II. znajomi z grupy i problemy

25 3 5
                                    

~jest 25 grudnia 2020 ~
Napisałam do jednej dziewczyny po zobaczeniu tik toka że chciała bym na taką grupkę z Harrego Pottera dodała mnie
Była tam znajomą która mnie dodała do innej grupy. Nazywała się Nancy. Było tam dość dużo fajnych osób. Pisaliśmy sobie role Play. Przez pewne kłótnie grupa się rozpadła. Byłam w totalnej rozsypce do której wrócę za parę rozdziałów lub w następnym. Z Nancy dalej pisze. Razem z Nancy piszemy rp do dziś. Wtedy właśnie w 2021 roku dostałam pierwszego ataku paniki okropnie się bałam. Co się stanie. Wszystkiego było za dużo rodzice, szkoła, jeszcze to dużo większe problemy zaczęły się teraz już w 2022 ale do tego przejdę później..
Na zdalnych przesiedziałam z nimi. W marcu myślałam że już nie dam rady. Ja nie chciałam już żyć. Nie czułam się dobrze. Zawsze gdy to robiłam Nancy i inni z grupy mi pomagali. Bo wtedy się pogodziło to. Do czasu.
Moje nadgarstki i uda mają blizny już teraz ale wcześniej
Były to okropne rany. Ale szczerze krew mnie uspokajała a mnie to wogóle nie bolało. Byłam przyzwyczajona.
No cóż takie życie. Ale najgorsze było przede mną.
Miałam monet w którym.
Nie czułam nic. Kompletna pustka
Chciałam czuć co kolwiek.
Pewnego dnia usłyszałam takie słowa
- wyglądasz jak po trzech ciążach
- jesteś dziwką
- suka
- masz duży nos
- masz wielkie uda
Teraz bym miała wyjebane
Ale wtedy nie miałam zabolało to. Nie raz słyszałam teksty o mojej figurze czy charakterze.
Mówili że mam depresję.gdy czytałam coś co dało mi popatrzeć na ten jebany świat inaczej niż zawsze.

dwie strony medalu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz