Epiloog

9 0 0
                                    


Lily ging naar Tyler, ze maakte alles goed en alles leek oke. Maar Marlia, met haar gaat het vreselijk. Uit eindelijk, na 3 jaar gaf ze op om te ontsnappen en kreeg het stockholm syndroom, ze groeide op als de dochter van de ontvoerder. Niemand zag haar meer en Lily werd gek van schuld en pleegde zelfmoord. Zelfmoord, dat klonk zo makkelijk en het maakte alles beter voor Lily. Lily was gelukkig daarboven en Marlia was gelukkig daarbeneden.

Lily en Marlia hun moeder kon het niet aan raakte depressief, en kreeg een auto ongeluk nadat ze te veel gedronken had. Tyler, die kreeg een geweten en biechte alles op aan de politie, hij ging naar de gevangenis. Moeder is ongelukkig daarboven en Tyler is ongelukkig daarbeneden.

Voor Katrin en Elaine was het eerst moeilijk, maar ze wisten dat ze door moesten, dus dat deden ze. Beide kregen ze een vriendje en er werd nooit meer over hun oude vriendinnen gesproken, maar ze zijn nooit vergeten.





Dat was het dan, een prompt einde, maar Caught stond op mijn PC en ik wou er van af. Hopelijk was het te doen, bye!
Als je van fanfic houd lees ook eens mijn andere boeken:
-Adopted by 5SoS, nog ong. 5/6 hfdstukken te gaan tot het einde en er komt een vervolg.
-Our Australian Assignment, momenteel on hold!
LittleMissTempe!


CaughtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu