SORLUK

139 4 3
                                    

HERKESE MERHABA NASILSINIZ BU BENİM İÇİN İLK DENEYİM İLK DEFA BİR DÜŞÜNCEMİ  SAYFALARA YAZICAM. BU DÜŞÜNCELERİMİ SİZİN GİBİ GÜZEL İNSANLARA PAYLAŞMAK İSTEDİM. LÜTFEN BİR YANLIŞIM OLURSA AF EDİN BENİM İÇİN İLK OLCAK. SATIR ARASI YORUMLARINIZI EKSİK ETMESENİZ SEVİNİRİM
İyi OKUMALAR:)

Her zaman ki gibi yeni bir güne gözümü açtım. Bugünde erken kalktım sehpanın üstüne duran telefonumdan saate baktım. Saat yediy'di  yataktan kalktım odamda ki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.

Üstüme sıfır  kolu dizimin altında biten siyah beyaz noktalı elbisemi giydim altına beyaz spor ayakkabımı geçirdimMakyaj masasına geçip hafif makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme sıfır  kolu dizimin altında biten siyah beyaz noktalı elbisemi giydim altına beyaz spor ayakkabımı geçirdimMakyaj masasına geçip hafif makyaj yaptım. Orta boylarında açık kahve düz saçımı açık  bıraktım.  okula gitmek için sesiz merdiven indim.  Kapının  önüne gelince arkama dönüp baktım bu büyük konak her zaman bana dar geldi.

Kapıdan çıktım okula gitmek için Diyarbakır'a giden  otobüse bindim. İki  saatin  ardından okulumun önüne geldim. Her Gün erken kalkıp herşeye rağmen okumak için mardin'den diyarbakır'a gelirdim.Son Senem' di. Herşeye rağmen hayallerimin  peşinde koşardım çünkü; annem sözüm vardı ne olursa olsun kadınların sesi olacaktım  babama rağmen.  Annem aklıma gelince gözlerim doldu kendime gelip üniversite kapısından içeri girdim.

En yakın arkadaşlarım filiz, emre ve miraç onları görünce yanına gittim. "günaydın" hep birlikte "günaydın" dediler. dersin başlamasına beş dakika vardı küçük sohbetin ardına hocanın sınıfı girmesiyle hep birlikte sustuk.
Dersin bitmesiyle emre konuştu "e bugün napıyor' uz?" emre  eğlenceli, hareketli bir çocuktu. "benim okuldan sonra ders çalışmam lazım" dedi filiz . "Sen heval "  cevap vereceğim sırada telefonuma bir mesaj düştü.

Ayşe abla: heval hemen eve gelmen lazım babam evde olmadını gördü çok sinirlendi.
Ayşe abla annem'den sonra bana anne olan kadındı herşeye rağmen yanımdaydı . "benim gitmem lazım" diyip hızla çıktım. Filiz, emre, miraç arkamdan seslendiler cevap vermedim.

En kısa zamanda evde olmam lazımdı. Babam benim en baştan okumama karşıydı ama ben yine her sabah erken kalkıp babama görünmeden gider ve babam geri dönmeden dönerim. Konağın  kapısından içeri girince babamı  sinirli yüzüsünü
gördüm.  Beni görünce hızlı adımlarla yanıma geldi ne oldunu anlamadan yüzüme tokat attı. "BEN SANA DEMEDİM Mİ BİR DAHA OKUL YOK" diye haykırdı saçım'dan tutup"OKUMUÇAKSIN HER GÜN BU EVDEN KAÇIP O OKULA GİTMİÇEKSİN BİR DAHA KAÇTINI GÖRÜRSEM SENİ İLK İSTEYENE VERİRİM"beni savurup gitti babamın gidişiyle ağlamaya başladım.  Ayşe abla yanıma gelip sacı' mı okşadı "ah güzel kızım bahtsız kızım kaç kere dedim okulu bırak."

Ayşe ablanın söyledikleriyle bir hırçınla aya kalktım. "OKUYACAM  NE OLURSA OLSUN AVUKAT OLUCAM O Zihniyetini ZİHNİYETİNİZİ   BİTİRCEM  DUYDUN'MU MARDİN  DUYDUN'Mu  birindar AĞA duydun'mu anne" sona doğru sesim kızıldı. Koşar adımla odamı çıkıp yatağa geçip ayağımı karnıma çekik ağladım. "söz anne okuçam senin istedin gibi avukat hanım olçam"

HevalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin