1 YIL SONRA: Hyuka'nın Ölüm Yıldönümü

79 12 11
                                    

Soobin ve Yeonjun başka şehire taşınmışlardı ve mutlulardı. Ne kadar Kai'yle konuşup onu üzmek istemeseler de, Hyuka'nın 1. ölüm yıldönümünde yanında olmalılardı.

Soobin "Aşkım Beomgyu'lar da orada olacak biliyorsun dimi?" Yeonjun onayladı.

Yeonjun "Biliyorum merak etme" Beraber mezarlığa girip, Kai'nin mezarına gittiler. Beomgyu ve Taehyun oradaydı. Yeonjun ve Soobin, Kai'nin mezarının yanına yaklaştı.

Beomgyu "Sizde mi geldiniz?" Yeonjun Beomgyu'ya sert bakışlarını gönderdi.

Yeonjun "Gelmese miydik?!!" Beomgyu kafasını sağa sola salladı.

Beomgyu "Saçmalama ne kadar kavgalı olsak da, Kai ortak arkadaşımız" Yeonjun bakışlarını Soobin'e çevirdi, beklemiyordu Beomgyu'dan bu yumuşak konuşmayı.

Taehyun "Herhalde geleceksiniz hyung, o sizin de arkadaşınız" Soobin Yeonjun'un elini tuttu.

Soobin "Aşkım bu günde kavga etmemeliyiz" Yeonjun Kai'nin mezar taşına gidip sarıldı.

Yeonjun "Umarım affetmişsindir beni Kai" Yeonjun mezar taşından ayrılıp Soobin'in yanına gitti.

Soobin "Üzgünüm Kai, umarım unutmuşsundur beni" Soobin ve Yeonjun gittikten sonra Taehyun ve Beomgyu arkalarından baktı.

Beomgyu "Ne yani bu muydu diyecekleri şeyler" Taehyun omuz silkti.

Taehyun "Kesin daha gelmeyecekler" Beomgyu Kai'nin mezarına döndü.

Beomgyu "Seni çok özledik Kai" 

Taehyun "Keşke burada olsan" 

Beomgyu "Yada biz orada olsak" 

Taehyun "Hep beraber olsak" 

Beomgyu "Korkma, böyle konuşmak için anlaştık" Beomgyu'nun dediği şeye Taehyun ve Kai güldü. 

Taehyun "Hissediyor musun?" 

Beomgyu "Neyi?" 

Taehyun "Mutlu" Beomgyu gülümsedi. Beomgyu ve Taehyun saatlerini mezarlıkta Kai'nin yanında geçirdikten sonra eve döndüler.

O günden sonra Yeonjun ve Soobin bir daha asla Koreye gelmediler. Kai'nin mezarını sadece ailesi ve Beomgyu'lar ziyaret ediyordu. Yeonjun ve Soobin, birbirleriyle mutluydu, başka şehirde evlenip çocuk sahibi oldular. Taehyun Kai'nin 10.Ölüm yıldönümünde Kai'nin mezarının yanında Beomgyu'ya evlenme teklifi etmişti. 11.Ölüm Yıldönümündeyse Kai'nin mezarının yakınlarında evlenmişlerdi. 11.Ölüm Yıldönümü özellikle beklemişlerdi çünkü 11 Kai'nin uğurlu rakamıydı. Beomgyu ve Taehyun da mutluydu, evlendikten sonra 2 köpek, 2 kedi sahiplendiler. Köpeklere bahçede, kedilere evde bakıyordular.




-Merhabalar-

-Finali kötü ve kısa yaptığımın farkındayım fakat yazacak bir şey bulamadım. Özür dilerim :(-

-Başka ficlerim de görüşmek üzere-

-SİZİ ÇOK SEVİYORUM-

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Huening Kai'nin Mektubu/////Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin