" Arka taraftanda adamlar geliyor. Dikkatli olun." Nora'nın sakin sesi dört arkadaşınında kulaklıklarından duyulurken duyduğu şeyle tek heyecanlanan kişi Arin gibi duruyordu. Onun tam aksine diğer arkadaşları ve o arkadaşlarının oluşturduğu çemberin ortasında duran küçük mochi şuanki durumlarından pekte memnun değildi.
" Daha çok penis keseceğim!" Arin heyecanla söylediği şeyin ardından kıkırdayarak kana bulanmış olan baltasını aynı şekilde kan damlacıklarıyla dolu olan şortuna silerken parlak gözleri bulundukları büyük davet salonunun arka kapılarından içeri doluşan adamlardaydı. Evet, yine bir davete gizlice girmiş, bir kaç şey öğrenmiş ve olay çıkarmışlardı. Özellikle böyle davetleri seçiyorlardı çünkü elde etmek istedikleri bir kaç pislik anca davet zamanlarında saklandıkları deliklerden çıkarak bir araya geliyorlardı. Hepsinin bir arada bulunduğu bu kısıtlı zamanları değelendiren Jungkook ise elbette her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlıyor ve ekibini her türlü tehlikeden uzak tutmak için çabalıyordu. Fakat bu sefer işler biraz ters gitmişti. Davete katılan kişilerin arasında Bay Jeon ve sevgili karısıda vardı.
" Patron, baban amma zevkli adammış." Arin, korkuyla etrafına bakınan Bay Jeon'un eşine gözlerini dikerek mırıldandığında kulaklığında tiz bir cızırtı oluşmuş aynı zamandada yanında duran Jia' dan sert bir dirsek yemişti.
" Lanet olsun Nora! Şunu yapmayı kes artık! " Arin kulağını fazlasıyla rahatsız eden ses yüzünden kulaklığını çıkarırken Jia kıkırdayarak kulağını ovuşturan kadına bakmış ardından önüne dönerek yakasındaki küçük cihaza doğru fısıldamıştı.
" Aferin güzelim. "
" Sanada aferin. İyi geçirdin. " Nora sessizce mırıldanıp güldüğünde Jia'da tekrardan gülmüştü. Bir süre daha Nora ile konuşmayı dilemişti fakat tişörtünün eteklerini sıkıca tutan endişeli küçük arkadaşı bu düşüncesini aklından uçuratarak ona dönmesine neden olmuştu.
" Mochi? "
" Gitmek istiyorum." Jimin dolu gözleriyle etraflarını saran adamlara bakarken Arin'de onlara dönerek gülümsemiş ve göz yaşlarıyla ıslanan tombul yanakları temiz eliyle mıncırarak, " Bu sefer kimse sana dokunamaz mochi. Ben varım. Korkma tamam mı? " demişti. Bu Jimin'i birazda olsa rahatlatmamış aksine daha çok ağlatmıştı ne yazıkki.
" Sen kendi kıçını koru ilk önce Arin." Yoongi belindeki silahı çekerek ona silahını doğrultan adama doğru doğrultmuş, huysuzca mırıldanmadan edemezken gözlerini yanındaki sevgilisinde gezindirip durmuştu. Maalesefki Taehyung arkadaşları kadar enerjik ve iyi durumda değildi. Dün geceki sert sevişmelerinden dolayı yorgun, boğuştuğu bir kaç adam yüzünden yaralı ve bitkindi.
" Jimin'e dikkat edin." Jungkook'un sesi herkesi kendine getirirken Arin'in kıkırdamasına neden olmuştu. Yaşanan tüm saçmalıkların üzerinden neredeyde üç hafta geçmişti. Bu üç hafta içerisinde ise Jimin ve Jia iyileşmiş, Jimin arkadaşlarına daha çok alışırken olaylara biraz daha adapte olarak az da olsa kendini korumasını öğrenmiş, Jungkook ise eskisinden daha az uyuz bir insana dönüşmüştü. En azından Jimin'e karşı öyleydi.
" Kes sesini amına koyayım. Jomono koro. Jimin'i korumamız gerekiyorsa seni ortadan kaldırmalıyız aptal patron." Arin sinirle homurdanırken Jungkook'dan, şahsına olan ağız dolusu küfürleri işitmiş, bunun üzerine göz devirerek laf attığı patronunun susmasını beklemişti. Jungkook umduğunun aksine kısa bir sürede susmuştu. Onun susmasının hemen ardından ise bir el silah sesi ve Nora'nın korku dolu çığlığı duyulmuştu.
Beş arkadaş birbirlerine şaşkınca bakarken kulaklıktan çıkan tiz sesin ardından her şey sessizleşmiş ve diğer taraftaki atkadaşlarının sesleri aniden kesilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİNGLEADER
Fanfiction" Ben aptal değilim!" " Sen aptalsın! Doğru düzgün yalan bile söyleyemiyorken nasıl işime yarayacaksın?!" " Senden nefret ediyo-hıck." yalan söylediği zamanlar ortaya çıkan lanet olası hıçkırığı yine kendini ele vermişti. O, onu kaçırarak pis işleri...