* nasıl buldum ama*
Vivi :yine kim neyi buldu?
Ommamın k. : galiba perdeyi buldular
Jinjin: doğru tahmin bebeğim
Perdeleri bulmuşlarHem de rengarenk
Vivi: öyle yapacağınıza
iki tane büyük LGBT
bayrağı alsaydın yaJ-sun: tete ne yaşıyorsun
Onlar ışık geçirir
Bebeklerin düzenli uykuya ihtiyaçları varHobi hyung alışverişe çıkalım mı?
Croplarımın hiçbiri olmuyor
Sütyen almam gerek
Ve iç çamaşırı
Bir de krem
Yemekte yeriz
Hm?J-sun🔅:olur bebeğim
Benim de almam gereken birkaç
Şey vardı
Bento?Sugar daddy 🍑: jimin dikkatli gidin
Ben bırakıyım istersen
Veya geleyim
Doktorun dedikleri hâlâ kulağımda
LütfenCookie🍪: eğer Yoongi'nin gelmesini istemiyorsan
Ben de gelebilir onun yerine
Olur mu?
LütfenVivi🦠: çift olarak gidelim
Daha mantıklı bence
Hem kolları ağrımaz poşetleri taşırkenPoşet fikrini beğendim
Rahat rahat gezeriz
Yemekte yeriz
Jinjin hyung gelcek misiniz?Jinjin🧚♂️:yok bebeğim işim var
Siz gelmeden önce eve sakinken
Eşyaları paketeyim
Ne kırılmadı kârSugar daddy 🍑: abart iyice
Evde 7 kişi yaşıyoruz
Hep bir elden toplarız yarınJinjin🧚♂️: ben mutfağı halledeyim
Yarın herkes kendi odasındaki eşyaları toplar
Sonra salona falan geçerizHeycanlandım
Uzun zamandır taşınmıyorduk
Eve gelince de toplarım ben bizim odayıOmmamın kocası⚖️: bebeğim siz hamilesiniz ya hani
Hoseok ile sen
O yüzden oturacaksınız
Ki hele en çok sen 3 çocuk anası
Biz halledicezJinjin 🧚♂️: hayatımın aşkı doğru söylüyor
Siz çıktınız mı hem
Yağmur yağcakmış hava durumuna baktım şemşiye aldınız mı?Çivi🦠:aldık anneeee
Jinjin 🧚♂️:afferim oğluşuma
Götünü yerim seninOsbsksbsksnksns
Biz de aldık
ki zaten
AVM nin otoparkı kapalıSugar daddy🍑:olsun alalım biz
Jinjin 🧚♂️: evet
J-sun🔆:evet
Vivi🦠:evet
Cookie🍪:evet
Ommamın kocası ⚖️:evet
OOokeyyy
🔆🔆alışveriş sonrası ev 🔆🔆
"Jimin tanrı aşkına lütfen oturur musun artık?! " jungkook Jimin'in sürekli gezmesine ve kolileri kaldırmaya çalışmasına sinirlenmişti. "Ya bebeğim boş boş oturmak istemiyorum"oğlan isyan etti. Tamam düşük riski olabilirdi Ama buda oturacağı anlamına gelmiyordu.
Yoongi en son dayanamayıp Jimin'in elinden tuttuğu gibi yatağa oturttu. " birş ey mi yapmak istiyorsun? Al sana kıyafetler. Bavula yerleştirilcek. Önündeki kıyafet bitince söyle ben dolaptan getiririm. " sevgilisinin kafasını öperek eşinin yanına döndü. " jungkook bant nerde? Bu koli doldu. " komodinin üstünde duran bantı uzattı. Çoğu eşyayı toplamışları.
Jimin önündeki eşyaları dizmişti. Daha 4 bavul elbise vardı ve bazanın altı da kışlık kıyafet ve peluş ile doluydu. "Yoongi bu bavul bitti. Diğer bavul ile kıyafetleri verir misin hayatım? " yoongi tam kalkarken jungkook kalktı ve küçük boyda iki bavul verdi. " al bebeğim bunlar iç çamaşırlarımız Jin hyung kirli sepetinde ki herşeyi yıkamış yani tam şuan iç çamaşırları. Diğer bavula da fantazi ürünlerini koyalım karışmasın. " jimin kafa sallamakla yetinmişti.
Jungkook ve yoongi kolileme işini bitirmişti lakin yatağın altından çıkartılıcak eşyalar vardı. Jimin bitirdiği 5. bavulu yan tarfına indirdi ve kalkarak tuvalete gitti. Yoongi bu sırada bazayı açarak kışlık kıyafetleri ve peluşları çıkardı. Üç kişilik yatak tıka basa doluydu. Zaten bavulda olan kıyafetleri açmadan aşşağı indirdi. Toplamda 10 bavul vardı. Peluşları ise bir torbadaydı.
" Seokjin hyung sizin bavullar nerde? " yoongi eve gelişi güzel bağırdı. Namjoon elinde iki bavulla geldi ve bıraktı " yoon yardım etsene bi bavulları getirelim. " ikisi onu hallederken jungkook kolileri indirip isim yazıyordu " YJJ " jimin taehyung a bakmak için koridor sonundaki odaya girdi, onların da farkı yoktu.
Aşşağıdan gülüşmeler geliyordu. Jimin yavaşça indi merdivenlerden. "Oha biz bu kadar eşyayı neremize sokmuşuz! Bu kadar eşya ne? Daha hyunglarınki yok dimi? ". Jimin ağzı açık şekilde 25 bavula bakıyordu. Taehyung elinde bavullarla indi ve kısa zamanda odalarda sadece yatak , dolap kaldı.
Üzücüydü ilk aldıkları evdi, burda gülmüş burda ağlamışlardı kaç sene birlikte. Şimdi ise aileye yeni üyeler katılıyordu ve bunun heyecanı ile birlikte burdan ayrılmanın hüznünü yaşıyorlardı. " bugün burdaki son gecemiz, film izleyelim mi? Narnia Günlükleri? İlk izlediğimiz! " evet anlamında kafa sallanmış ve salona geçilmişti. Onları güzel bir gün bekliyordu yarın. Tıpkı diğer günler gibi. Tabi kimse arada çıkıcak sağlık koşullarını araya katmıyordu.
🧚♂️🧚♂️🧚♂️🧚♂️🧚♂️
Geç geldi biliyorum. Sabrınız için teşekkür ederim 🔆🤎🤎🤎🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin Ve Çiçekler Sulanmalı
Fiksi Penggemar-megrep- J-sun:ben hamileyim Vivi:1 nisan Kukiimm:salak lan bu bu gün şubatın 10'u mal vivi:lan ben hazır değilim Ommam:oha lan Ommamın kocası:harbi lan Ommam:namjooonn Ommamın kocası:efendim canım Ommam:bende bebe istiyom Ommamın kocası:tamam aşk...