Yaylı çalgı sınıfına girdiğimde bana bakan gözlerle sırıttım. Sınıfın hatta okulun en iyisi olmak buydu işte.
Hocamız geldiğinde yerlerimize oturduk, dağınık kıvırcık saçımı arkaya attım. "Evet gençler, biliyorsunuz bir müzik yarışmamız var. Kazanana Altın Nota Ödülü hazırladık. Yaylı Çalgıları temsil edecek birine ihtiyacımız var." Hocamız bana baktı, orta yaşlı kadın bana gülümseyerek başparmağıyla beni işaret etti.
"Park Chanyeol, elinden geleni yap yıldız gibi parla Onur öğrencim."
"Tabii Hocam, merak etmeyin."
••••
Teneffüs zili çaldığında herkes yarışmaya katılacakların listesine bakıyordu, Sehun koşarak yanıma geldi.
"Ha, siktir. Chanyeol, rakiplerinden birinin kim olduğunu duydun mu!"
Göz devirdim. "Kimmiş?"
"Tuşlu Çalgılar Sınıfından, Byun Baekhyun."
"O kim?"
"Tanımıyor musun?! O sınıfın en güzel erkeği?"
"Yo, kimmiş o güzellik?"
Tao Sehunun arkasından gelip Sehunun omzuna kol atarken söyledi. "Chanyeol Baekhyunu tanımıyormuş, Tao~""Senin gibi erkek avcısı mıyım ben? Neden bilmem gerek?"
"Chanyeol, Baekhyun bir erkeğin aradığı her şeye sahip güzel, temiz ve sevimli bir yüz, güzel pembe dudaklar, minik bir burun, fil kulaklarına benzeyen fakat küçük olan kulaklar..." Tao söylerken Sehun araya girdi.
"Güzel bir kalça."
"Aklın fikrin orada zaten, şaşırtmadı."
"Ben galiba Baekhyuna aşığım."
Tao kahkaha attı bunu söyleyen Sehuna. "O zaman 'Byun Baekhyun'a aşıklar sırasına girmen gerek, Hun." Dedi. "Okuldaki en başarılı ve karizmatik erkeklerden biriyim, bence bir nimetim." Dedi Sehun, sonra bana döndü.
"Aslında tam senin tipin."
Derin nefes verdim. "Sehun."
"Çok aşık olunası gerçekten, bana teklif etse düşünmeden evet çıkalım derim öyle bir şey."
"Nerededir şuan bu Byun Baekhyun?"
Dakikalar sonra sınıfına gittik.
🎻💗🎹
Nolur sövmeyin tamam aşwldmndkdls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Rekabeti 🎼 ChanBaek (Tamamlandı.)
Fanfictionİki rakip... Byun Baekhyun ve Park Chanyeol. İkisinde konservatuar öğrencisi fakat Chanyeol çello, Baekhyun piyano konusunda daha yetenekli. Okulun müzik yarışmasında karşı karşıya gelen bu iki rakip birbirine aşık olabilir mi?