Bölüm 1 Rick

16 0 0
                                    

Dünyanın bilindiğinden çok farklı olması. Bu olabilir mi? Dünyayı nasıl biliyoruz? Başka gezegenlerde hayat var mı? Farklı boyutlar var mıdır?
Normal gündelik hayattan anormal bir hayata geçip her şeyin altüst olması ne kadar olası olabilir ki?

1992 yılında çok ama çok eski kadim tabletler bulunmuştur. Tüm dünya bilim insanlarının incelemesi için elinden geçmektedir bu tabletler, hatta yeni bir uzay yarışı haline gelmiştir. Sonunda bir bilim insanı tabletlerin doğasını çözmeyi başarmıştır. Bu her şeyin mahvolmasına sebep olacaktır.

Tabletler dünya geneline yayılınca, haliyle orjinelleri koruma altına alınıp incelenmeye başlandı. Yalnızca çok özel bilim insanlarına fiziksel bir şekilde inceleme fırsatı sunuyorlardı. Birleşmiş devletlerin aldığı bu karar tabletlerin korunmasını ve kaybolmamasını sağlamıştı. Kopyaları basılıp insanlarla paylaşılmıştı. Ve birisi bunu çözmeye başlamıştı...

Alarm çalıyor! Ve bir bağırma sesi "Uyan Rick sabah oldu!". Genç adam yavaşça kendisine gelmeye çalışıyordu.
Ama yorgunluğun verdiği yük fazlaydı. Kendisinin günlük maksimum uyuma saati en fazla dörttü. Araştırdığı ve kendisini adadığı bu tabletleri çözmek için yapılması gereken küçük bir fedakarlıktı! "tamam anne". Uyandı ve elini yüzünü yıkadı. Düzenine her zaman uyardı. Rutin bir şekilde yatak odasını topladı.
Durumları fena değildi. Orta durumlu bir aileydi. Babası ve annesi her zaman hayallerinin peşinden koşmasına müsaade etmişlerdi. Genç adamın hayali ise bir gün dünyayı kasıp kavuran tabletlerin gizemini çözüp arkeolog olmaktı. İnsanlar onlara Havari Tabletleri dedi. Fakat farklı isimlerlede anıldığı oluyordu. Tanrının tabletleri, Şeytanın tabletleri ve Cehennemin tabletleri gibi.

Bir gün çok bilinen bir habercinin Havari Tabletleri demesiylede herkesin kabul ettiği bir isim haline geldi. Rick'e gelince sarı saçlı ve mavi gözlü batı avrupalı bir insandı. Boyuda iyiydi uzundu. Kahvaltısını ettikten sonra direkt dışarı çıktı. İki arkadaşıyla buluşacaktı bugün. Tabletleri canlı gözlerle ilk defa göreceklerdi. Bu arada tabletler bimbir şekilde incelenip deneylere tabii tutuldu fakat hiçbir şekilde tepkimeye girmeyip inceleyenleri şaşırtıyordu. Bir şey olduğu yoktu. En garip olan tarafı ise yok edilemez olduklarıydı. Yinede teklerdi ve bir koleksiyoncunun eline geçilemeyecek kadar önemli parçalardı! Nasıl bulunduğu hakkında çok fazla komplo teorileri var ve tam olarak bilinmiyor. "Tapanı var, Geçit diyeni var ve hatta bu taşlara uzay gemisi bile dediler, altı üstü saçma sapan tabletler işte!" Rick arkadaşını onaylamadı. "Normal bir tablet değil o tabletler yok edilemez bunu defalarca konuştuk." John tekrardan parladı. "Teorisyenlerin dedikleri akıl almaz şeyler. Argümansız bu yapıları her şeye benzetmek gerçekten saçmalık! Tek dertleri ünlü olup zengin olmak başka bir şey değil..." Rick "Haklı olabilirsin. Fakat bu taşın gizemini değiştirmez. Her ne ise ve bu zamana kadar gelmişse bilinmeyen bir çok sırra ev sahipliği yapıyor demektir." John takdir etti. John ve Max, Rick'e çok saygı duyuyorlardı. Onlar Rick'in en iyi arkadaşlarıydı. John bu üçlünün en işe yaramaz adamıydı fakat arkadaşlarıyla olan bağı sağlamdı onlara her konuda yardımcı olmaya çalışırdı. Max'de tıpkı Rick gibi bir bilim adamıydı. Biyoloji ve kimya dallarına hakimdi. Bu üç dostun başlatacağı olay tüm dünyayı farklılaştırıp değiştirecekti...

Kaptan GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin