~1 listopad 2021 ~
Jeszcze wtedy nie wiedziałam co się stanie. Moja siostra wyprowadziła się. ale dlaczego? I gdzie to jest ciężkie ?Już odpowiadam tego dnia było nawet ładnie tata poprosił mnie bym wyszła zrobiłam to wyszłam i chodziłam po dworzu. Wróciłam o pojechałam na grób babci gdy weszłam do mieszkania moja siostra się pakowała. Nie wiedziałam dlaczego.
~ 20 grudzień 2021~
Moja mama przyszła do mojego pokoju to co usłyszałam to był największy szok.
- pamiętasz tego Eliota to była wcześniej Alexa. Twoja siostra Aniela jest teraz chłopakiem brała testosteron. Dlatego się wyprowadziła - gdy się dowiedziałam miałam szok ale, moje sny były ze mam brata zamiast siostry coś mi się wydaje że coś w tym jest.
Święta były puste okropnie puste nie było dwóch osób.
Ja uważam że mam brata już nie siostrę a brata jestem bardzo tolerancyjna nawet jak mam własne zdanie.
Usłyszałam o nim dużo rzeczy a gdy moi rodzice coś potrzebują to ja do niego pisze bo jedyna mam kontakt z nim usunął swój numer ale mam messa i tam z nim piszę. I nie bolało by mnie to tak bardzo ale samo to że moi rodzice mnie okłamali mówili co innego i to zabolało.
- wyprowadził się bo ojciec powiedział o Oli że no jest brzydka itp.
Ale to prawda nie była.
Od 6 miesięcy nie wiedziałam o tym a oni wiedzieli.
CZYTASZ
dwie strony medalu
Dla nastolatkówHej ogólnie będzie to książka o moim życiu lecz będzie przedstawiona inaczej niż każda książka o moim życiu.