Kai herkesi affedebilirdi hemen ama Yeonjun'u affetmesi hemen olamazdı, onun için uzun bir zaman gerekliydi. Belki 1 ay, belki 1 yıl, belki daha da fazlası ama şundan eminiz ki, Kai eninde sonunda Yeonjun hyung'unu da affedecekti.
-Merhabalar-
-Sizce Yeonjun ve Soobin mi haklı? Beomgyu ve Taehyun mu?-
-Sizce hangi taraf en suçlu?-
-Siz kimin tarafındasınız?-
-Sizleri çok seviyorum-
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huening Kai'nin Mektubu/////
NezařaditelnéHuening Kai, Beomgyu'nun Yeonjun'u Taehyun'la aldattığını biliyordu. Taehyun da Yeonjun'un Beomgyu'yu Soobin'le aldattığını biliyordu. *TaeGyu**YeonBin*