Část 3- Špatný konec

69 2 6
                                    

     ◇Pohled Slovenska◇
Máme večeři. Proč vždycky když máme večeři, nebo oběd jsem na řadě v nabírání jídla poslední?! Zas taková popelnice nejsem! Mám jen velký žaludek nic víc.. Tak si tam u stolu chilluju se svým jídlem. Je tu tak zvláštní ticho. No. Počkej, možná vím proč. Neslyším hlas Čech. Asi ho Morava svázala izolepou či co.

Dívám se tak na všechny strany ale nevidím Čechy. Po chvíli se zeptám Moravy "Moravo, kde sú Čechy? Nikde ho tu nevidím, nepočujem alebo necítim." Jde totiž hrozně cítit chlastem. Celé čechy a jeho Pilsner Urquell. Morava se na mě podívá a odpoví "Odvalil báchor aj jeho zgarby do šentyše".Celý on. Já i Morava souhlasíme s tím že víno či pořádná Slivovica je lepší nežli pivo. Pivo je slabé.

"Tak idem za ním? V krčme som bol ani nepamätám.Tiež mám chuť na nejaké to vínko čo tam majú." Zeptal jsem se s nadějí že se mnou někdo půjde. " No taky mám chuť na nějaký ten Bier s dobře opečeným Bockwurstem co tam dělaj" Odpověděl mi Sudety. Super aspoň někdo. " Tož když jedú aj Sudety pójdu aj já. Pár rýnskej mám" přidala se Morava. "Nechci tady být sama tak jdu s váma" řekla Česko. " To jsem jako vzduch czy co?" Slezsko se naštval " Cóż, ja też idę." . Super jdou se mnou všichni. Jako za starých dobrých časů, kdy nás máma tahala po barech.

        ◇Pohled Čech◇
Tak chlastám tuzemák a najednou uslyším to známé "Fagan, tož tu to smrdí jak přeplněný kerchov". Hned jsem se otočil a uviděl tu velmi známou ošklivou tvář. "No potěž pán bůh, co tu sakra děláš" podívám se na Moravu s úšklebem. " Tož já sa tu du vožrat slivovicó, nemožu snad?" řekla a odešla. Pak jsem uviděl i zbytek. Pane bože, to se ani nemůžu ožrat sám? Pořád za mnou musej líst jak vocasy.

      ◇Pohled Sudet◇
Tak moc se těším. Oni tam maj prostě nejlepší buřty co jsem kdy ochutnal. Koupím tedy dva a jdu si sednout. "Chcesz si ty kiełbaski strčit do piardole, czy je budeš jíst? sedl si ke mě Slezsko. On v tý hlavě má fakt namrdáno nebo já nevím. "Vem jeden Bockwurst a třeba ho dones tý svý  schöne Frau" podíval jsem se na něj s úsměvem. Chtěl mi udělit facku, ale bohužel. Kdo je tu větší a silnější? Heh. " Mówiłem ci, żebyś o niej nie mówił, do cholery!" Začal mi nadávat. Máte ho vidět. Je vážně cute když se zlobí.

       ◇Pohled Moravy◇Mám pátú slivovicu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


       ◇Pohled Moravy◇
Mám pátú slivovicu. Česko se Slovenskem mě prudí s tím ať ihned přestanu, ale mě se nechce.  Dobrá chlazená Slivovica je prostě moje láska." Poď Moravo, už ideme. Vyzeráš na to, že tu všetkých vyvraždíš z toho, ako si vožralá." Slyším hlas. Nevidím kdo to je. Moje hlava se tak motá. "Bude lepšie keď vypadnem. Prosím Moravo." Skoro mu nerozumím. Poslouchám ho, až se jeho hlas najednou začne měnit a říkat takové věci co by nikoho okolo mě nenapadlo.  

     "Bolo by najlepšie keby si vypila ďalšiu a podrezala s tou flaškou niekomu krk. Predsa sa ti fontány páčia."
 
   Hm..   

"Keby si to urobila tak môžeš mať ďalšiu úplne zadarmo. Všetci by sa ťa báli. A ty by si bola zase mocná ako predtým."

"A navyše. Čechy by ťa neotravoval a vážil by si ťa."

....

"Poď ovládneš svet."

....

       ◇Pohled Slovenska◇
"Moravo, ďalšie slivovicu už nie. Poď alebo sa tu tým alkoholom otráviš." Zkouším jí říkat z očí do očí ale ona nereaguje. Zkouším jí zatáhnout za ruku, ale ona je odendává pryč. Vidím jak za zády má další Slivovicu. Vyndá jí a začne pít. Sakra. Ona se tu otráví!

     ◇Pohled Sudet◇
Povídáme s Slezskem, když najednou uslyšíme křik. Poznám že je to Slovensko, protože ostatní jsou u nás. Asi tam s Moravou našli někde pavouka. No. Slovensko je taková žena v mužským těle. Taky tak jako holka ječí. Ale tohle neustávalo. Jako by ho na nože brali. "Ich muss es mir ansehen!" Vstal jsem a vyběhl tam.

"Was zum Teufel...."

Slovensko krvácí z krku! Vezmu ho do náruče a utíkám s ním k nějaké lékárničce. Ostatní lidi se na nás podivně dívali. Došel jsem k lékárničce a ránu mu zavázal.

"Wo zum Teufel habe ich ein Handy? Ich muss sofort das Krankenhaus anrufen oder er stirbt in meinen Armen!" Volal jsem na ostatní z rodiny. Kolem nás dav. Česko ihned začalo volat na 112. Slovensko sotva dýchal!

______________________________________
Vysvětlivky:

Báchor- velké břicho
Zgarby- bordel
Šentyš- nálevna v hospodě
Bier- pivo
Bockwurst- buřt
Rýnský- staré rakouské mince
Cóż, ja też idę- tak jdu také
Fagan- Pičus
Kerchov- hřbitov
schöne Frau- hezká paní
Mówiłem ci, żebyś o niej nie mówił, do cholery - říkal jsem abys o ní nemluvil sakra
Was zum Teufel- co to sakra
Wo zum Teufel habe ich ein Handy? Ich muss sofort das Krankenhaus anrufen oder er stirbt in meinen Armen!- Kde je můj telefon? Musím zavolat do nemocnice nebo mi umře v náručí!

Svět z pohledu SudetKde žijí příběhy. Začni objevovat