🔆yeni eve, yeni oda, yeni yaşantı 🔆
Jimin karnını tutarak merdivenlerden indi. Yoongi kocasının yüzündeki gülümsemenin güzelliğinde takılı kaldı. Elindeki kolinin varlığını unutmuştu resmen. Seokjin gelerek Yoongi'nin elindeki koliyi aldı " birileri yine yeni yeniden aşık olmuş! " yoongi utanarak ensesini kaşıdı. Jimin eşinin yanına gelerek kollarını kaslı bedene sardı.
Jungkook onları uzaktan izliyordu. Eşleri mutlu olmayı çokca hakediyordu. Yanlarına yaklaşarak onları kanatları altına aldı. Jimin yeni doğmuş bebek , Yoongi süt ve jungkook karamel kokuyordu. Üçünün de birbirinde bulduğu mest edici kokulardı. Jimin biraz uzaklaşarak daha salonda yerine karar verilmemiş ama tam ortada duran koltuğa geçti. Ayakta kalmak onu ve minik bebeklerini yoruyordu.
Hoseok bugün kaç defa gittiğini saymadığı tuvaletten söylene söylene dönüyordu. "Anlamıyorum ki içimde ne canavarı var? Hayır babası da çok şu içmez ki! Ne bu çiş aşkı?! " Hoseok yaklaşarak koltuğa oturdu. Jimin elini ağzına kapatmış gülüyordu. "Gül gül seni de görcem! " jimin aniden ciddileşip konuştu "hyung ben az önce geldim tuvaletten ama yaa!!! " bu sefer gülen taraf hoşikti.
Seokjin mutfaktan geliyordu. "Evet şimdi iş bölümü yapıyoruz. Ben ve jungkook mutfağa malûm Namjoon'u alamam o sakar. Yoongi ve Taehyung bebek odasına malzemeler taşınıcak. Namjoon banyo işi. Bebek sahipleri siz de odanıza gidip dolaplara kıyafetleri yerleştirin ama dikkat edin. Hattâ birlikte bir odayı bitirip diğerine geçin." Herkes onaylamış bir biçimde işlere koyuldu.
Jm: Hyung ilk sizin odayı halledelim bizimkiler fazla çünkü.
Hs: Mantıklı aşkom.Jimin ve Hoşik giriş katındaki odaya ilerlediler. Çekmece düzenlemesi falan derken bitmişti. Aynı katta bulunan jungkook Jimin'in yanına uğramıştı. "Bebeğim naptınız?" jimin oturduğu yerden kalkmaya çalıştı ilk başta sonra pes edip geri oturdu. " çekmeceleri ve dolapları yerleştirdik şimdi hoseok Hyung ebeveyn banyosunu ayarlıyor ben de iç çamaşır çekmecesini düzenliyorum. V hâlâ ayılı Boxer giyiyor. " ikisi de gülüyordu. Jungkook eşinin yanına oturarak onu kucağına çekti. Elleri minik bebeklerini hissedecek şekilde sarıldı ve eşine minik bir öpücük bahşetti.
Hoseok banyodan belini tutarken geldi. Hamileliğin getirdiği bir alışkanlıktı. İşleri bitince yukarı çıktılar. Jungkook hızlıca kolileri kapının yanına koymuş ve üst kata çıkmıştı.
+ işler bittikten sonra +
Geniş salonda herkes ayrı bir koltuğa yayılmışken Namjoon konuştu.
Nj: Yarın dolap alışverişi yapalım. İki dolap anca yeter.
Jn: yarın akşama doğru gidelim ama yaaa
Sg: neden?
Jn: yoruldum amk uyumak istiyorum öğlene kadar.
V: edep azcık edep! Çocuklar var burda Aaaaa!! - eğilmiş ve yanında oturan eşinin karnını saçma sesler çıkararak sevmişti. -
Yoongi kahkahayı basmıştı. Jin elini göbüşüne götürmüş ve oda çocuk istediğini bir kere daha anlamıştı. Jimin kendini yellemekle meşgulü. Üstünde şort ve crop vardı ama yinede yanıyordu. Evin içi fazla sıcaktı. Jimin aniden ayağa kalkmıltı - tabi ne kadar hızlı olabilirse - suga " noldu hayatım ağrın mı var? Birşey mi istedi canın? " jimin hayır anlamında başını sallayıp eliyle jungkook'u gösterdi " JK 'in kucağına oturmak istiyorum! Onu özledim hıck " kahkaha atma sırası V'deydi. Jimin ona dönerek bağırdı " ne var be aaa! Anayım ben ana tabi ilgi isticem ! "
Jungkook kucağını açarak Jimin'e gel işareti yapmıştı. Jimin Paytak paytak yanına gidip yerleşti. " jimin istersen çok hareket edip durma ha tatlım " kulağına söylediği şeyler jimin kızarmıştı.
🍄🍄🍄🍄🍄
Diğer bölüm sumut yazmak istiyorum, yazayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin Ve Çiçekler Sulanmalı
Fanfiction-megrep- J-sun:ben hamileyim Vivi:1 nisan Kukiimm:salak lan bu bu gün şubatın 10'u mal vivi:lan ben hazır değilim Ommam:oha lan Ommamın kocası:harbi lan Ommam:namjooonn Ommamın kocası:efendim canım Ommam:bende bebe istiyom Ommamın kocası:tamam aşk...