Hoofdstuk 2

29 3 3
                                    

Het verhaal is in principe Marlia's POV, maar de even hoofdstukken zijn een derde persoon, omdat we dan zien wat er bij Lily gebeurd.

Enjoy!

Wat er gebeurt bij Lily.

"Laat me gaan!!'' gilt Lily " Laat me gaan, klootzak!"

Ze schopt, slaat en stribbelt tegen, maar ze komt niet los. Ze weet dat ze nog niet gered gaat worden, dus stopt ze met tegen stribbelen. Ze gaf het op. Ze liet het gaan. Ze liet het over  zich heen lopen. Ze wachtte en wachtte. Hoe lang de man nu al weg was wist Lily niet, maar ze was blij dat hij eindelijk weg was. Diep van binnen hoopte ze dat hij nooit meer terug kwam, maar dat was valse hoop. Een paar minuten later kwam die vreselijke man weer terug. Hopend dat Lily gekalmeerd was.

Lily was moe, ze had honger en dorst en ze wou rust in haar hoofd. Ze had nu al 2 dagen niks gegeten,  gedronken of geslapen. Ze kon niet slapen, ze kon alleen maar denken, denken aan haar zusje Marlia, haar moeder, haar vader en haar beste vriendin Katrin. Wat zouden ze nu doen, zouden ze plannen maken om haar te redden?? Wat zouden ze eten? Welke spelletje spelen ze?

Ze mist hun, hun lach en hun boosheid, zelfs nu ze ontvoerd is, juist

nu ze ontvoerd is. Lily begon te huilen, terugdenkend aan de laatste keer dat ze haar ouders zag. Ze wou sorry zeggen.

De man had genoeg van Lilly's gehuil, "stomme huilbaby, hou je mond!'' zei de man. Lily hoorde het wel, maar ze deed er niks mee. Ze snikte maar door en maar door. Weer had de man er genoeg van en weer moest Lily haar mond houden. Dit keer deed Lily het, want de man bedreigde haar met een mes. Lily schrok en prompt deed ze haar mond dicht en stopte met huilen.

"Dat is beter, stom kind" zei de man. Lily zuchtte opgelucht, hij had haar niks gedaan. Lily denkt weer aan haar ouders. Aan haar zusje en aan Katrin, maar nu houd ze zich in.

De man heeft genoeg van die vreemde meid. Waarom moest hij die meid eigenlijk ontvoeren van die vreemde vent. Hij zei er geen reden bij. Alleen ontvoeren en lang vasthouden, ouders bezorgd maken en de meid bang maken. Iets van "verloren liefde" redden, de man had het gewoon niet begrepen. Maar hij kreeg er voor betaald, dus deed hij het. Pfff, denkt hij! Wat is hier het nut van?? Wat voor een bullshit is dit? Ondertussen is die meid weer aan het gillen. Gillen, gillen en maar gillen!

Wordt ze nou nooit moe?? De man krijgt nu echt hoofdpijn. Hij loopt naar de keuken en pakt een aspirientje.

Lily zuchtte, opgelucht dat de man weg was. Ze was gestopt met denken. Het deed te veel pijn, haar hoofd deed pijn zo zonder slaap. Ze wilde rust, ze wilde naar bed, naar haar bed. Ze zuchtte weer, ze dacht aan Tyler, haar ex vriendje, en aan Tiffany, haar Texels cavia. Het was moeilijk. Lily was degene die Tyler had gedumpt en nu had ze er spijt van, ze zou sorry zeggen als ze vrijkwam, als ze vrijkwam. Ze dacht terug aan die december vorig jaar. Ze dacht terug aan die januari, toen Tiffany overleed, en toen Tyler een 2e kans vroeg. Weer begon ze te huilen.

 

Zal Lily haar familie ooit terug zien?

CaughtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu