Selamün Aleyküm
03.08.2022
Kitap yazmayı özlediğimi fark ettim ve anında buradayım...
Bölümü ne zaman yayınlarım bilmiyorum ama her ne zaman olursa olsun oylarınızı ve yorumlarınızı bol bol görmek istiyorum.
İyi Okumalar
Elimdeki Kur-an'ı yanımdaki sehpanın üzerine bırakıp bacaklarımı koltuğun üzerinde uzattım.
Son bir haftadır uyku ve uyuşukluk üzerimde baskındı.
Arkamdaki yastığı biraz daha yatay hâle getirip koltukta uzandım. Sağ tarafıma doğru cenin pozisyonu alıp sağ elimi yastığın altına koydum.
Bilincim kapanmaya yakınken ayak seslerini duymuştum. Aynı zamanda koltukta ağırlık oluşmuştu.
Kokusu burnuma dolunca istemsiz bir gülümseme oluştu yüzümde.
Bir kolunu belimde hissedince kalbim beni şaşırtmayarak âdeta depar atmaya başlamıştı.
Babalık ona çok yakışacaktı.
Sol tarafıma dönmeye çalışsam da üzerimdeki uyuşukluk buna engel oluyordu.
Parmak uçlarını saç diplerimde hissediyordum.
"Hamilelik sana çok yakıştı..."
İçi gider gibi söylemişti bunu.
Ses tonuna aşıktım bu adamın.
İnce düşüncesine aşıktım bu adamın.
Merhametine aşıktım bu adamın.
Ben bu adama aşığım.
...
Uzun zamandır rüyalarımı hatırlamıyordum.
Bazı insanlar rüyalarını hatırlamadıklarında "rüya görmedim" demeyi tercih ederler. Çünkü rüya gördüklerini hatırlamıyorlardır.
Bir rüya ortalama 5-20 saniye sürer fakat rüya sahibi bunu saatlerce görmüş gibi hissedebilir.
Her uykuda rüya görülmektedir ancak rüya sahibini derinden etkileyen veya üzen rüyalar genelde unutulmaz.
Karnımda hissettiğim hareketlilik beni düşüncelerimden sıyırırken suratıma ufak çaplı bir gülümseme oluşmuştu.
"Yine aldatılıyorum anlaşılan."
Kıskanç Onur iş başında...
"Yok canım! Ne alakası var?"
İşaret parmağını bana uzattı.
"Bu cümle... Kesin aldatılıyorum."
Yanımdaki sandalyeye oturup karnımdaki elimin üzerine elini koydu.
Başını uzatıp alnıma ufak bir buse kondurunca kalbim yine ve yeniden hızlandı.
"Benim böyle karım ve bebeğim varken dünyanın en şanslı insanı sayılabilirim."
Sandalyemi kendine doğru çekip başımı göğsüne yaslayarak sarılmıştı.
"Ölsem gam yemem derler ya aynı o şekil."
Karnının üzerinde duran elimle cimcik atarken konuştum.
"Yok öyle bir şey! Duymak istemiyorum."
"Ah! Kızım niye cimcikliyorsun? Öyle oldu demedim zaten ama ne zaman ne olacağı belli olmaz."
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Ah şu hormonlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURİYET - III
Novela JuvenilBu kitabı okumak isterseniz ilk önce 1. ve 2. kitapları okumanız gerekir. Lütfen emeğimin karşılığını esirgemeyin :) #1 abdest (15.06.2024)