Hoofdstuk 1:

41 3 2
                                    

Nieuw boek, enzo. Dit hoofdstuk is opgedragen aan degene die het zo graag wou lezen! Alsjeblieft, meid!



"Liefde is een vreemd iets, maar nog vreemder is wat het met je doet"

Marlia POV:


Dat is wat mijn zus altijd zei, toen ze er nog was. Maar ik loop wel erg op de zaken vooruit. Het was ong. 3 jaar geleden. Lily en ik waren in de woonkamer een spelletje aan het spelen, zoals we elke woensdag doen, toen ze opeens begon te gillen. Maar ze had net gewonnen, dus ik dacht dat ze het daarom deed. Maar later bleek het negeren van die gil niet zo slim. Ze gilde omdat haar stalker voor het raam stond. Later wou de stalker haar geen pijn doen. Maar dat deed hij toch en hij deed meer, hij joeg haar de dood in!

"Ze is nu al 4 uur weg" snikte mijn moeder, helemaal wanhopig. Ik wou haar wel gerust stellen, maar ik wist niet hoe. Als ik zou zeggen dat Lily heus wel terug kwam, geloofde ze me niet. Mijn moeder en Lily hadden net ruzie gehad en mijn moeder dacht dat ze daarom was weggelopen. Ik wist dat Lily zoiets wel vaker deed en dat ze nu in het winkelcentrum of bij een vriendin zou zitten. Maar ik had het volkomen fout. Maar dat wist ik niet en probeerde ik dus met deze gedachte mijn moeder gerust te stellen. Hoe moest ik weten dat vrijwel onmogelijk was?

We wachten nog 2 uur en nu werd zelfs ik helemaal wanhopig, 6 uur weg? Dat is niet niets, ik excuseerde me en belde Lily haar beste vriendin op. "Hoi, met Marlia, de zus van Lily" zei ik toen er werd op genomen. "Hoi, waarom bel je?" zei Katrin, rechtdoorzee zoals ze was. "Nou" begon ik "Lily wordt vermist" maakte ik de zin af. Ik had niet gedacht dat Katrin zo geschokt zou zijn: " Wat!? Ik kom er gelijk aan" zei Katrin. Ik had geen tijd om wat terug te zeggen. Katrin had al opgehangen. Nu was het wachten op Katrin. Een lange tijd wachten.

Na 25 min kwam Katrin eindelijk aan, helemaal aan het hijgen. Ze bracht wat onverstaanbare woorden uit. "Kom, we gaan naar mijn kamer" zei ik " Eerste deur rechts" Katrin liep naar boven, ik pakte wat water en koekjes. Toen liep ik naar boven. " Aan de telefoon klonk je geschokt, jij weet iets!?" zei ik wat vragend/verwijtend. "Hebben jullie 2 het nooit over haar stalker gehad?" vroeg ze mij quasi verwijtend. "Stalker? Nee, nooit ter sprake gekomen!" Ik was zo geschokt dat ik begon te gillen. En mijn gegil liet mijn moeder naar boven komen. Geïnteresseerd vroeg ze ons wat er was. Ik vertelde het!

Na 5 minuten uitleg was mijn moeder geschokt, licht verward en een beetje boos. "Wat???" ze gilde het bijna uit "Werd mijn kleine meid gestalkt, die vent heeft haar vast de dood in gejaagd!!'''nu gilt ze wel! Maar we waren het wel met haar eens. Lily is vast door hem ontvoerd! Maar waar is Lily, wie is haar stalker en waarom werd ze gestalkt? Dat dachten Katrin, ik en mijn moeder. Mijn vader was op reis en had dus geen idee hier erover. Waar is Lily? Dat denken we een week lang elke dag, elk uur en elke minuut. Ik hoopte dat het goed met Lily ging.

In welk groots gevaar is Lily?


Oke, dit is dus niet mijn normale genre in boeken, maar dit is een van boeken van mijn andere account, wat ik verwijderd heb. Iemand was zo nieuwsgierig naar dit boek dat ik het eerste hoofdstuk er maar op zet! Weet dat mijn prioriteiten bij Adopted By 5SoS liggen en niet bij dit boek!

Oke, dat was het dan

xoxo,

LittleMissTempe

CaughtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu