7. BÖLÜM

870 46 9
                                    


Yazarın Anlatımıyla

Taner Ailesi sabah uyanmış Deniz Asafı göremeyince telaş yapmışlardı. Pamir en sonunda Deniz Asaf'ın gittiğini söylemişti. Bugün ikizlerin doğum günleri kutlanacaktı ama Deniz Asaf gitmişti.

Araf inanmadı sonuçta ikizi dimi gitmemeliydi sinirlendi bir anda sonra hak vermeye başladı. Düşündü bütün bunlar olmasa nasıl olurdu.

Efe zaten biliyordu ama olsun ablası gitmişti ne kadar son kez görmüş bile olsa özlemişti hemen. Hayrandı ablasına burdaki ilk gününü unutmazdı ablasına laf atarken yüzüne bakmış ve onun uzun zamandır   hayranı olduğu ablasını görmüştü.

Ablası üç şeyi sevmezdi

1) Akrep sahadan çekildiği anda sahaya çakalların düşmesi

Ama ablası artık akrep değildi ve o çok sevdiği semti, mahalleyi çakallara emanet etmişti

2) Yüzüne gülüp arkasından iş çevirenler

Ama Karan abisi yüzüne gülüp arkasından oyunlar kurmuştu, onu en büyük yarasından vurmuştu

3) Kafasını eğenler

Demişti hatta karşında ben bile olsam o kafa eğilmeyecek demişti ama kendisi kafasını eğmedimi burdada kalabilirdi diye düşünüyordu Efe.

Efe ablasının pes ettiğini sanıyordu bu olanlara dayanamayıp gittiğini biliyordu ama işler tamda onların bildiği gibi değildi.

Deniz Asaf gitmişti evet akrep lakabınıda bırakıp gitmişti ama elbet bir geri dönüşü olacaktı ve geri dönüşü gidişi gibi sessiz olmayacaktı.

Uçaktaydı Deniz Asaf , Pamir'i  ve veletini düşünüyordu. Onlara yalan söylemişti evet yine Almanya'ya gidecekti o şirketin başına geçecekti ama Deniz Asaf'ın asıl hedefi , 17 yılını çalan o piçi bulmaktı ve bunu Çakal'ın ekibiyle yapacaktı.

Bu planı kimse anlayamazdı anlasalar bile Türkiye'deki adamlarının Çakal'ın ekibi olduğunu kimse anlamazdı. Sonuçta onlar ezeli düşman diye bilirlerdi çünkü kimse  Çakal ve Akrep' in hikayesini bilmiyordu.

Evet ezeli düşmanlar ama onlar düşman olmadan öncede birbirlerini tanıyorlardı. Birinin yardıma ihtiyacı olduğunda diğeri koşardı yardımına.

Çakal ve ekibi Akrebi bekliyolardı. Çakal Akrebe aşıktı ama Akrep bunu hiçbir zaman görememişti ama anlamaya başlamıştı sadece bu konuyu şu işler bitinceye saklıyordu. Kim olursa olsun Çakal ve Akrep ikilisi yan yana geldimi kimse onlara karşı gelemezdi.

Bu planların hepsini kazadan sonra kurmuşlardı. Çakal ne kadar bu kazaya neden olanları görmek, kaynaşmak istesede planları vardı artık ve bu plan bozulursa hiç iyi olmazdı.

Çakal ne kadarda sevdiği kadının geri geleceğini bilsede ne kadar süreceğini bilmiyordu ve bu durum Çakal'ı sinirlendirmekten başka birşey yapmıyordu.

Taner Ailesi toplanmıştı ama bu sefer tüm aile dedesi mi dersiniz babannesi mi kuzenleri mi herkes toplanmıştı. Pamir bu kargaşayı çözmek için sürekli Deniz Asaf'a hak vermişti ama bu olan kargaşayı daha çok artırmıştı.

Pamir bahçeye çıktı bilmiyordu Deniz Asaf'ın hayatını , bilen birini tanıyordu elbet ama ya gördükleri şeyler Pamir'in hoşuna gitmezse. Pamir'inde kendine göre bir planı vardı oda o şerefsizi arıyordu, 17 yıla sebep olan adamı. Bu yüzden Deniz Asaf'ı Almanya'ya göndermişti.

İki kişinin de planı vardı, planları ne kadar aynı olmasada o şerefsize dayanıyordu. Unuttukları bir şey vardı ama onlar bu masalın karakterleriydi. Bu masalı yazan adam zaten onlardan haberdardı , iki kişinin planını da çok iyi biliyordu.

Onlar ateşse bu adam yangındı , onlar yağmursa bu adam doluydu , onlar masalsa bu adam masalı yazan kişiydi ve bu adamın yazdığı masalın sonu hiç iyi değildi...

Geçecek , buda geçecek
Her gecenin bir sabahı var
Evet şu anda karanlıktayız ama
Elbet sabaha kavuşucaz...

Oy vermeyi unutmayın...

Tiktok - sadeceelif_06

Instagram - eliffb974

Kısaca AkrepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin