3. BÖLÜM

1.6K 82 43
                                    


- Deniz Asaf Akrep Hanım abla!!!

- Lan velet yürü git şu odadan

- Vallahi bende gitmek isterdim ama annem git ablanı uyandır diyince son durum bu

Sonunda pes edip gözümü açtım açmamla geri kapattım bu ne güneş anasını satim. Yataktan kalkıp banyoya gittim işlerimi halledip geri odama döndüm velet hala odadaydı nedense üstüme bakıp pis pis sırıtıyordu bende üstüme baktığımda dün giydiğim onun kıyafetleri vardı.

- Hiç boşuna sırıtma velet benim odama her ne eşya girdiyse benim oluyor kıyafetlerinde benim odamda olduğuna göre kıyafetler benim.

- Birşey mi dedik sanki

- Bil diye söylüyorum diyip odadan çıktım oda arkamdan geliyordu.

- Deniz Asaf Akrep Hanım abla mekana gittiğin zaman bende geleyim mi?

- Bana uzun isimlerle seslenme Efe tek bir isim söylesen de beni kastettiğini anlıyorum

- Deniz mi Asaf mı diyim bildiğime göre Akrepi sadece acil durumlarda kullanıyorsun

- İstediğini de.

- Hıhı

- Efe sen beni ne zamdır tanıyorsun?

- 3 sene oldu sen beni hatırlamazsın zaten sende görmemiştin beni gerçi üç ay önce görmüştün. Senin adamlar vardı oralarda o gün bir sıkıntı varmı diye dolaşıyolarmış mahalleyi 12 yaşındayım bende o gün o kız baya haddini aşmıştı bende evden çıkıp sahile gittim canım sıkıldığı için yürümeye başladım ama nereye gittiğimi bilmiyorum sonra tanımadığım bir sokağa girdim eve ne kadar geç gitsem o kadar iyi kaldırıma oturdum bekledim iki adam karşımda durdu kimsin diye sordular bende öylesine geldiğimi söyledim adamları ikna etmem baya zamanımı aldı zararsız olduğumlu anlayınca onlarda yanıma oturdular konuştuk falan sonra adam bana Akrepi tanıyor musun diye sordu bende hayır dedim adam başladı seni anlatmaya bende orda zaten ufak tefek hayranın olmuştum sonra aynı sene seni bir kavgada görmüştüm orta okul sondun . O gün birkez daha hayran  oldum sana üç ay önce de beni sen kurtalmıştın. Odamda posterlerin bile var.

- Yuhhh anasını satim boğaz temizleme sesiyle kafamı o tarafa çevirdim masada herkes bizi dinliyordu acaba ne zamandır burdayız.

- Efe senin ilk ismini duyduğu zamandan beri dedi Piskolog okuyan Para pardon Pars

Dışımdan mı söyledim ben onu

- Hayır sadece yüz ifadelerinden ne dediğini anlayabiliyorum

Or-

- Anamız aynı ebeme et

Lan bu ciddi ciddi beni anlıyoya

- Heralde boş konuşmam

Kafamı sağa sola sallayıp sandalyeye oturdum bu gün mekana gitmem gerek uzun zamandır gitmiyorum.

Şu anda biyo abiler ikiz ve veletle beraber mekana gidiyoruz nedenmi bu gerizekalı beyin yoksunları velet benimle geliyorya hani ona birşey yaparım diye peşimize takıldılar sonunda Kırmızı Bara gelmiştik burası benim değil ama mekan burası buranın güvenliğinden ben sorumluyum bir olay çıktımıda ben ilgilenirim buranın sahibi Mustafa abi buranın alt katında gizli bir tünel var genelde günümüzü orda geçiririz bizimkilerde tünelde beni daha doğrusu bizi bekliyolar. Ben önden motorla giderken onlar arkamdan iki arbayla geliyordu motordan inip kaskını çıkardım biyolarda inince Kırmızı Bara girdik Mustafa abiyi görür görmez yanına gittim.

- Selamün aleyküm Mustafa abi

- Ve Aleyküm selam Akrep

Mustafa abinin baktığı yere baktımı iki adamın tartıştıklarını gördüm bir günüm de sakin geçse şaşarım zaten adamlara doğru yürüdüğüm zaman biyolar Mustafa abinin yanına geçmiş beni izliyorlardı.

Kısaca AkrepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin