Yeonjun sabah kalkıp Soobin'e yatak kahvaltısı hazırladı. Yeonjun elindeki tepsiyle odalarına girip tepsiyi sehpaya bıraktı.
Yeonjun "Soobinnie" Yeonjun Soobin'in saçlarını okşadı. Soobin yavaş yavaş gözlerini açıyordu.
Soobin "Hı" Yeni uyandığı için sesi uykulu ve boğuktu.
Yeonjun "Aşkım hadi kalk bak sana kahvaltı hazırladım" Soobin doğrulup yarı kapalı gözlerle getirdiği tepsiye baktı.
Soobin "Ben yumurta sevmi-" Yeonjun yavaşça Soobin'in ağzına vurdu.
Yeonjun "Kes yiceksin hepsini" Soobin oflayıp tepsiyi kucağına aldı.
Soobin "Ya yumurta sevmiyorum ama ben" Yeonjun öldürücü bakışlarını Soobin'e gönderince Soobin susup ilk yumurtaları yemeye başladı.
Yeonjun "Aferin ye hepsini" Yeonjun Soobin'in yanağından öptü.
Soobin "Sende yemek ister misin?" Soobin dudaklarını yaklaştırdı.
Yeonjun "Hayır" Yeonjun kalkıp odanın çıkışına doğru ilerledi.
Yeonjun "Su koymayı unutmuşum koyup geliyorum" Soobin kafasını yukarı aşağı salladı.
Yeonjun "Geldiğimde yumurtalar bitmiş olsun!" Yeonjun sert uyarısını yaptıktan sonra direkt odadan çıktı.
Soobin Yeonjun gelene kadar 2 yumurtayı ağzına atıp zorla çiğnemeye başladı. Yeonjun hemen su alıp geldiğinde Soobin'in zorla çiğnediğini gördü.
Yeonjun "Soobin napıyorsun boğulcaksın?" Yeonjun endişeyle Soobin'in yanına gidip, suyu uzattı. Soobin sudan bir yudum alınca kolaylıkla çiğneyip yuttu.
Soobin "Ayy hayatımın en zor dakikalarını geçirdim iki yumurta yüzünden" Yeonjun sırıp Soobin'in yanağını okşadı.
Yeonjun "Çok tatlıydın ama, yanakların böyle tombul olmuştu, dudakların hafif öne sarkmıştı" Soobin utanıp yüzünü kapattı.
Soobin "Ya sus" Yeonjun Soobin'in kucağındaki tepsiyi tekrar sehpaya koyup Soobin'e sarıldı.
Yeonjun "Utandın mı sen?" Soobin kafasını Yeonjun'un boynuna gömdü.
Soobin "Çok" Yeonjun kahkaha attı.
Yeonjun "Beni düzerken hiç utanmıyordun" Soobin elini yumruk yapıp yavaşça Yeonjun'un omzuna vurdu.
Soobin "Ya sus artık" Soobin kızarıyordu. Yeonjun sırtını sıvazladı.
Yeonjun "Tamam hadi utanma kalk" Soobin yüzünü kapatarak yatağa yatıp, rahat pozisyon aldı.
Soobin "Uykum var, uyucam" Yeonjun Soobin'in alnından öptü.
Yeonjun "Tamam uyu" Yeonjun kalkıp kapıya gitti.
Yeonjun "Ben markete gidiyorum. Bir şey istiyor musun?" Soobin kafasını sağa sola salladı.
Yeonjun "Tamam" Yeonjun evden çıkıp markete gitti. Markete girdiğinde hemen abur cubur kısmına gitti.
Yeonjun "Soobin bundan sever alım bir kaç tane" Yeonjun Soobin için çikolata alırken bir çocuk Yeonjun'a seslendi.
"Hyung bana şunu verir misin?" Çocuk dudaklarını büzmüş, çikolatayı gösteriyordu.
Yeonjun "Verim" Yeonjun gülümseyerek çikolatayı alıp, eğilerek çocuğa uzattı.
"Teşekkürler hyung" Çocuk Yeonjun'un yanağından öpüp, uzaklaştı. Yeonjun doğrulup, aklına gelen anılarla düşüncelere daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huening Kai'nin Mektubu/////
De TodoHuening Kai, Beomgyu'nun Yeonjun'u Taehyun'la aldattığını biliyordu. Taehyun da Yeonjun'un Beomgyu'yu Soobin'le aldattığını biliyordu. *TaeGyu**YeonBin*