YEONBİN

64 9 0
                                    

Yeonjun ve Soobin eve geldikten sonra kendilerini koltuğa attılar. Soobin hala şok içindeydi. Bunca yıldır kendisini hyung'u olarak gördüğü sandığı kişi, ona aşık çıkmıştı. Soobin bir yandan da korkuyordu, Yeonjun'un onu terk etmesinden korkuyordu. Yeonjun, Beomgyu'ya karşı kendini suçlu hissetmese de, Kai'ye karşı kendini suçlu hissediyordu. İkisinin arasında da çok derin bir sessizlik vardı. Ara sıra birbirlerine bakıyor fakat göz göze gelince hemen kafalarını başka bir yere çeviriyorlardı. Yarım saat bu sessizlikte boğulduktan sonra, sessizliği Soobin bozdu.

Soobin "Yeonjun beni terk etmeyeceksin dimi?" Soobin yalvaran gözlerle Yeonjun'a bakıyordu.

Yeonjun "S-Soobin ben senden ayrılırsam ölürüm" Soobin kalkıp Yeonjun'un dibine oturdu ve kollarını Yeonjun'un beline sardı.

Soobin "Bende sensiz ölürüm Jun" Yeonjun Soobin'in saçlarını okşadı. 

Yeonjun "Kai bizi affeder mi?" Soobin ellerini sıkılaştırdı.

Soobin "Affeder bence, o her zaman bizi kusurlarımızla sevdi. Şimdi de sever" Yeonjun Soobin'in saçlarını öptü.

Yeonjun "Umarım dediğin gibi olur" Yeonjun ne kadar Soobin den ayrılmak istese de, ayrılamazdı. Kendini göz göre göre ölüme itemezdi. Yeonjun Soobinsiz, Soobin Yeonjunsuz yapamazdı ve bunu onlarda çok iyi biliyordu. Bu yüzden ikisi de sadece Kai'nin onlara anlayış göstermesini diledi.

Bir süre sonra ikisi de kalkıp mutfağa gitti, yemek yiyeceklerdi. Beraber masayı hazırlayıp masaya oturdular. Yemekleri bittikten sonra salona geçip film izlemeye başladılar. Soobin'in gözü sürekli Yeonjun'un dudaklarına kayıyordu.

Soobin "Jun" Yeonjun Soobin'e döndü.

Yeonjun "Efendim?" Soobin parmaklarını Yeonjun'un dudağında gezdirdi.

Soobin "Sen dudaklarına bir şey mi yaptın?" Yeonjun gülümsedi.

Yeonjun "Bilmem" Yeonjun Soobin'in parmağını ağzına alıp yalamaya başladı. Soobin yükselmişti.

Soobin "Ahh Yeonjun ne yapıyorsun?" Yeonjun parmağının tamamını ağzına alıp daha sert yalamaya başladı.

Soobin "Yeonjun yapma" Soobin parmağını çekemiyordu çünkü Yeonjun dişleriyle buna engel oluyordu.

Soobin "Yeonjun-ahh her zaman bunu yapmak zorunda mısın?" Yeonjun parmağını ağzından çıkarmadan Soobin'in kucağına oturdu. 

Soobin "Ağğhhmm! Ağzın beni çıldırtıyor" Yeonjun parmağını yalarken, kendini bir yandan da Soobin'in özel bölgesine bastırıyordu.

Soobin "Ağğhh! Seni istiyorum Yeonjun" Yeonjun bunu demesini bekliyormuş gibi parmağını ağzından çıkarıp elini Soobin'in gömleğine götürdü ve tek tek düğmeleri açtı.

Soobin "Yeonjun hızlı ol lütfen" Yeonjun elini Soobin'in göğsünde gezdirdi.

Yeonjun "Soobin-ahh dayan biraz" Yeonjun gömleği çıkartıp köşeye fırlattı sonra ayağa kalkıp Soobin'in altını çıkardı. 

Soobin "Hadi kendininkileri de çıkar" Yeonjun kendininkileri de çıkarıp köşeye fırlattı sonra Soobin'in kucağına oturup, Soobin'i içine aldı.

Yeonjun "Ahhğğmmm!!" Soobin Yeonjun'u belinden tutup kendine çekti sonra Yeonjun'un inlemesiyle gelgit yapmaya başladı. Yeonjun sürekli inleyip Soobin'i gaza getiriyordu. 

Yeonjun "Ahhmm! Soobin daha hızlı" Soobin daha da hızlandı.

Yarım saat sonra boşalıp, rahatladılar. Soobin Yeonjun'u kucağına alıp banyoya gitti. Beraber banyo yapıp uyudular. 


Off sanki çok saçma ilerliyor fic?

Kaldırsam mı acaba?

Sizce?

Huening Kai'nin Mektubu/////Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin