Pandora Ivory Black
Lily ve James Potter'ın düğünü daha önce katıldığım bir çok düğünden çok daha iyiydi.Daha önce katıldığım düğünlerin genel olarak safkan düğünleri olduğu varsayarsak Sirius ve Remus'un planladığı bir düğünün bana berbat gelmemesine şaşmamak gerekirdi.Düğünün en eğlenceli kısmı şimdi başlıyordu.Hep beraber dans edecektik,bu yüzden Sirius'un yanına ilerledim ama o çoktan başka birini bulmuştu bile.Ben de Remus'un yanına gittim,sessizce etrafa bakınıyordu ama biliyordum ki kendisinden nefret ettiği için kimseyle konuşacak kadar cesur değildi.Dans teklifimi zarifçe kabul etti ve dansa başladık.Hareketli bir şekilde dans ediyorduk,terden saçlarım alnıma yapışmıştı ve eminim berbat görünüyorduk.Remus harika bir partnerdi,doğrusu ona çok kez ne olursa olsun her şeyiyle onu destekleyecek birinin olduğunu söylemiştim.Dans kısa bir mola verdiğinde Remus'u yanağından öptüm ve James ile Lily'e ilerledim.İkisi de mutluluktan ağlayacak gibiydi.Önümüzde ciddi bir savaş vardı ve onlar mezun olur olmaz evlenmişlerdi.Amaçlarının eğer ölürseler birbirlerine ait olarak ölmek olduğunu bildiğim için tek kelime etmemiştim.Önce Lily'nin yanına gittim.Okul hayatım boyunca Lily en sevdiğim iki Gryffindor'dan biri olmuştu.Lily beni görünce kızıl saçlarını geriye itti.Üzerinde ki gelinlik harika gözüküyordu.
"Harika bir düğün!"diye bağırdım.İkisi de bana güldü."Benim için böyle bir fedakarlık yapmanız olağanüstü,gerçekten çok teşekkür ederim çocuklar!"
"Lafı bile olmaz,seni gerçekten burada görmeyi çok istiyorduk."James konuştuğunda ciddiyeti bırakıp dalga geçtim."James,içine Remus mu kaçtı canım?"Lily kıkırdayarak,"Keşke."dedi ama James'in bozulan suratını görünce "Kocacığım?"dedi.Tabii ki James Potter bu hamleye karşı savunmasızdı.Onlar vıcık vıcık "Tekrar söyle."Muhabbeti yaparken yüzümü buruşturdum.İğrenç gelse bile birine böyle aşık olmayı özlemiştim.Bir sigara molası verebilirdim sanırım.Sigara içmek için binanın iç kısmına girdim ve cama yakın bir yerde sigaramı yaktım,sigaramı daha ağzıma götürmemişken bir güç tarafından duvara yaslandım.Boynumda asanın ucunu hissediyordum.Asayı tutan Rabastan,"Hadi gidelim,Ivy."Ne diyor bu asalak?
Rabastan'ın elindeki asayı kırdım ve boşluğuna tekme attım.O yerde sürünürken buradan çıkmalıydım.Düğünü ne yapacaktım?Tanrım,bu yerin bir sır tutucusu vardı,nasıl beni buldular ki!Kapıya koşarken ayağıma çelme takan Nott ile tökezledim.Bu çocuktan oldum olası nefret ettim."Zorluk çıkarma Ivy!"
"Aslında henüz bir şey yapmadım ama sen bilirsin Damie."
Damon'ın ayağına perdelerin iğnesini geçirdikten sonra biraz daha koşmaya çalıştım.Ayağımı fena burkmuştum anlaşılan.Unursamaya vaktim yoktu,o yüzden bana koşan Kevin Crabbe'ın kafasına bir vazo geçirdim ve koşmaya devam ettim.Kapıdan çıktığımda çok şaşkındım.Lord Voldemort beni yakalaması için sadece üç kişi mi göndermişti?Üstelik hiçbiri asa bile kullanmamıştı.Kafam karışık bir şekilde düğünden çıkmaya çalışırken boynuma tekrar dokunan asayla olduğum yere çivilendim.Küçük bir hatırlatma,daracık elbiseniz daha seksi dursun diye yanınıza asa almamazlık etmeyin.
"Şimdi,Ivy.Uslu bir kız ol ve bize zorluk çıkartma."Fısıldamasına rağmen sesindeki ölüm tehditi korku saçıyordu.Bellatrix Lestrange,benim korkmam gereken biri değildi fakat asam yoktu.Buz gibi bir gerçek.Asasız bir cadı.Üstelik Voldemort tarafından aranan.Büyük ihtimalle Merlin soyuna lanet okuyor.Üzülme Merlin,eminim bende daha aptal büyücü ve cadılarda vardır.Boynumdaki asa kendini hatırlattı ve Bella tekrardan konuşmaya başladı."Dışarda bekleyen iki düzine ölüm yiyen saldırmak için komut bekliyor,eğer gelmekte zorlanırsan onları içeri salmak zorunda kalırız."Köşeye sıkışmıştım.Ne kaçacak yerim vardı ne de saklanacak.Bu kadar çabuk pes edecek olmam midemi bulandırıyordu ama başka çarem yoktu.Lily ve James'in evlendikleri gün ölmesine izin veremezdim.Aslında tam filmlere layık bir sahne olurdu,James Lily için asası bile olmadan kendini öne atar ve sonunda ikiside ölür.Korkunç.Ayrıca Remmy ve Siri?Onlara zarar gelmesine de dayanamazdım.Usulca ellerimi Bella'ya saldıramayacağım bir konuma getirdim.Bu andan sonrasını ise hatırlamıyorum.Cisimlendiğimiz için gözüm kararıp duruyordu.Sadece çok iyi şeyler olmayacağını tahmin ediyordum.
Gözlerim kendine geldiğinde bir malikane kapısından içeri giriyorduk.Büyük kapı sessizce açıldığında içeri bakmak istedim ama dengemi kaybedip duruyordum.Savsak adımlarım bir ritme kavuştuğunda usulca kafamı kaldırdım.Bütün ölüm yiyenler bu tarafa bakıyordu fakat o başını kaldırmamıştı.Uzun parmakları parşömenlere uzanmış,kıvırcık saçları alnına dökülmüştü.Nasıl hala böyle hissedebildiğimi aklım almadı bir an.O bütün çocukluğumu kurtarmışken,bana kendimi önemli hissettirmişken onu kolay unutmam abes olurdu zaten.Kirpiklerim titredi.Hala uyuşuk olan beynimi Bella kendine getirdi.
Bella'nın ince kolları boynuma dolanmıştı.Ne olursa olsun ona sarılmanın verdiği sıcaklık bambaşkaydı.Yüzlerce kişiyi katleden biri olmasına rağmen.Bella'ya sıkıca sarıldım ama yine bana karşı tavrını anlayamadım,beni kaçırmış ve tehdit etmişti.Nereden bu samimiyet yani değil mi?Sonunda Lord Voldemort Bella'ya çekilmesi için işret verdiğinde Bella görüş açımdan çekildi ve tamamen ona odaklandım.Sinirliydim çünkü kaçırılmıştım,sinirliydim çünkü hayatımda hala en değer verdiğim kişi oydu.
"Kaç adam yaralı,Bellatrix?"Bakışları hala bendeydi.
"3 adamımız yaralı,lordum."
"Kaç kişi gittiniz?"
"Benimle birlikte 4 lordum."dedi Bella kısılan sesiyle.İstemsizce kıkırdadım.
"Güçlü ölüm yiyenler ufak bir kızı kaçıramadı mı?Ne kadar yazık."
Damon Nott,kanı çekilmiş bir şekilde Bella'nın arkasında duruyordu.Rodolphus'ta dibindeydi.
Diğer kolumu tutan Crabbe geri çekildiğinde burkulan ayağım yüzünden tökezledim ama asla yere düşmedim.
"Yaralı mısın?"Sesi fısıltıdan ibaretti."Değilim."
"Ayağına ne oldu,Ivory?"
"Adım Ivy."
"Ayağına ne oldu,Ivory?"diye yineledi.
"Bok oldu,Tom."diye tısladım.Dudağının kıvrıldığını görsem de ses etmedim.
"Peki bunu kim yaptı?"
"Beni kaçırmaları için gönderdiğin yandaşların,tabii ki!Aklını mı kaçırdın?Gerçi söylentiler vardı ama."
Sinirli değildi,sıkılmışta değildi,ne hissediyordu?
"Ivory,bunu sana kim yaptı?"
"Söylemeyeceğim."
"Sanki öğrenmeyeceğim."
Çocuk gibi tartıştığında biraz histerik biraz da heyecanla güldüm.
"Sanki sen öğrenene kadar ben cezasını çektirmeyeceğim."
Meydan okumama cevap vermedi ama bana bu konuda güvendiği apaçık belliydi.Sessiz konuşmamızdan bir şey anlamayan ölüm yiyenler benim apaçık meydan okumamı sezmiş olacak ki tek ses çıkarmadan duruyorlardı.Tom bir hareket yaptığında Bella,nasıl anladı bilmiyorum ama,koluma girip beni odama çıkardı ve beni yalnız bıraktı.Tabii ki yarın sabah kapımda biteceğini de söylemeden gitmedi.Korkuyordum,arkadaşlarım iyi mi merak ediyordum.•••
Taslakta o kadar çok TMR kurgum var ki.Üstelik bu bir anda aklıma gelenlerden.İyi bir yere bağlayacağız umarımmm.