6

114 4 3
                                    

Jimin yukarıda işlerini halledip aşağı indiğinde annesi çoktan oturmuştu. Jimin de Sandalyesini çekip sofraya oturduğunda annesi onu ilgiyle beklemeye başladı.

"Oğlum benimle ne konuşmak istedin meraklandım"

"Annecim sana birsey soracağım ama bana dürüstçe cevap vereceğine söz ver."

"Tamam oğlum söz."

"Sera öldüğü zaman..."

Annesi Sera'nin adını duyduğu an gerilmisti ve yüzü düşmüştü tabii bu durum Jimin'in de gözünden kaçmadı.

"Sera öldüğü zaman neden apar topar taşındık anne."

"Bu nerden çıktı şimdi, taşınmamızın Sera ile alakası yok böyle şeylerle kafanı bulandırma."

"Anne. Bana doğruyu söyle lütfen bunu bilmeye hakkım var."

"Pekala, Seni korumak içindi Jimin."

"Kimden korumak anne lütfen açık olur musun?"

"O çocuktan oğlum. Seni ondan korumak istedim. O normal birisi değil di Jimin o çocuk akıl hastasıydı ne yapacağı belli olmayan birisi kardeşinin ölümünden seni sorumlu tutup sana birsey yapmasından korktum."

"N-Nasıl Jungkook mu?"

"Evet ismi sanırım Jungkook. Sera'nın üvey abisi."

"Üvey mi?  Nasıl üvey anne sen bunları nerden nasıl biliyorsun."

"Anneleri de Akıl hastanesinde Jimin. Orda çalışırken o kadınla konuşma fırsatı buldum."

"Nasıl yani o mu anlattı bunları."

"Evet Sera'nin öldüğü vakitler dayanamadı ruh sağlığını kaybetti ama üvey çocuğunun nasıl biri olduğunu bilecek kadar da bilincliydi."

"Yani yalan söyleme payı yok öyle mi?"

"Hayir yok oğlum."

"Jungkook Sera'nın üvey abisi demek."

"Evet bir erkek kardeşleri daha varmış Sera'nın öz Jungkook'un üvey kardeşi Kadın onları birlikte büyütmüş ama Jungkook'un normal olmadığını farketmis bir süre sonra. Jungkook, kız kardeşini daha ıkiside küçük bir çocukken öldürmeye kalkismis. Kadın bu olaydan sonra Sera ve diğer oğlunun yanında durmasına izin vermeyip onu akıl hastanesine yatırmış. Ama o çocuk Jungkook'u herzaman annesine karşı savunup onda bir sorun olmadığıni söyleyip durmuş. 3 sene önce ise Akıl hastanesinden çıkmasına karar verilmiş. "

" 3 Sene önce.. Sera'nın öldüğü zamanlar mı yani? "

" Evet sanırım. "

" Kafam allak bullak oldu peki Jungkook'un diğer erkek kardeşinin ismi ne anne biliyor musun."

"Hayir bilmiyorum kadın bahsederken ismini kullanmadı hiç nedense."

Jimin duyduklarını hala idrak etmeye çalışırken kafasındaki soru işaretlerini düşünüyordu. Jungkook'un akıl hastanesinden çıkması Sera'nın öldüğü zamanlara denk geliyordu ve bu akıl hastanesi olayından Taehyung hiç bahsetmemisti. Cocukluk arkadaşı olduklarını söylemişti yani Jungkook'un Akil hastanesine yattığını bilmemesine imkan yoktu peki neden bunu Jimin'e söylememisti ki?

Eveet olaylar iyice Arap saçına döndü çok sasiracaginiz bölümler sizi bekliyor lütfen oy vermeden geçmeyin şimdiden teşekkürler🥰

OBLIVIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin