Yine bir okul sabahına perdenin arasından süzülen güneş ışınlarıyla uyanan Jimin, yaklaşık 10 dakika boyunca odasındaki halıyı inceleyerek hayatı sorguladiktan sonra yataktan kalktı ve rutin işlerini halledip hazırlanmaya başladı. Hazırlanırken "Acaba Jungkook bana bugün ne yapacak". Diye düşünmekten kendini alikoyamadi ama yapabileceği birsey olduğunu da sanmiyordu.
Sonunda tüm bu düşünceleri kafasından kovup aşağı indi."Anne ben çıkıyorum!"
"Oğlum kahvaltı etseydin"
"Okul da yerim anne gec kalırım şimdi."
"Tamam madem sakın unutma ama."
"Yok annecim unutmam. "
Jimin, annesinin yanağına sulu bi öpücük kondurup evden çıktı ve en yakın arkadaşı Taehyung'u aradı.
"Günaydın lan bok suratlı"
"Jimin, yakışıklı yüzüm hakkında doğru konuş."
"Yakışıklı mı? Puhahahha şaka yapıyor olmalısın."
"Beni kızdırma Jimin"
"Kizdirirsam nolur bok surat seni"
"Kafana üstten vururum 10 cm boyunla gezmek zorunda kalırsın kısa veled."
"Sana da şaka yapılmıyor."
"Uykum var çünkü."
"Okula geleyim omzumda uyursun."
"Söz mü?"
"Söz bok surat."
"Çocuk gibisin Jim. Gıcıksın ama yinede seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum bok surat okulda görüşürüz."
"Görüşürüz."
Jimin okula doğru yürürken Tae ile olan konuşmalarını düşünüp gülümsüyordu. O Jiminin tek arkadaşıydi herkes sırt çevirirken Tae hep yanında kalıp onu desteklemişti bu yuzden Jimin, Tae i bir başka seviyordu ona çok düşkündü ve aralarında çok farklı bir bağ vardı. Tae içinde bu geçerliydi ama o duygularını belli etmekte iyi biri değildi. yinede Jimin, Tae'in de onu çok sevdiğini biliyordu. Zamanında Jungkook, Tae'e onun çetesine girmesini teklif etsede Tae bunu asla kabul etmemişti. Çünkü Jungkook'un amacı Jimini yalnız bırakip ona eziyet etmekti. Jimin hiçbir zaman Jungkook'un ona neden bu kadar kinli olduğunu anlayamıyordu bunca kötülüğü görmesi için Jungkookun, ona yaptıklarını haketmesi gerekiyordu ama o hicbir şey yapmamıştı veya gözden kaçırdığı birseyler vardi.
Okula geldiğinde gözleri bir radar gibi Taehyung'un mavi kafasını aradı. Ve bulması zor olmadı Tae bankta tek başına oturup etraftaki insanları inceliyordu. Jimin Tae'in arkasından sessizce yaklasip gözlerini kapadı.
"Bil bakalım ben kimim? "
"Ayaklı Belam Jiminshi."
"Doğru bildin! Ayrica bela mela ayıp oluyo he"
"Belasın işte ama Allahtan Tatlı belasın."
"Gerçekten tatlı miyim Taehyungshi~~"
"Aegyo yapmayı kes sevmediğimi biliyorsun."
"Aman be ne gıcıksın şurda şirinlik yapiyoz dediğine bak."
"Şirin olman için bunu yapmana gerek yok öylece dursan bile şirinsin jimin."
Taehyung'un gözlerine bakarak direkt söyledigi bu cümleye Jimin çok şaşırmıştı. Şaşkınlıktan Tae'in suratına bakakalip ağzı O şeklini alan Jimin'i, Taehyung transtan uyandırdı.
" Ne bakıyorsun jimin hayatında hiç mi iltifat duymadın. "
" Duymadım"
"Nasıl yani? "
"Basbaya duymadım nerden duyucam"
"Ne bileyim sevgilinden falan hiç mi duymadın? "
"Benim hiç sevgilim olmadi ki."
"Sahi mi bunu bilmiyordum."
"Öğrenmiş oldun."
"Ozaman iltifat duymaya alış Jiminah.."
"Ned--*
" Çünkü benden çok duyacaksın. "
Jimin, Tae'e cevap vermeye hazırlanırken o sirada Jungkook yanlarında beliriverdi.
Jungkook:Oo bakın burda kimler var. Edi ve büdü ayrılmaz ikili.
Taehyung:Jungkook defolup gider misin?
Jungkook:Ne o TaeTae romantik konuşmanızı mi böldüm yoksa?
Jimin:Ne romantik konuşması ne diyosun sen be!
Jungkook:Bakıyorum civcivim ciklemeye başlamış. Sen konuşmayı biliyor muydun?
Jungkook, Jimin'in dibine kadar girip kulağına eğildi ve ona hoş olmayan şeyler fısıldadı.
Jungkook: Yanında Tae yokkende böyle konuşabilecek misin merak ediyorum doğrusu.
O sirada Jimin'in cevap vermeye fırsatı kalmadan Tae müdahale edip Jungkook' u geriye ittirdi.
Taehyung: Uzak dur ondan Jeon bu sana son uyarım.
Jungkook: Yanlış taraftasin TaeTae. Benim yanımda olman gerekirdi.
Jimin, Jungkook ve Taehyung'un birbirlerine imalı bakışlarıni izlerken Jungkook birden ona dönüp konuştu.
Jungkook: Kurtulduğunu sanma Küçük civcivim. Görüşücez....
Jungkook gittikten sonra Jimin Taehyung'a dönüp ona soru sormaya başladı.
Jimin:"Benim yanımda olman gerekirdi" bu ne demek Taehyung?
Taehyung:Klasik Jungkook işte Jimin anlam arama.
Jimin:Sana TaeTae dedi. Sadece ben ve cocukluk arkadaşların sana böyle seslenebilir bana böyle demiştin.
Taehyung: Öyle zaten Jimin. Jungkook işte sinir etmek için herseyi deniyor.
Jimin aldığı cevaplardan pek tatmin olmasada susmaya karar verdi. Ama bu işin peşini bırakmaya niyeti de yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBLIVION
Fanfiction"-Önüne baksana aptal!" -"Ö-Özür d-d-dilerim birdaha olmaz." -Olamaz zaten. Aksi halde, neler yapabileceğimi biliyorsun değil mi civcivim." Park Jimin Seoul Lisesin de Güzel Sanatlar bölümünde okuyordu. Jimin öğretmenlerinin gözdesi ve okul birincis...