ჯიმინმა ტელეფონი დამტენზე შეაერთა და საქმეებს შეუდგა. როცა მთელი სახლი დაალაგა სამზარეულოში შევიდა რაღაცის მოსამზადებლად, მაგრამ ჰოი საოცრებავ! მაცივარი ცარიელია გარედან კი წერილია გაკრული.
"ჯიმინ ბოდიში ბევრი საქმე გვქქონდა და პროდუქტები ვერ ვიყიდეთ, ფული დაგიტოვე მაცივრის თავზე და წადი იყოდე რაც საჭიროა ყველაფერი"
"სიყვარულით დედა❤️"
-კარგი რა დედა, ეხლა უნდა გამეგო რომ პროდუქტები არ გვაქვს? მალე ჯონგუკი მოვა და მე არაფერი მაქვს. აუცილებლად უნდა წავიდე სუპერმარკეტში და ყველა საჭირო პროდუქტი ვიყიდო.-ჯიმინმა დაავლო ხელი ფულს, ტელეფონს და ქურთუკს და სახლიდან გავიდა.20 წუთში ჯიმინი სახლში მივიდა. ტელეფონზე ჯონგუკის ესემესი ნახა
•გინდა რამე წამოვიღო?
•არ შეწუხდე, არაფერი მინდა ყველაფერი მაქვს, მადლობა.
ჯიმინმა ესემესი გაუგზავნა თუ არა ჯონგუკს მაშინვე დაიწყო პროდუქტებია ამოლაგება.
-ღმერთო ჩემო რა კარგია როცა სუპერმარკეტში მზა პროდუქტები იყიდება, არ გამიჭირდება სადილის მომზადება.-ცელოფნის პარკებიდან ამოალაგა მზა პიცა, 2 ბურგერი, ქათმის ფეხები და ქათმის ფრთები. პიცა და ბურგერი მიკროტალღირ ღუმელდი შეგდა გასაცხელებლად, ხოლო ქათმის ფეხები და ფრთები ჟარონაზე (არ ვიცი ამას ქართულად რა ქვია🤣) დაალაგა და ღუმელდი შედო. დრო მალე გავიდა ამ დროში ჯონგუკიც მოვიდა და კარზე აკაკუნებდა.
-მოვდივარ, ეხლავე.-ჯიმინმა კარი გააღო. კარებში ლამაზად გამოწყობილი ჯონგუკი იდგა, ლამაზი ღია ფერის ყელიანი სვიტერი რომელიც ტანზე იყო მომდგარი და მის თითოეულ კუნთს აჩენდა და შავი ფერის კლასიკური შარვალი.(რაღაც ამის მსგავსი ოღონდ ღია ფერის ამაზე უკეთესი ფოტო არ მქონდა🤣🤣)
-გამარჯობა ჯიმინ, როგორ ხარ?
-მადლობა ჯონგუკ კარგად ვარ, შენ?
-მეც არამიშავს. მითხარი არაფერი მჭირდებაო მაგრამ ლუდი, კოლა, ჩიფსები და ტკბილეული წამოვიღე.
-მადლობა არ იყო საჭირო. შემოდი, ეგენი სამზარეულოში დაალაგე. სუფრა გავშალე ვისადილოთ და მერე ვიმეცადინოთ.
-ოჰოო კარგი, ძალიან მშია.
-ხელები დაიბანე და დავსხდეთ.მალევე მიირთვეს საჭმელი და მაგიდაც აალაგეს. შემდეგ პროექტის გაკეთება დაიწყეს.
-ჯიმინ უკვე 2 საათია ამას ვაკეთებთ ყველაფეტი მტკივა იქნებ ცოტა დავისვენოთ?
-კარგი დავისვენოთ, ლუდს მოვიტან და დავლიოთ.
-კარგი მოიტანე, გინდა რამე ფილმს ვუყუროთ?
-ტელევიზორის ქვევითაა ფილმები აარჩიე და ჩართე მე იქამდე პოპ კორნს მოვამზადებ და დავბრუნდები.
ორივემ ერთად დასხდნენ და ფილმის ყურება დაიწყეს. ჯონგუკმა როგორც ჩანს საშიში ფილმი აირჩია, როცა ჯიმინმა უცებ ზომბი დაინახა ძალიან შეეშინდა, უნებურად ჯონგუკს ხელი მოკრა თავისკენ
მიწია და სახე კისერში ჩაუდო.
YOU ARE READING
დ•ა•ვ•ა•ლ•ე•ბ•ა
Romanceფიკში აღწერილია ჯიმინისა და ჯონგუკის სიყვარული.ისინი ერთმანეთს სკოლის დავალების მეშვეოვით დაუხლავდებიან. წაიკითხეთ და ისიამოვნეთ მათი სიყვარულის ამბავით❤️🤣